ies kaputtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:08 schreef ColtZ40 het volgende:
Doe dit plaatje maar in de op.![]()
http://media.ueba.com.br/(...)e_soccer_fans_74.jpg
nah, te voorspelbaarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Deze dan?
http://www.voetbal.be/sys(...)026300ys.preview.jpg
Ik heb zonet een blauwe loopvogel anaal vernederdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb daarnet Squirt Gangbang 4 gedownload.
Niet erg smakelijkVrouwen die gorgelen met andermans squirt.
Ik heb vandaag 4 blokken op en 1 hele reep Milka Extra Romig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
IK HEB GVD ZIN IN CHOCOLAAAAAA
zo, dat moest ff
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef Pino0 het volgende:
Tegen de Gele Kanariesquote:
Nouja, dan download je toch een film die niet over Squirten gaat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef Pino0 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nouja, dan download je toch een film die niet over Squirten gaat.
Bambi bijvoorbeeld.
Ik zou m'n kapster even vertellen dat schuine pony's erg 2007 zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:30 schreef Inu het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest en nu heeft ze mn pony zo hip schuin geknipt, maar ik krijg er ongelooflijke hoofdpijn van
Nee, het is meer zo'n emo gebeurenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou m'n kapster even vertellen dat schuine pony's erg 2007 zijn![]()
Endan download hij per ongeluk, bambi goes wild. En dan heeft hij alsnog een squirtende vrouw.quote:
omdat ze eigenlijk 2 achternamen hebben net zoals spanjaardenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
waarom hebben portugeestalige bloetvallers zo vaak maar 1 naam en niet een voor- en achternaam zoals gewone mensen?
Compensatie voor die koreanen die 8 namen hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
waarom hebben portugeestalige bloetvallers zo vaak maar 1 naam en niet een voor- en achternaam zoals gewone mensen?
Oh, en dus schrappen ze het maar alltogether?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
omdat ze eigenlijk 2 achternamen hebben net zoals spanjaarden
Je krijgt hoofdpijn van een scheve ponnie?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:30 schreef Inu het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest en nu heeft ze mn pony zo hip schuin geknipt, maar ik krijg er ongelooflijke hoofdpijn van
Weet ik veel. Het interesseert met geen hol.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, en dus schrappen ze het maar alltogether?
Oeh, heb ik net op.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
IK HEB GVD ZIN IN CHOCOLAAAAAA
zo, dat moest ff
Ik niet!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
omdat ze eigenlijk 2 achternamen hebben net zoals spanjaarden
Mij krijg je met waterboarding nog niet aan de thee.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
SQ, AAN DE THEE, MIJN WERELDBEELD WAT DOE JE
Klopt, maar koffie mag ik maar 2 koppen na het eten en bier en fris wil ik niet nuquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mij krijg je met waterboarding nog niet aan de thee.Ok, enkel keertje 1 kopje, maar eigenlijk is het smerrig.
Ik ben aan de spappel. Moet je ook niet teveel van drinken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, maar koffie mag ik maar 2 koppen na het eten en bier en fris wil ik niet nuEn water drink ik al de hele dag. Van groene thee met kruiden word je wel lekker chill...
Het brengt hoogmoed geloof ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben aan de spappel. Moet je ook niet teveel van drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |