Wait whut? Valt wel mee hoor. Sowieso tegenwoordig niet meer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Miscommunicatie.. ken gebeuren
Voor straf moet je een leuke foto plaatsen!![]()
Jij en DW hebben altijd leuke foto´s paraat![]()
Dat onderschrift staat er niet voor niets he.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Marijke, je gaat me toch niet vertellen dat Bart je Lada UI heeft gemaakt voor je?
Weet ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kan ik je toch niet bij helpen schat
Ik vertelde het net tegen iemand die homo is.. en hij zei het volgende:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet trouwens de oplossing tegen het homofilie probleem, vrouwelijke mannen moeten met mannelijke vrouwen trouwen
quote:Sander zegt:
dan blijf je het probleem behouden dat je met een kut zit
Ik kijk niet als eerst naar de pielemuisquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat betwijfel ik dus, aangezien ik denk dat jouw reden niet opgaat op een naaktstrand, het is geen parenclub
Vrouwelijke mannen zijn toch vaak bottom?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:55 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik vertelde het net tegen iemand die homo is.. en hij zei het volgende:
[..]
Gaat het hier om liefde of om lust...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:55 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik vertelde het net tegen iemand die homo is.. en hij zei het volgende:
[..]
Mag ik dan wel een emmer met water op mijn muts in te dopen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier heb je de bal, scoren dan, ja zeg, dat was niet de bedoeling, schiet je pal naast
Ik vind het hoofd en de bovenarmen en de handen belangrijkerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kijk niet als eerst naar de pielemuisTorso
ik weet het nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kijk niet als eerst naar de pielemuisTorso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hem kennende zal het wel om lust gaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gaat het hier om liefde of om lust...
Hoofd en buikjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het hoofd en de bovenarmen en de handen belangrijkerIk val op mannelijke handen en gespierde bovenarmen
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet het niet![]()
ik kom nooit op een naakstrandIk kom ook nooit op een naakstrand, maar wel in de saunaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
wat een goede timingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:58 schreef Ezechielk het volgende:
Damn. Start ik net mijn laptop weer op, wordt de wedstrijd wat
Dank uquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet het niet![]()
ik kom nooit op een naakstrandIk ook niet hoor, maar gelukkig zijn handen, armen en hoofden altijd te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |