oh nou gelukkig maar danquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:49 schreef Maharbal het volgende:
Ik bedoel dus dat ie niet staat in de topics waar ik reageer (dat ik dus linksbovenin op "Maharbal" druk).
M'n auto staat gewoon stil omdat ik er niet in zit. Ik moest toch iets bedenken om hier te "mogen" posten.
Maar hoe zien je knipperlichten en achteruit licht er nou uit als alles rood is?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Is nou vervangen door een 316i logo
bij onze de achteruitrij gingen richting rose en de knippers donker oranje.. redelijk richting rood.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:12 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Maar hoe zien je knipperlichten en achteruit licht er nou uit als alles rood is?
Komt het getril vanuit je motor of komt het ergens anders vandaan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:21 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
oh nou gelukkig maar dan
de mijne houd soms een beetje in... als ik vanaf 150 de snelheid terug laat zakken, en bij 140 weer gaf geef dan trekt hij trillerig en moeizaam op. als ik het gas wat dieper intrap is het weer weg.
Iemand enig idee wat dit is?
Je rijdt nog best bescheiden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:22 schreef piekartz87 het volgende:
oja,, ik kan me natuurlijk ook een keer aan de snelheid houden
Dat mag toch niet? Volgens mij zijn achteruitrijlicht(en) verplicht bij auto's van na 97, maar als je ze op een oudere auto er toch op hebt zitten dan moeten ze wel wit licht uitstralen. Nou ja, het zal vast niet het enige punt zijn waar je een boete op kan krijgen met die bakquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:03 schreef rival het volgende:
[..]
bij onze de achteruitrij gingen richting rose en de knippers donker oranje.. redelijk richting rood.
de knippers zien er erg mooi uit savonds. (wij hadden ze zelf gespoten.)
Even mooi als nu, Me knipperlichten zijn amerikaans achtig dus rood. (expres voor gekozen) maar me achteruitrij verlichting is gewoon wit met een roze gloed..quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:12 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Maar hoe zien je knipperlichten en achteruit licht er nou uit als alles rood is?
het is nog steeds meer wit als roze... maar ik snap wel wat je bedoeld... ik heb voor de zekerheid ook altijd nog een stadnaard setje voor de apk... ik maak bijna altijd de achterlichten zwart of roodquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik weet wat de regelgeving omtrent knipperlichten ismaar ik heb het over de achteruitrijlichten en die moeten wit en niet roze.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ga nog een helder LED setje halen en de bovenkant rood spuiten..
Vind dat er geen ander combo mooier is incl. witte auto..
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:34 schreef Charged het volgende:
Haal dan een setje heldere achterlichten die al rood wit zijn..Crystal Edge geloof ik..
Google maar eens op afbeeldingen.
Ik ben al van dat e46 front afgestapt..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:56 schreef Maharbal het volgende:
Je hebt een E36 die met tie-wraps aan elkaar hangt, plakband er op en een E46 voorkant. Over sjonnie hoef je je geen zorgen meer te maken
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ben al van dat e46 front afgestapt..Vind het achteraf toch niks, de brutaliteit wat een e36 toont kan een e46 niet
![]()
EN ik krijg nog indezer dagen me M3 bumper binnen en zwarte wrap folie
ik heb nog M3 sideskirts liggen voor een E36 (echte, originele)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ben al van dat e46 front afgestapt..Vind het achteraf toch niks, de brutaliteit wat een e36 toont kan een e46 niet
![]()
EN ik krijg nog indezer dagen me M3 bumper binnen en zwarte wrap folie
ze zaten op een coupe. 50 euro. (volgens mij is de wielbasis gelijk en kunnen ze dus overgezet worden)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:48 schreef Turquaz52 het volgende:
Skirts voor Sedan of Coupe?En wat kosten ze?
En leer interieur eerlijk gezegd geen intresse in, tenzij ze voor een onweerstaanbaar laag prijs weggaan, maar dat betwijfel ik![]()
Heb zelf een E34 Leer interieur te koop, 150 euro de eerste de beste die hem meeneemnt.. met electrische lendesteun of stelling of weet ik veel wat.. (Achterbank + voorstoelen.)
Vanuit de motor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Komt het getril vanuit je motor of komt het ergens anders vandaan?
dat zou heel goed je nokkenas kunnen zijn, ik heb er ook last van...., maar dan zou je het niet alleen bij 140 moeten voelen... maar in elke versnelling waar je dezelfde toeren maakt als 140 in zijn 5quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:58 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Vanuit de motor.
als ik de koppeling intrap is het weg.
Denk zelf dat het met een ingesleten nokkenas te maken heeft. Hij tikt al jaren, maar reed nog prima.
Maar nu houdt hij dus in (alleen bij 140,,, wtf)
Gelukkig heb ik nog een e30 staandie maar een keer voor elkaar maken.
Als je de koppeling intrapt is een getril weg? Zou ik zeggen Druklager/vliegwiel etc.. (heb je hele verhaaltje niet gelezen)..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:58 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Vanuit de motor.
als ik de koppeling intrap is het weg.
Denk zelf dat het met een ingesleten nokkenas te maken heeft. Hij tikt al jaren, maar reed nog prima.
Maar nu houdt hij dus in (alleen bij 140,,, wtf)
Gelukkig heb ik nog een e30 staandie maar een keer voor elkaar maken.
Intresse in zwart leer met electrische lendesteun?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:04 schreef jackson het volgende:
Eindelijk de trotse berijder van een E34. Alles geregeld en alles rond!
Binnenkort zal ik een foto posten, hopelijk is hij dan nog een beetje schoon want hij is net totaal gepoetst e.d.
Show eens een pic, en pm me je prijs eens door..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
ze zaten op een coupe. 50 euro. (volgens mij is de wielbasis gelijk en kunnen ze dus overgezet worden)
ik moet ze wel onweerstaanbaar goedkoop verkopen want het is geel leer
ga ik voor je maken!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Show eens een pic, en pm me je prijs eens door..
Bedankt voor de aanbieding maar ik sla hem even af. Interieur wat ik nu heb is stof maar ben niet van plan er leer in te gaan zetten. Leer ziet er uiteraard wel veel strakker uit, maar het is verder niet letterlijk mijn auto. Hij zal dus blijven zoals hij nu is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Intresse in zwart leer met electrische lendesteun?![]()
Mag voor spotprijsje weg
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:29 schreef jackson het volgende:
Hopelijk krijg ik er in de toekomst niet teveel problemen mee gezien de 200k op de teller. Echt rustig doet men normaal ook niet met een M5. Hebben jullie ervaring met dergelijke blokken en km-standen?
Een M met stoffen interieur is zowieozoo no-goquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Bedankt voor de aanbieding maar ik sla hem even af. Interieur wat ik nu heb is stof maar ben niet van plan er leer in te gaan zetten. Leer ziet er uiteraard wel veel strakker uit, maar het is verder niet letterlijk mijn auto. Hij zal dus blijven zoals hij nu is.
Hopelijk krijg ik er in de toekomst niet teveel problemen mee gezien de 200k op de teller. Echt rustig doet men normaal ook niet met een M5. Hebben jullie ervaring met dergelijke blokken en km-standen?
Ga na foto makenquote:
prijsje komt wel met de foto, dan heb je het gezien en kunnen we erover babbelenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ga na foto maken![]()
En serieus, pm me nou je prijsje..
Misschien kan ik het echt niet weerstaan..
Turquaz die zich afvraagt of iets niet te sjonnie is... Gekker wordt het niet meer.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Maar aan de andere kant is het niet een beetje te sjonnie..?
Het zit wel lekkerder tijdens het nemen van dijkjes en de ringquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Een M met stoffen interieur is sowieso no-go
imo iig..
Misschien ook weer waar, maar gezien de leeftijd is hij in het verleden goed betaalbaar geweest... En als je dan zo'n ding hebt dan wil je ook knallen. De toekomst zal het uitwijzen. Mocht ik er zaken mee hebben laat ik het weten hier.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
de mensen die het geld voor een M hebben zijn niet de mensen die een auto aftrappen meestal
in een M heb je meestal wel de juiste stoelen zittenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Het zit wel lekkerder tijdens het nemen van dijkjes en de ring. Sterker nog, je blijft tenminste normaal zitten wat bij leer tegenvalt. Neemt niet weg dat leer leuk was geweest.
Ga na huis man gek..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Turquaz die zich afvraagt of iets niet te sjonnie is... Gekker wordt het niet meer.![]()
Iedere, iets bijzonderder auto, kent het frietboeren/pooier intermezzo. Als ze die periode overleven worden het echte klassiekers.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
de mensen die het geld voor een M hebben zijn niet de mensen die een auto aftrappen meestal
idd. dat ding verdient een behoorlijke laklaagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:03 schreef rival het volgende:
1 keer een mooie verflaag eroverheen en het is gewoon een nette E36.
er zitten geen rare spoiler of bumpers op.... het ziet er gewoon niet uit vanwege alle steenslag en verschillende kleuren... maar het is volgens mij ook nog steeds een project
so true!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:03 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Iedere, iets bijzonderder auto, kent het frietboeren/pooier intermezzo. Als ze die periode overleven worden het echte klassiekers.
Zit ik nog in het frietboeren/pooier gedeeltequote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:03 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Iedere, iets bijzonderder auto, kent het frietboeren/pooier intermezzo. Als ze die periode overleven worden het echte klassiekers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |