Heh.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Kom net bij de fotograaf vandaan, wil mijn camera laten reinigen... De rij stond tot buiten de winkelStraks nog maar eens kijken...
Dus ik ga voor altijd een mannelijkse slet met tiet-obsessie, gezonde lust voor bloed, plas en dode vrouwen blijven?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:48 schreef Myraela het volgende:
Laforest, jij komt niet van je rep af. Simpel omdat je nou eenmaal zo bent met je rare fetischjes.
Ben ik tuig?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan maar mensen hebben altijd een vooroordeel over langharig tuig
Ja. En dat van bloed, plas en dode vrouwen is echt ziek.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Dus ik ga voor altijd een mannelijkse slet met tiet-obsessie, gezonde lust voor bloed, plas en dode vrouwen blijven?
En dan noem ik nog maar een paar dingen op.![]()
Bad mood today
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. En dat van bloed, plas en dode vrouwen is echt ziek.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. En dat van bloed, plas en dode vrouwen is echt ziek.
En bedankt.quote:
Ik ben ook erg lief.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neemaar goed je begrijpt me niet, ik vind je toch wel lief
Vrolijke muziekjes!quote:
Dat is gewoon zo.quote:
Officieel uit de jaren 80, maar man, ik had eigenlijk 20 jaar eerder moeten komenquote:
En ik dacht nog wel dat je mijn Japanse muzieksmaak goed vond.quote:
Dus jij zegt dat ik laforest moet aangeven?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:26 schreef Olle. het volgende:
[..]
wat je vindt moet je naar de politie brengen!
Het werd er weer tijd voorquote:
Jij vind bloed niet normaal? Wat stroomt er door jou dan? Bier?quote:
Dat was echt hopeloosquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:28 schreef laforest het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat je mijn Japanse muzieksmaak goed vond.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Officieel uit de jaren 80, maar man, ik had eigenlijk 20 jaar eerder moeten komen![]()
Of 10 dan toch zeker![]()
Hoi snoepje
Dus als ik gewoon mijn mond houd en net doe of ik andere dingen leuk vind dan zal ik van zelf een andere reputatie krijgen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo.Maar als dat is wie jij wil zijn/ bent dan moet je zo lekker zijn, daar beoordeel ik je verder niet op. Maar daar hoort dan ook die reputatie bij.
Ja!quote:
Ik vind het niet normaal dat jij geilt op bloed. Dat jij geilt op zelfverminking van vrouwen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij vind bloed niet normaal? Wat stroomt er door jou dan? Bier?
Nee, dan ben je nep en krijg je vrienden die niet bij je passen. Boeiend dat mensen je niet allemaal accepteren. Degene die dat wel doen, doen dat tenminste om wie je echt bent.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Dus als ik gewoon mijn mond houd en net doe of ik andere dingen leuk vind dan zal ik van zelf een andere reputatie krijgen?
Eentje dan nogquote:
Oeh, veel plezierquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja!Ik ga nu echt op kraamvisite bij Draakje
Dus ik ben weg met vrolijke muziekjes in de auto
![]()
Dit dus. Lekker doen wat je zelf wilt en boeiend wat voor reputatie je hebt. Wij praten toch ook nog gewoon met je?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dan ben je nep en krijg je vrienden die niet bij je passen. Boeiend dat mensen je niet allemaal accepteren. Degene die dat wel doen, doen dat tenminste om wie je echt bent.
Daar ben ik het gewoon helemaal mee eensquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dan ben je nep en krijg je vrienden die niet bij je passen. Boeiend dat mensen je niet allemaal accepteren. Degene die dat wel doen, doen dat tenminste om wie je echt bent.
En ik wilde je deze nog wel even laten horen.quote:
SAY WHAT?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal dat jij geilt op bloed. Dat jij geilt op zelfverminking van vrouwen.
succes!quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog maar eens een poging bij de fotograaf doen
lief dat je er naar vraagtquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eentje dan nog![]()
hoe gaat het nu met je heup?
Af en toe wel jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij vind bloed niet normaal? Wat stroomt er door jou dan? Bier?
amen to that!quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gekkie, da's niet lief, da's normaalquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
succes!
[..]
lief dat je er naar vraagtGaat eigenlijk wel de goeie kant op... gister had ik erg last (maarja de dokter heeft er flink op zitten drukken en die prik was ook geen pretje)
Maar ik heb er al beduidend minder last van
Ja dat is waar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit dus. Lekker doen wat je zelf wilt en boeiend wat voor reputatie je hebt. Wij praten toch ook nog gewoon met je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |