Kritisch is leuk, maar gisteren kon Nederland ook geen goed bij hem doen.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:54 schreef Falco het volgende:
Hij is erg deskundig en het is duidelijk dat hij na Frank Snoeks in de pikorde staat bij de NOS. Alleen zijn fan-zijn van Brazilië (en ook Barça en Chelsea) mag wel wat minder.
Hij prees AC Milan ook altijd de hemel in in de wedstrijden tegen PSV.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:54 schreef Falco het volgende:
Hij is erg deskundig en het is duidelijk dat hij na Frank Snoeks in de pikorde staat bij de NOS. Alleen zijn fan-zijn van Brazilië (en ook Barça en Chelsea) mag wel wat minder.
publieksreacties@nos.nl veel succesquote:Op zondag 20 juni 2010 22:50 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik erger me aan veel commentatoren, maar deze is na vandaag echt de ergste. Ongelooflijk wat een partijdigheid. Als ik het mailadres had zou ik een klacht mailen naar de NOS
Hij vindt hands maken blijkbaar oke zolang het doelpunt dan maar mooi is.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:45 schreef Saekerhett het volgende:
Wat heeft iedereen tegen Grueter? Ik vind het een van de fijnste commentatoren om naar te luisteren. Ik val daarbij tenminste niet in slaap, zoals vaak het geval is bij Arno Vermeulen en Philip Kooke.
Vervelend stemgeluid ja. Vaak ook niet goed geinformeerd. Evert ten Napel had zijn informatie toch wel wat beter op ordequote:Op zondag 20 juni 2010 22:56 schreef WillemWever het volgende:
Slechtste commentator ooit. Met zijn irritante "KÁkÁ!" elke minuut van de wedstrijd. Partijdig en zegt vaak iets voordat hij het zeker weet. Zoals tegen de wedstrijd van NL tegen Japan "Penalty!" roepen.
Daar doet Brazilië niet aan mee zeker?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:47 schreef nyny83 het volgende:
Ik vind hem bij het voetbal ook niet best, maar bij het ijshockey (Olympische Spelen Vancouver) was hij echt goed.
Inderdaad, werkelijk dramatisch. Heb gezapt naar Sporza.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:25 schreef Symer het volgende:
Gisteren was echt intens slecht, als ik alleen had zitten kijken had ik gezapt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |