Ik doe het gewoon met mn handenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe doe jij dat masker trouwens in Hara? Gewoon door je haar kammen of? Dat heb ik net gedaan.
Ja ik bedoelde ook kammen met m'n vingersquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon met mn handenIk heb geeneens een kam
Volgens mij zijn ze daar nog over in discussie. Stijl omdat je je haar op een bepaalde manier stijlt als in styling, of steil omdat je het steil maaktquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik stijl m'n haar nooit, met stijl haar zie ik er sletterig uit.
Is het trouwens steil of stijl? Ik dacht steil eigenlijk, maar waarom is het dan een stijltang?
lol, ik had er nooit zo opgelet maar inderdaadquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik stijl m'n haar nooit, met stijl haar zie ik er sletterig uit.
Is het trouwens steil of stijl? Ik dacht steil eigenlijk, maar waarom is het dan een stijltang?
Ik heb zoiets van BioSilk, maar ik vind het niet fijn. Maakt mijn haar erg stug en het is dan niet mee lekker te stijlen met een tang. Vind ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Voor mensen die stijltang gebruiken heb ik ook nog dit gevonden:
http://www.haarshop.nl/nl/product/chi-44-iron-guard-250-ml.aspx
ow kijk hier heb ik wat aanquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:51 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van BioSilk, maar ik vind het niet fijn. Maakt mijn haar erg stug en het is dan niet mee lekker te stijlen met een tang. Vind ik.
Ja, vreemdquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar nog over in discussie. Stijl omdat je je haar op een bepaalde manier stijlt als in styling, of steil omdat je het steil maakt![]()
Ik denk dat beide woorden goedgekeurd worden. Ik noem het wel gewoon straightener
Ah, die gebruik ik, ooit gejat van m'n vader, en is een heel stuk beter voor m'n haar dan wat ik daarvoor gebruikte.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Inecto coconut is nu bij De Tuinen 2 voor 1 hm,.
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:43 schreef Harajuku. het volgende:
Maar goed, dat was twee keer, ik ga nog wel eventjes door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |