Die van mij voldoet op alle vlakkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:46 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
de kleinere apparaten die wat meer doelgericht zijn . zijn ook niet verkeerd
Ik ben fit, ongedwongen, een beest, un maegdje met een dirty mind. Ik hou van nat worden en klaar komen, en daar kom ik voor uit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Ga dan in stijl met de rest van je woordkeuzes
Nee, ik ben jong, wild en strak en ik mag het zeggen omdat ik erg geil ben.
mjah dan heb je er vast zoeen waar een doelgericht stukje aan vastzitquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die van mij voldoet op alle vlakken![]()
Nu alleen nog wat sopmateriaal zoeken, mannen in het echte leven vallen zo tegen
gewoon zelf wat leuks bedenkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die van mij voldoet op alle vlakken![]()
Nu alleen nog wat sopmateriaal zoeken, mannen in het echte leven vallen zo tegen
Ja!quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah dan heb je er vast zoeen waar een doelgericht stukje aan vastzit
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben fit, ongedwongen, een beest, un maegdje met een dirty mind. Ik hou van nat worden en klaar komen, en daar kom ik voor uit.
Beter?
ohja! daar kan ik het wel op... of anders op eric dane!quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja!
@ Sproetjes. Ik dacht aan Gerard Butler. Kunde gij het daarop?
Oehquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:50 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ohja! daar kan ik het wel op... of anders op eric dane!
een ongekend stukje proza, daar moet je over nagedacht hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben fit, ongedwongen, een beest, un maegdje met een dirty mind. Ik hou van nat worden en klaar komen, en daar kom ik voor uit.
Beter?
quote:
truste lekker dingquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Laatste post:
Idd. Die slaat al door zonder deze posts
Met een beetje pech doet de kapper dat ongewenst wel voor je.quote:Op woensdag 16 juni 2010 05:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Hou lieve fokkertjes.
Vandaag ga ik naar de kapper. Zal ik eens gek doen ?
toch niet kaal hequote:Op woensdag 16 juni 2010 05:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Hou lieve fokkertjes.
Vandaag ga ik naar de kapper. Zal ik eens gek doen ?
oh lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 07:30 schreef tisauch het volgende:
[..]
Vandaag zou het een graad of 23 worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |