Klaas Bruinsmaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:24 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Klaas BruinsmaEnstraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Jeroen vd Boomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:37 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Jeroen vd BoomGordonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sylvester Stallone John Ramboشبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:16 schreef theghostrider het volgende:
[..]Arnold SchwarzeneggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sylvester Stallone John Rambo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nancy PelosiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:43 schreef theghostrider het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nancy PelosiMichiel VosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De pausquote:
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:23 schreef theghostrider het volgende:
[..]
De pausAndré PausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Marc Marie Huibreghtsquote:
Pierre van Ostadequote:
Paulus dew Boskanauterquote:
Bob Foskoquote:
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:21 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Bob FoskoBob de LangeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lange Fransquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:56 schreef theghostrider het volgende:
[..]
what about Bob? oh nee da's een film
Ilse de Lange
Spike Leequote:
Bruce Campbellquote:
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:29 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Bruce CampbellNaomi CampbellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
David Bellequote:
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:45 schreef theghostrider het volgende:
[..]
David BelleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
David Beckham
Steve Martinquote:
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:14 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Steve MartinSteve McQueenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vieze manquote:
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:30 schreef theghostrider het volgende:
[..]
De vieze manKootenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barry Hughesquote:
Jan Lomulderquote:
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:55 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Jan Lomulder
Sem SchiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ROBIN MCGRAWquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juli 2010 06:59 schreef Pugg het volgende:
[..]
ROBIN MCGRAWAli MacGrawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boris Dittrichquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:07 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Boris Karloff
alweer een boris...
Lilli Marleenquote:
Marleen Veldhuisquote:
Inge de Bruinquote:
Giovanni van Bronckhorstquote:Phillip Cocu
AZquote:
Ik snap wat je bedoelt maar AZ is geen naam van een persoonquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:00 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
AZ
(Ja, ik associeer hem nog steeds meer met AZ dan met Feyenoord)
haha kan gebeuren. Is mij ook wel eens overkomenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:03 schreef ViaRegnum het volgende:
Oh ja, dit is geen voetbalassociatietopicSorry
![]()
Maarten Stekelenburg dan maar.Ook een keeper, maar wel stukken beter.
Doe ik .. Edwin van de Sarquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:59 schreef theghostrider het volgende:
[..]
haha kan gebeuren. Is mij ook wel eens overkomenen Stekelburg is zekers beter... alleen jammer van die 2 stopable goals..
Hans van Breukelen
Vond ik ook een topkeeper
quote:
*ook van wereld klasse.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb je nog een keeper genaamd the chimp, omdat hij de gelaatstrekken van een chimpansee heeft. Mijn eigen bijnamen zijn, Isostar, J the Pitbull en karatekid![]()
waarom ga ik niet uitleggen
Johan De Buie heeft de naam geerfd van z'n vader en opa. ook z'n broer is ' een buie' ( Johan Kleine een befaamd acordeonist)... maar kan de link met een keeper niet leggenWas klasgenoot van me op lagere en middelbare school.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OK heb nu wel genoeg namen genoemd en nu dit misschien door een stuk of wat gelezen wordt, zullen deze bijnamen bekende nederlanders worden!!! Vandaar ik ze noem![]()
Hahahahahaha (nog steeds gijpvogel lach"
Mijn inbreng daar hij met voetbal te maken heeft:
Rene " gijpvogel" van der Gijp.
http://www.loodzwaar.com/(...)e-nieuwe-bondscoach/
[ Bericht 0% gewijzigd door theghostrider op 09-07-2010 08:13:58 (Kleine toevoeging over de Bochel) ]شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
Ernie (van Bert)quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:51 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Bert (van Ernie) Ggg Ggg Ggg Ggg
Ernst Daniël Smidquote:Op maandag 12 juli 2010 01:43 schreef theghostrider het volgende:
Rhonda Smith
goeie peer dunkt me. Maar opera vind ik driedubbel shitquote:
Bert van Marwijkquote:Op maandag 12 juli 2010 02:12 schreef theghostrider het volgende:
Rinus Michels
quote:
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
Wesley Sneijderquote:Op maandag 12 juli 2010 02:36 schreef theghostrider het volgende:
Cedric van der Gun
Edwin van der Sarquote:
Nelson Piquetquote:
Kat von Dquote:
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:46 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Kat von DPiet van KatwijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paul Haarhuisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:54 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Paul HaarhuisJacco EltinghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |