Behalve de naaktscene, was dat ook een film van niets. Ga eens 'One flew over the cuckoo's nest' kijken ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:33 schreef Seam het volgende:
Beste film ooit
Ga eens snel Mulholland Drive kijken ja
Wat een kakkerlak ben jij ook zegquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:35 schreef Hendrik45 het volgende:
[..]
Behalve de naaktscene, was dat ook een film van niets. Ga eens 'One flew over the cuckoo's nest' kijken ja.
Jij komt op mij eerder zwakzinnig over dat je niet eens reageert op de beste film aller tijden: "one flew over the cuckoo's nest". Beter krijg je ze niet. Daar zijn de ECHTE kenners het wel over eens. Dus de kakkerlak ben jij waarschijnlijk en er moet een enorme laars op jou neerdalen op dit moment.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat een kakkerlak ben jij ook zegTotaal geen idee van films
Als je zegt dat het enige positieve van Mulholland Dr. de naaktscene is, heb je of geen verstand van films of heb je de film niet gezien en probeer je hier een beetje de ervaren kenner uit te hangen. One flew is een geweldige film ja, maar Mulholland Dr. is een klasse apart. Ik heb nog nooit zo'n film gezien die perfect symboliek tentoonstelde. Het verhaal en script is gewoon om van je vingers af te likken en de acteerprestaties van zelfs de bijrollen zijn fenomenaalquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:40 schreef Hendrik45 het volgende:
[..]
Jij komt op mij eerder zwakzinnig over dat je niet eens reageert op de beste film aller tijden: "one flew over the cuckoo's nest". Beter krijg je ze niet. Daar zijn de ECHTE kenners het wel over eens. Dus de kakkerlak ben jij waarschijnlijk en er moet een enorme laars op jou neerdalen op dit moment.
Clive Owen en Jude Lawquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:36 schreef Smart_ass het volgende:
Tevens zijn dit de beste films ooit:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
spoilers dudequote:Op woensdag 16 juni 2010 07:39 schreef Penisbaard het volgende:
Whuu ik ben een dwerg en heb een kwade ring huuhuuu~~ en die breng ik naar een berg maar dat gaat natuurlijk zomaar niet en de obstakels worden onderweg steeds groter maar het lukt ze uiteindelijk toch bwuughh nou groetjens he
En daar doe je dan 9 uren over.quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:39 schreef Penisbaard het volgende:
Whuu ik ben een dwerg en heb een kwade ring huuhuuu~~ en die breng ik naar een berg maar dat gaat natuurlijk zomaar niet en de obstakels worden onderweg steeds groter maar het lukt ze uiteindelijk toch bwuughh nou groetjens he
Afgezien van Jennifer Connelly vond tisauch het maar een deprimerende film.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:01 schreef Otis2.0 het volgende:
'Mensen' die Bambi niet aanbidden moeten sterven.
De beste film allertijden is toch echt Citizen Kanequote:Op woensdag 16 juni 2010 03:40 schreef Hendrik45 het volgende:
[..]
Jij komt op mij eerder zwakzinnig over dat je niet eens reageert op de beste film aller tijden: "one flew over the cuckoo's nest". Beter krijg je ze niet. Daar zijn de ECHTE kenners het wel over eens. Dus de kakkerlak ben jij waarschijnlijk en er moet een enorme laars op jou neerdalen op dit moment.
Oh, en de willekeurige praat/schreeuw scenes die zogenaamd stoer moeten zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:43 schreef Skonk het volgende:
LOTR
Zwaardfilms
Films die zo gaan:
Gewone man word chick afgenomen, man gaat trainen, man krijgt vrienden erbij, alles raakt in de shit, man verslaat vijand, chick zoent man![]()
![]()
!
Kneus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:29 schreef juxtaposition het volgende:
quote:
Jason Bournequote:Op woensdag 16 juni 2010 07:07 schreef Stroopwafels het volgende:
Dit zijn bazen films:
[ afbeelding ]
LOTR epischquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:51 schreef Rookert het volgende:
Maar even serieus, Avatar was wel 10.000x slechter en minder episch dan LOTR![]()
Als het beiden geen fantasyfilms waren zou ik bijna geloofwaardiger zeggen
Je vriendin is een ork dat je er zo goed bij slaapt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef Skonk het volgende:
[..]
LOTR episch
Als er films zijn waar ik vaak in slaap bij val is het wel LOTR
En, voor de verandering, dit lieg ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |