Lekker rimpelneukenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee zomaar alle bejaarden hoor![]()
Alleen de vrouwelijke.
Prachtig inderdaad. Eentje voor op een tegeltjequote:
En die dan bij je oma in het bejaardentehuis op het toilet hangenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad. Eentje voor op een tegeltje
Haha gaat ze zeker grappig vinden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die dan bij je oma in het bejaardentehuis op het toilet hangen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die dan bij je oma in het bejaardentehuis op het toilet hangen
quote:
Klerekast dat 't is...quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:31 schreef Myraela het volgende:
Ik moet vandaag mijn klerenkast opruimen. Wat een hel.
Yepz. DW loopt al 2 dagen non stop te niezenquote:
jah bij mij ook dus vanaf maadnag hakte hij der inquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz. DW loopt al 2 dagen non stop te niezen
Nou en, samen naaktzwemmen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Mjah, ik zon niet zo heel graag, ik ga tegenwoordig nauwelijks meer...
Ik ben vergeten meer pillen mee te nemenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:36 schreef Olle. het volgende:
[..]
jah bij mij ook dus vanaf maadnag hakte hij der in
ik ben nu al kapot
heb nog geen pillenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben vergeten meer pillen mee te nemen
Geen lekker wijf.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:38 schreef Olle. het volgende:
[..]
heb nog geen pillen![]()
heb eerst wel even genoeg van de doktersassistente daar
juist wel een lekker wijfquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen lekker wijf.
Ga naar je apotheker?
Waarom heb je genoeg van ;r dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:40 schreef Olle. het volgende:
[..]
juist wel een lekker wijf![]()
ja kan wel maar de echte pillen krijg je toch alleen op doktersrecept
quote:
omdat een aantal date's met haar is uitgelopen op niets helaas...quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom heb je genoeg van ;r dan?
Klopt. Sowieso niet naar een reformwinkel gaan ofzo, daar is ;t pas kutWerkt voor geen meter.
Maar misschien heeft de apotheker wel iets. Je weet maar nooit.
De hoer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:43 schreef Olle. het volgende:
[..]
omdat een aantal date's met haar is uitgelopen op niets helaas...
ik ben leuk maar ze had geen gevoelens
Wat een slet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:43 schreef Olle. het volgende:
[..]
omdat een aantal date's met haar is uitgelopen op niets helaas...
ik ben leuk maar ze had geen gevoelens
Eigenlijk niet, je hebt ons ook in Ommen laten zitten.quote:
Ik ben nog nooit in een sauna geweest...quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu krijg ik weer zin in de sauna.
Een x samen gaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:45 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een sauna geweest...
De 'sauna' / stoomcabine van het zwembad alhier niet meegeteld..![]()
met jullie had ik toch geen datequote:Op woensdag 16 juni 2010 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, je hebt ons ook in Ommen laten zitten.
Gegroet Erwin!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik vind ''t prima.![]()
![]()
Ik moet gaan trouwens.
Awesome!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik vind ''t prima.![]()
![]()
Ik moet gaan trouwens.
Dat klopt. Maar je had wel een biertje met ons kunnen drinken.quote:
ook wel 2quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je had wel een biertje met ons kunnen drinken.
Ik las: Ik moet gaan trouwen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik vind ''t prima.![]()
![]()
Ik moet gaan trouwens.
De BBQ toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
ook wel 2![]()
volgende keer ff smsen, als ik dan kan kom ik!
You tell him girlquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, je hebt ons ook in Ommen laten zitten.
quote:
We hebben gebeld en gesmst. Jij vond het gewoon zo eng dat je je telefoon had uitgezetquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
ook wel 2![]()
volgende keer ff smsen, als ik dan kan kom ik!
Hmm sekstoerist?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:56 schreef Ezechielk het volgende:
Ik wil op bezoek bij een van onze klanten. Die zitten gedeeltelijk op de Filipijnen
stfu, jij zit volgende maand in Kroatie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:56 schreef Ezechielk het volgende:
Ik wil op bezoek bij een van onze klanten. Die zitten gedeeltelijk op de Filipijnen
Dan bijt ik zijn ballen eraf.quote:
Misschien wel ik zit dan midden in een verhuizing die gewoon voorgaatquote:
Okequote:Op woensdag 16 juni 2010 10:57 schreef Olle. het volgende:
[..]
Misschien wel ik zit dan midden in een verhuizing die gewoon voorgaat![]()
en aangezien ik neit super veel vrije dagen heb is het nog even kijken dus
gebelt ja...quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben gebeld en gesmst. Jij vond het gewoon zo eng dat je je telefoon had uitgezet
Het is op een zaterdag. Dan werk je niet, toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:57 schreef Olle. het volgende:
[..]
Ik heb meervrije dagen dan dat ik er nog moet werken tot het eindvan mn contractquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:57 schreef Olle. het volgende:
[..]
Eerst belde dw en toen ik belde ging hij direct naar voicemail. En toen heb ik sms gestuurd waar je pas uuuuuuuuuuuren later op reageerdequote:Op woensdag 16 juni 2010 10:58 schreef Olle. het volgende:
[..]
gebelt ja...
en ik heb mijn telefoon niet uit gezet ik viel in slaap op de bank...
Maar dan is hij wel aan het verhuizenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is op een zaterdag. Dan werk je niet, toch?
nee precies die dagen gebruik ik dus om te verhuizenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is op een zaterdag. Dan werk je niet, toch?
Goed bezig jij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb meervrije dagen dan dat ik er nog moet werken tot het eindvan mn contractZal niet veel nog op mn werk zijn
![]()
Ja dag kans verkeken jongemanquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:01 schreef Olle. het volgende:
[..]
nee precies die dagen gebruik ik dus om te verhuizen
anders kom ik nooit over![]()
voicemail? dat is raar overigens...
maar goed ik heb jullie nummers nu! en ik weet wie jullie izjn nu dus lijkt het mij geen probleem de volgende keer
3 maanden bezig met verhuizen straksquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:01 schreef Olle. het volgende:
[..]
nee precies die dagen gebruik ik dus om te verhuizen
anders kom ik nooit over![]()
voicemail? dat is raar overigens...
maar goed ik heb jullie nummers nu! en ik weet wie jullie izjn nu dus lijkt het mij geen probleem de volgende keer
precies hoop dat ik het binnen 2 maand redquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
3 maanden bezig met verhuizen straks
Vriend van me is bijna een half jaar bezig geweest met verhuizenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
precies hoop dat ik het binnen 2 maand red
maar het is wel een toppie toppie woning dan
waar is de ondertitelingquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Doe sist gewaar wurde, de grime fan de Blauwe Fedde!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Doe sist gewaar wurde, de grime fan de Blauwe Fedde!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriend van me is bijna een half jaar bezig geweest met verhuizen
Sint Jacobiparochie duurde 4,5 maandenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is met klussen enzo erbijquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:08 schreef Olle. het volgende:
[..]
oooooooooooooohhhwww
dan heb ik nog wel even
Ik moest lachen om 'Blauwe Fedde', gast die bij mij in de klas zat heet Fedde, en hij had groen haar. Dus ik moest aan hem denken en wat een doofus hij isquote:
Blauwe Fedde is de Fryske Magere Heinquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moest lachen om 'Blauwe Fedde', gast die bij mij in de klas zat heet Fedde, en hij had groen haar. Dus ik moest aan hem denken en wat een doofus hij is
een dag en ik was klaarquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij zijn nog steeds niet klaarquote:
hoelang zijn jullie al bezig dan?quote:
We wonen hier al 2,5 jaarquote:
en nog steeds niet klaarquote:
De trap moet nog gedaan worden, er is nog wat schilderwerk en er moet nieuw laminaat op de vloer.quote:
hmmhmm ben wat dat betreft blij dat ik heel chill in een eenpersoonflatje zit met inboedel er al bij inquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De trap moet nog gedaan worden, er is nog wat schilderwerk en er moet nieuw laminaat op de vloer.
Iedere keer geen tijd of geen geld. En de trap is gewoon een KUTklus
Oh en de zolder moet nog afgewerkt worden. Is nu 1 open ruimte en is de bedoeling dat daar echt een extra kamer komt met deur en muur enzquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmhmm ben wat dat betreft blij dat ik heel chill in een eenpersoonflatje zit met inboedel er al bij in
genoeg te doen in ieder gevalquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh en de zolder moet nog afgewerkt worden. Is nu 1 open ruimte en is de bedoeling dat daar echt een extra kamer komt met deur en muur enz
Ja maar bij een eigen woning ben je toch nooit echt klaar. Dit jaar moet ook de buitenboel geverfd wordenquote:
ik heb een klusjesman een tuinman en bij mijn vorige woning een schoonmaaksterquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar bij een eigen woning ben je toch nooit echt klaar. Dit jaar moet ook de buitenboel geverfd worden
Ik woon al bijna 6jaar in mijn huisje en heb nog steeds geen plintjes liggenquote:
quote:
mooie vind ik ook dat die kerel mo9oi loopt te vloeken daar en bert gewoon lekker droog voor zich uitkijkt zonder er op te reageren ofzoquote:
En dat beeld veranderd regelmatigquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb een klusjesman een tuinman en bij mijn vorige woning een schoonmaakster
maar goed ik snap je wel eigen woning heb je toch een totaalplaatje van hoe je het hebben wilt
Ik ga DW nu wegbrengen. Arnhem was het he?quote:
quote:
Inderdaad ja. En net zo fanatiek als toen hij zelf nog speelde.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:08 schreef Olle. het volgende:
[..]
mooie vind ik ook dat die kerel mo9oi loopt te vloeken daar en bert gewoon lekker droog voor zich uitkijkt zonder er op te reageren ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |