Waar haal je die shit toch vandaan zegquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:34 schreef laforest het volgende:
[..]
En ik wilde je deze nog wel even laten horen.
Nou het hoeft niet perse zelfverminking te zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal dat jij geilt op bloed. Dat jij geilt op zelfverminking van vrouwen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Ahh weet je, fuck it, ik ben gewoon mezelf en schijt aan de reputatie.
dokter moest wel anders wist ie nie waar hij moest prikken he?"quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
Gekkie, da's niet lief, da's normaal![]()
Stomme dokter zeg, maar wel fijn dat het iets beter gaat al
Ik heb een hele collectie, dit soort dingen mag ik graag de hele dag op hebben staan en ik maak het zelf ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waar haal je die shit toch vandaan zeg
Welke?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
stuur je die foto nou nog eens een keer
Ik zal hem straks wel sturen als ik thuis ben.quote:
Nee, maar hij deed je zeer, dus stomme dokterquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
dokter moest wel anders wist ie nie waar hij moest prikken he?"
Klopt, want een boel van mijn vriendinnen vinden het ubergeil en snijden zich maar wat graag in de polsen of nek voor mij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, laforest doet dat. Vast niet de enige overigens.
Zie, dan klopt het helemaal, dan heb je de vrienden die bij je passenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Klopt, want een boel van mijn vriendinnen vinden het ubergeil en snijden zich maar wat graag in de polsen of nek voor mij.
Da's beterquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Ahh weet je, fuck it, ik ben gewoon mezelf en schijt aan de reputatie.
Deze is voor jouquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie, dan klopt het helemaal, dan heb je de vrienden die bij je passen
Nou steek een peuk op.quote:
quote:
Ik schrijf wel eens met de gitarist. Erg goede band. Ze zijn echt uit die tijd maar alles is heruitgebracht in de jaren 90 en ze treden nog steeds op.quote:
Jouw reputatie is die van een lekker ding zonder tieten (jouw eigen woorden btw) .quote:
Klinkt heel lief, ik bleef maar wachten op de gitaren en de grunt, maar ze kwamen nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik schrijf wel eens met de gitarist. Erg goede band. Ze zijn echt uit die tijd maar alles is heruitgebracht in de jaren 90 en ze treden nog steeds op.
Deze vind ik ook zo mooi
Ik noem mezelf geen lekker ding.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:49 schreef laforest het volgende:
[..]
Jouw reputatie is die van een lekker ding zonder tieten (jouw eigen woorden btw) .
Ik noem je een lekker ding. Duhquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:51 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik noem mezelf geen lekker ding.
En ze zijn niet helemaal missende, zo erg is het ook weer niet gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |