ja en 'kaka'quote:Op maandag 21 juni 2010 17:51 schreef jantje84 het volgende:
Ik vind vooral zijn overdreven uitspraak van de letters 't' en 'k' irritant. Of ben ik de enige die dat opvalt? Let maar eens op hoe hij de naam 'Tioté' uitspreekt.
Thiothé en Khákhá...quote:Op maandag 21 juni 2010 17:53 schreef WillemWever het volgende:
[..]
ja en 'kaka'
Ik krijg koppijn van zijn geschreeuw.
Nee hoor, de beste man heet trouwens al meer dan 65 jaar Ten Napel.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:01 schreef WillemWever het volgende:
En altijd negatief. Ten Apel brengt tenminste positiviteit.
Dat komt omdat Grueter telkens geforceerd naar tweestrijdjes en conflictjes zoekt. Als je eenmaal in die denktrant zit dan wordt je al snel partijdig en positief voor de één en negatief voor de ander.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:01 schreef WillemWever het volgende:
En altijd negatief. Ten Apel brengt tenminste positiviteit.
Oh, gelukkig geen Snoeks dus.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:59 schreef ScottTracy het volgende:
Straks weer tijdens Nederland - Slowakije![]()
![]()
Alles beter dan deze azijnpissende mafkeesquote:
* Ofyles2 even roerloos blijft liggen...quote:Op maandag 28 juni 2010 15:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Alles beter dan deze azijnpissende mafkeesIk heb nog liever Prem Radhakishun als commentator
![]()
Vond ik ook. Ik vind hem bovenal een veel prettigere stem hebben dan Snoeks, die praat als een tweederangs pooier.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:07 schreef Jivis het volgende:
Ik vond hem prima deze wedstrijd. Neutraal, op de juiste momenten enthousiast en niet onterecht negatief. Prima.
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Vond ik ook. Ik vind hem bovenal een veel prettigere stem hebben dan Snoeks, die praat als een tweederangs pooier.
Mij ook, hij was niet extreem storend dit keer.quote:
Die man is zo partijdig als de tering, heeft de voorkeur voor Barcelona en Spanje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:38 schreef Piebe het volgende:
Hele irritante gast.
Kaka krapt aan zijn kont KaaaaKA!!!!!!!
Doelpunt in de 15e minuut 1-0. commentaar van Grueter: De wedstrijd is beslist!!!
Een paar jaar geleden was er voor de champions leaugue de wedstrijd Liverpool - Chelsea.
Elke keer als Chelsea scoorde wist de Grueter te melden dat het beslist was. Maar ja de iets betere kenners weten dat Liverpool berucht is om zijn veerkracht, Jeroen G. dus niet.
En ook zo ergerniswekkend. Een paar dagen terug ik geloof Uruguay - Zuid-Korea, begon ie uit het niks over Brazilie.
Het is maar goed dat ie geen scheidsrechter is of een hoge baas bij de Fifa.
haha idd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:38 schreef Piebe het volgende:
Doelpunt in de 15e minuut 1-0. commentaar van Grueter: De wedstrijd is beslist!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |