Het spel is dus gewoon wéér ruk. Ik vond het altijd al houterig en vooral hoe de spelers liepen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef Edwinuss het volgende:
Kijk trouwens eens goed naar die bal als Messi die over speelt.
Ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
PES.
Ik als grote FIFA fan heb PES een kans gegeven, na een avond FIFA te hebben gespeeld met mijn FIFA maatje hebben we besloten om de PES demo te downloaden.
Maar tering, wat is dat een slechte game. Lelijke, trage, houterige, onduidelijk animaties. Het is niet voetbal, het is een spelletje.
FIFA is bedoelt voor mensen die graag een potje voetbal willen spelen, een voetbal spel waar het echt voetbal is. Waar je van goals kan genieten, ookal krijg je ze tegen je.
PES is voor mensen die een spel willen spelen.
Rot toch alsjeblieft op.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:23 schreef gniffie het volgende:
Anders speel je ff pes 5 of 6 , dan durf je fifa niet eens meer op te starten
Anders speel je ff Donkey Kong, dan durf je CoD niet eens meer op te starten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:23 schreef gniffie het volgende:
Anders speel je ff pes 5 of 6 , dan durf je fifa niet eens meer op te starten
Hij heeft anders wel gelijk dat PES 6 qua gameplay VER vooruit loopt op 2008-2010 en zo te zien dus ook 2011. Ik speel het nog dagelijks, verschrikkelijk fijn voetbalspel is dat! Maarja, FIFA 11 voor de pc is dit jaar voor het eerst next-gen (zou eens tijd worden), dus gaan we eens kijken hoe dat loopt...quote:
PC en voetbalspellen.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk dat PES 6 qua gameplay VER vooruit loopt op 2008-2010 en zo te zien dus ook 2011. Ik speel het nog dagelijks, verschrikkelijk fijn voetbalspel is dat! Maarja, FIFA 11 voor de pc is dit jaar voor het eerst next-gen (zou eens tijd worden), dus gaan we eens kijken hoe dat loopt...
O god, daar hebben we het consolekneusje ook weerquote:Op zondag 18 juli 2010 16:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
PC en voetbalspellen.Fifa op consoles is al veel langer next-gen.
Als je er geen verstand van hebt ga dan lekker ergens anders je non-mening verkondigenquote:Op zondag 18 juli 2010 16:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Best mooiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:27 schreef gniffie het volgende:
Gelekt stukje. Embargo van de preview code word 4 augustus opgeheven. Naar het schijnt is de preview code veel verder gevorderd dan de post-e3 code en zijn de keepers oa gefixed.
![]()
![]()
En dit baseer je op alle previews die melden dat dit de beste pes sinds jaren is?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:46 schreef heloef het volgende:
PES 11 wordt waarschijnlijk net zo kut als de vorige versies wordt dus gewoon weer FIFA kopen dus.
Ah dat zeiden ze vorig jaar nou ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
En dit baseer je op alle previews die melden dat dit de beste pes sinds jaren is?
2008 zou compleet vernieuwend zijn, helemaal next gen!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
En dit baseer je op alle previews die melden dat dit de beste pes sinds jaren is?
De previews van voorgaande jaren waren allemaal negatief hoor, itt tot dit jaarquote:
Check post van Saekerhett maarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:56 schreef gniffie het volgende:
[..]
De previews van voorgaande jaren waren allemaal negatief hoor, itt tot dit jaar
dat zei konami jah, de previewers zeiden andere dingenquote:
PES 6 is juist de beste versie ooit gemaakt? Vanaf 2008 is het complete bagger.quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:41 schreef amersfoort22 het volgende:
Ik erger me kapot aan PES sinds (idd) deel 6
Vanaf PES6,....... 6 was idd top, daarna bergafwaarts...quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PES 6 is juist de beste versie ooit gemaakt? Vanaf 2008 is het complete bagger.
Dan is het vanaf 2008. Vanaf is inclusiefquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:18 schreef amersfoort22 het volgende:
[..]
Vanaf PES6,....... 6 was idd top, daarna bergafwaarts...
Om over Fifa maar te zwijgen, dat spel is nog te slecht voor de 'budgetbak'.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:46 schreef heloef het volgende:
PES 11 wordt waarschijnlijk net zo kut als de vorige versies wordt dus gewoon weer FIFA kopen dus.
Iddquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:39 schreef Xblister het volgende:
Och, is fanboy edwinnus ook weer in dit topic.
Reacties van keeper, handelingssnelheid van spelers. Als ik nog meer bedenk edit ik het wel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 05:32 schreef Pheno het volgende:
Als er nog mensen zijn met vragen of punten waar ik en mijn collegacrew op kunnen gaan letten, stel ze gerust, want woensdag gaan wij het zelf spelen. Jullie inbreng is ook welkom.
Alle licenties, Keeper inderdaad, scheids, input lag.quote:Op maandag 2 augustus 2010 05:32 schreef Pheno het volgende:
Als er nog mensen zijn met vragen of punten waar ik en mijn collegacrew op kunnen gaan letten, stel ze gerust, want woensdag gaan wij het zelf spelen. Jullie inbreng is ook welkom.
Wat wil je daar aan doen dan? Dat kan in het echt toch ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:53 schreef amersfoort22 het volgende:
Misschien nog een paar puntjes
- Hebben ze balletje achterin rond tikken eruit gehaald?? (zodat iemand bij een 1-0 voorsprong niet op die manier tijd kan rekken, heel irritant!!!)
dus verwacht wordt dat PES 2011 weer zoals PES6 wordt kwa gameplay= vloeiend?quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:18 schreef amersfoort22 het volgende:
[..]
Vanaf PES6,....... 6 was idd top, daarna bergafwaarts...
Die bewegingen zien er weer zo nep en snel uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |