Dit klopt en is natuurlijk niet meer dan logisch.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het zo:
Exit ronde 2 na bye: Zelfde aantal punten als exit in ronde 1
Winst ronde 2 na bye: Zelfde aantal punten als iedereen in ronde 3
Dus dan krijgt hij gewoon meer punten voor 1 overwinning. Iemand als TheArt ofzo kan dit wel bevestigen/ontkrachten denk ik..
Nou ja logisch... Hij wint een ronde van een lager geplaatste en krijgt daar relatief meer punten voor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dit klopt en is natuurlijk niet meer dan logisch.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:21 schreef Blizzy28 het volgende:
Het zou natuurlijk ook raar zijn als de winnaar van een ATP 250 maar 240 punten krijgt.
Als Thiemo tot het meubilair van de top 40 wil gaan behoren dan mag hij tegen dat soort gasten over het algemeen geen moeite meer hebben ....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:03 schreef Outlined het volgende:
tegen KUKUSHKIN (top 100 van de wereld), kan dus nog best lastig worden.
Toch is Mayer een geduchte tegenstander. En ik zie hem zomaar winnen van de Bakker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:55 schreef Szura het volgende:
Berrer ligt er in de eerste al uit, het schema wordt er voor Thiemo alleen maar makkelijker op.
Volgende tegenstander eventueel Florian Mayer, die Hajek versloeg.
hij heet vooralsnog geen Martinquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:07 schreef Blizzy28 het volgende:
Nog maar even een 6-0 of 6-1 er achter aan dan. Thiemo deed dit om nog een beetje wedstrijdritme op te doen. Hij ziet dit als training.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |