quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zei ze in een nachtbagger topic. Sindsdien hoop ik dat ze een spijsverteringsaandoening krijgt
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:34 schreef Adames het volgende:
Kan iemand me nog even toevoegen aan de OP?
Als epenaar wil ik toch wel bij het clubje horen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:38 schreef Tassiepassie het volgende:
Valt me eigenlijk nu pas in dat dat plaatje van mijn nieuwe bikini gewoon een tettenpic is
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:38 schreef Tassiepassie het volgende:
Valt me eigenlijk nu pas in dat dat plaatje van mijn nieuwe bikini gewoon een tettenpic is
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:37 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga lekker slapen. En soppen. En slapen
Nee, ik ben jong en fris, in de bloei van mijn leven en ik mag het zeggen omdat ik op mijn gemak ben met mijn eigen seksualiteit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:40 schreef Gezicht het volgende:
Vrouwen die soppen zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik dacht dat alleen ik en mijn vriendenkring dat woord gebruikten.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben jong en fris, in de bloei van mijn leven en ik mag het zeggen omdat ik op mijn gemak ben met mijn eigen seksualiteit.
Dat doe ik toch ook niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Alsof Gezicht jou überhaupt voor mag schrijven wat je wel en niet kan zeggen.
Eigenlijk niet hequote:Op woensdag 16 juni 2010 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Alsof Gezicht jou überhaupt voor mag schrijven wat je wel en niet kan zeggen.
Yep..quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eigenlijk niet he
Heerlijk, vrij leven.
Dus. Ik ga mezelf even flink toetakelen met een groter apparaat dan de mannen hier ooit überhaupt gezien hebben. En dan slaap ik absoluut als een blok.
de kleinere apparaten die wat meer doelgericht zijn . zijn ook niet verkeerdquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eigenlijk niet he
Heerlijk, vrij leven.
Dus. Ik ga mezelf even flink toetakelen met een groter apparaat dan de mannen hier ooit überhaupt gezien hebben. En dan slaap ik absoluut als een blok.
Ga dan in stijl met de rest van je woordkeuzesquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben jong en fris, in de bloei van mijn leven en ik mag het zeggen omdat ik op mijn gemak ben met mijn eigen seksualiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |