ies kaputtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:08 schreef ColtZ40 het volgende:
Doe dit plaatje maar in de op.![]()
http://media.ueba.com.br/(...)e_soccer_fans_74.jpg
nah, te voorspelbaarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Deze dan?
http://www.voetbal.be/sys(...)026300ys.preview.jpg
Ik heb zonet een blauwe loopvogel anaal vernederdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb daarnet Squirt Gangbang 4 gedownload.
Niet erg smakelijkVrouwen die gorgelen met andermans squirt.
Ik heb vandaag 4 blokken op en 1 hele reep Milka Extra Romig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
IK HEB GVD ZIN IN CHOCOLAAAAAA
zo, dat moest ff
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef Pino0 het volgende:
Tegen de Gele Kanariesquote:
Nouja, dan download je toch een film die niet over Squirten gaat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef Pino0 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nouja, dan download je toch een film die niet over Squirten gaat.
Bambi bijvoorbeeld.
Ik zou m'n kapster even vertellen dat schuine pony's erg 2007 zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:30 schreef Inu het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest en nu heeft ze mn pony zo hip schuin geknipt, maar ik krijg er ongelooflijke hoofdpijn van
Nee, het is meer zo'n emo gebeurenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou m'n kapster even vertellen dat schuine pony's erg 2007 zijn![]()
Endan download hij per ongeluk, bambi goes wild. En dan heeft hij alsnog een squirtende vrouw.quote:
omdat ze eigenlijk 2 achternamen hebben net zoals spanjaardenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
waarom hebben portugeestalige bloetvallers zo vaak maar 1 naam en niet een voor- en achternaam zoals gewone mensen?
Compensatie voor die koreanen die 8 namen hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
waarom hebben portugeestalige bloetvallers zo vaak maar 1 naam en niet een voor- en achternaam zoals gewone mensen?
Oh, en dus schrappen ze het maar alltogether?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
omdat ze eigenlijk 2 achternamen hebben net zoals spanjaarden
Je krijgt hoofdpijn van een scheve ponnie?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:30 schreef Inu het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest en nu heeft ze mn pony zo hip schuin geknipt, maar ik krijg er ongelooflijke hoofdpijn van
Weet ik veel. Het interesseert met geen hol.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, en dus schrappen ze het maar alltogether?
Oeh, heb ik net op.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
IK HEB GVD ZIN IN CHOCOLAAAAAA
zo, dat moest ff
Ik niet!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
omdat ze eigenlijk 2 achternamen hebben net zoals spanjaarden
Mij krijg je met waterboarding nog niet aan de thee.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
SQ, AAN DE THEE, MIJN WERELDBEELD WAT DOE JE
Klopt, maar koffie mag ik maar 2 koppen na het eten en bier en fris wil ik niet nuquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mij krijg je met waterboarding nog niet aan de thee.Ok, enkel keertje 1 kopje, maar eigenlijk is het smerrig.
Ik ben aan de spappel. Moet je ook niet teveel van drinken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, maar koffie mag ik maar 2 koppen na het eten en bier en fris wil ik niet nuEn water drink ik al de hele dag. Van groene thee met kruiden word je wel lekker chill...
Het brengt hoogmoed geloof ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben aan de spappel. Moet je ook niet teveel van drinken.
Ben gewoon een beetje obstipaat.quote:
sorry, is gewoon een typische levi-grap. Leukste is het als je het tegen iemand zegt, dan zie je altijd even eenquote:
Truste.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:19 schreef amaranta het volgende:
Leuke grap levi. Bijna net zo leuk als die van laatst.
Nou, ik ga mjin zoon drinken geven en slapen. MOrgen weer werken.
Weet ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
sorry, is gewoon een typische levi-grap. Leukste is het als je het tegen iemand zegt, dan zie je altijd even eenblik voorbij komen.
Trusten en tot morgen!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:24 schreef Levitation het volgende:
Ik ga ook slapies doen. SQ, zie je morgen!
Pyongyang?quote:
Noord-Koreaanse stadquote:
Ze maken ook overal Volvo's tegenwoordigquote:
Nee, rapportage in China, productie in Goteborg/Genkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze maken ook overal Volvo's tegenwoordig
ga naar bed anders ben je morgen te lam om te hometraineren!quote:
ik lig in bed. En ik ga donderdag weer naar fitniks. Morgen zwemmenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ga naar bed anders ben je morgen te lam om te hometraineren!
hoeveel km?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lig in bed. En ik ga donderdag weer naar fitniks. Morgen zwemmen
ik doe gewoon de gordijnen dichtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
En dat die lamisil maar snel gaat werken
Levi heeft vast wel getraind in die vijver van haarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
minimaal 1... Ff kijken hoe het gaat, it has been a while
hipperaybaninehvzoekjeopgoogle.nl/meelopersquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:44 schreef febster het volgende:
Weet iemand waar je hippe Rayban kan kopen in Ehv?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hipperaybaninehvzoekjeopgoogle.nl/meelopers
bij dure opticiens. FYEO op de kleine berg heeft er veelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:44 schreef febster het volgende:
Ik las whale.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
minimaal 1... Ff kijken hoe het gaat, it has been a while
Snap alleen niet waar dat Nieuwe Romeinen op slaat, maar dat zal wel aan mij liggen..quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:26 schreef febster het volgende:
Overigens:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)-Nieuwe-Romeinen.ece
Waarom moet het een rayban zijn?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:44 schreef febster het volgende:
damn hippie, die brillen zijn al sinds Top Gun helemaal uitquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:44 schreef febster het volgende:
Je hebt gewoon een waardeloze lay-out gekozen.quote:
jij wil een baggerlayout, de programmeerkneuzen zijn mijn coole silverlayout vergeten!quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een waardeloze lay-out gekozen.
Zelf geknipt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:26 schreef Inu het volgende:
Ja bb, ik krijg hoofdpijn als er iets telkens op mn voorhoofd en in mn ogen hangtEn volgens mij had ik ook wat haartjes in mn oog
Het is nu iig weg
wat dan?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:53 schreef Blueman het volgende:
[..]
wat dan?
Pot gel gekocht en je haren naar achteren gekamd?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:30 schreef Inu het volgende:
Nog net ja!quote:
watbenjedan.nlquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:56 schreef ArTiC het volgende:
zinloosnaarkantoorgereden.nl
hij stond hier vanmorgen aan de deur dus ik weet niet.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:11 schreef Blueman het volgende:
Brein verklaart waarom vrouw zich dik voelt
Helmand.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:25 schreef ArTiC het volgende:
4lunch heeft het gisteren toch nog op tijd verzonden want de chauffeur is onderweg zegt tracktrace...ik vraag me alleen af waar die chauffeur onderweg naartoe is....alles statussen van mijn pakket zijn in het Duits
das wel vaker bij tnt, ik zie zelfs wel eens Fransquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:25 schreef ArTiC het volgende:
4lunch heeft het gisteren toch nog op tijd verzonden want de chauffeur is onderweg zegt tracktrace...ik vraag me alleen af waar die chauffeur onderweg naartoe is....alles statussen van mijn pakket zijn in het Duits
Helmundquote:
A28?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:28 schreef bleiblei het volgende:
Godver, had nu ter hoogte van den bosch moeten zijn en zit nog in zeist.
GLS?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:25 schreef ArTiC het volgende:
Geen ideequote:
kedeng kedengquote:
NEIN, tracktrees is von dem TNT, du weisst selbstquote:
Omdat ze dan ook dik zijn!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:11 schreef Blueman het volgende:
Brein verklaart waarom vrouw zich dik voelt
ja, maar TNT besteed pakketbezorging toch uit?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
NEIN, tracktrees is von dem TNT, du weisst selbst
Was mijn gedachte ook.quote:
Dus zit er toch een kern van waarheid inquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Was mijn gedachte ook.Ik weet precies waarom ik mij dik voel.
![]()
Overigens probeer ik wel eens te peilen hóe dik ik dan precies ben en dan wijs ik op straat een vet wijf aan en vraag ik aan V "ben ik zo dik"? Het is gewoon moeilijk om in te schatten hoe dik je precies bent.
Nee. Vergaderingen die te dicht op elkaar gepland zijn, vervolgens uitlopen zodat mijn agenda 1 grote bende wordt. En ik ben met ov. Lekker met de bus naar utrecht centraal.quote:
Doe je dat ook in de dierentuin bij de lollerfanten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Was mijn gedachte ook.Ik weet precies waarom ik mij dik voel.
![]()
Overigens probeer ik wel eens te peilen hóe dik ik dan precies ben en dan wijs ik op straat een vet wijf aan en vraag ik aan V "ben ik zo dik"? Het is gewoon moeilijk om in te schatten hoe dik je precies bent.
je bent niet zo dik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:59 schreef Inu het volgende:
Zou het niet ook gewoon te maken kunnen hebben dat vrouwen geen zicht hebben op afstandenIk zou niet iets aan kunnen wijzen dat 10 cm lang is ofzo...
Ik wijs stiekem altijd vrouwen aan waarvan ik weet dat ze dikker zijn dan ik, maar dan wil ik gewoon even horen dat ik niet zo dik ben
Het scheelt ook dat ik lang ben, want de meeste vrouwen waarvan ik hoop dat ik er niet zo uitzie zijn een cm of 10-20 kleiner dan ik...quote:
dus eigenlijk ben je wel dik, maar uitgerektquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Het scheelt ook dat ik lang ben, want de meeste vrouwen waarvan ik hoop dat ik er niet zo uitzie zijn een cm of 10-20 kleiner dan ik...
verklaar je nader, want deze snap ik nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Het scheelt ook dat ik lang ben, want de meeste vrouwen waarvan ik hoop dat ik er niet zo uitzie zijn een cm of 10-20 kleiner dan ik...
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
dus eigenlijk ben je wel dik, maar uitgerekt
Dat ik vrouwen meestal 'lelijk' dik vind als het propjes zijn en met mijn lengte is het lastig om een propje te wordenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verklaar je nader, want deze snap ik niet
volgens mij maakt dat geen biet uit, ik ken zat lange vetkleppenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat ik vrouwen meestal 'lelijk' dik vind als het propjes zijn en met mijn lengte is het lastig om een propje te worden
Ja, maar die vind ik vaak minder storend dik ofzo...quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij maakt dat geen biet uit, ik ken zat lange vetkleppen
Dat oogt toch echt wel anders vind ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij maakt dat geen biet uit, ik ken zat lange vetkleppen
dikke zwammen dan he, heule dikkequote:
Het feit dat je reageert geeft wel aan dat je jezelf een wijf vindt.quote:
13:50quote:
niet op dezelfde tafel nee..quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:46 schreef r8ality het volgende:
Oh, en na 10 euro winst moet je niet doorpokeren. Want dan heb je 30 euro verlies.
Net als artic.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het feit dat je reageert geeft wel aan dat je jezelf een wijf vindt.
huilliequote:
Ik bitch niet tegen artic.quote:
jij bent ook geen huilliequote:
Wij zijn ook gewoon best tof.quote:
ik zit alweer op mijn oude koffieschema...inclusief hyperactiviteitquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb alweer zoveel water op dat ik straks ga zinken...
Ik zal je redden!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb alweer zoveel water op dat ik straks ga zinken...
Ik ook, inclusief geperforeerde maag. Althans, zo voelt mijn maag nu.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zit alweer op mijn oude koffieschema...inclusief hyperactiviteit
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:35 schreef ArTiC het volgende:
Mijn collega's worden gek van de vuvuzela app op mijn foon
ik dacht dat je tijdelijk gestopt was met je opleiding?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook, inclusief geperforeerde maag. Althans, zo voelt mijn maag nu.![]()
Maar het kan ook tentamenstress zijn.Stress, blegh.
bij MS zelf? Op hullie seit gewoon? Heb eigenlijk nog nooit naar shapes gezocht online.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:38 schreef ArTiC het volgende:
iemand enig idee waar je goed ende gratisch extra shapes voor visio kunt downen?
Ik misgebruik nu een PDA shape om als pinterminal door te moeten gaan
junk!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zit alweer op mijn oude koffieschema...inclusief hyperactiviteit
ik ook nie...maar heb weinig zin om een uur kwijt te zijn aan nutteloze sitesquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
bij MS zelf? Op hullie seit gewoon? Heb eigenlijk nog nooit naar shapes gezocht online.
tis gewoon automatismequote:
als je maar niet in het zwembad kotstquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook, inclusief geperforeerde maag. Althans, zo voelt mijn maag nu.![]()
Maar het kan ook tentamenstress zijn.Stress, blegh.
Ben er een kwartaaltje tussenuit geweest, maar afgelopen weken had ik wel weer les. Vanavond mondeling tentamen om 20.40. Heb keurig alles gelezen, opdrachten gemaakt, maar toch is mijn maag gestressed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht dat je tijdelijk gestopt was met je opleiding?
tot over 8 jaar de verbouwing klaar is?
Pearl Jam heeft daar een heul mooi liedje voor gemaakt: Just Breathequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben er een kwartaaltje tussenuit geweest, maar afgelopen weken had ik wel weer les. Vanavond mondeling tentamen om 20.40. Heb keurig alles gelezen, opdrachten gemaakt, maar toch is mijn maag gestressed.![]()
Moet nu nog een half jaartje naar school, les volgen... 2de half jaar komend jaar... en "even" afstuderen, dan ben ik klaar. Zou zonde zijn om nu te stoppen.Alleen sterf ik duizend doden als ik aan dat afstuderen denk.
je oma, you mentioned her unneccessaryquote:
miewiewiewiequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ontkenning, ook al zo'n typisch verschijnsel
ik moet weer op leesles.quote:
vandaar de -omaquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik moet weer op leesles.ik las écht autisme...
teken zelf effe wat, of kan dannie?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook nie...maar heb weinig zin om een uur kwijt te zijn aan nutteloze sites
medespekkiequote:
*zet de TV weer aan*quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, amaranta kan losHup zwitserland hup!
Dan hoop ik dat je een internetverbinding hebtquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:59 schreef ArTiC het volgende:
Als u over een internetverbinding beschikt en de zoekresultaten zijn ingesteld om op internet te zoeken, wordt in Web-shapes van Visio gezocht naar shapes die voldoen aan uw zoekcriteria, waarna de shapes worden weergegeven in de resultaten. Met deze zoekopdracht voor internet worden alleen shapes van Microsoft opgehaald.
Mickeysoft
ik ook, ff navragenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je een internetverbinding hebt
jaloezie is a bitsjquote:
wat denk je zelf?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:40 schreef ColtZ40 het volgende:
FUFR
Ik heb een brief gekregen van GGN Brabant ivm het niet betalen van een CZ rekening.
Ze verhogen de rekening met 75 euro invorderingskosten. Die heb ik niet betaald, wel de oorspronkelijke rekening en de wettelijke rente tot heden.
Wat gaan ze daar mee doen?
Let wel, de rekening was al betaald VOORDAT we een brief van GGN Brabant kregen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:40 schreef ColtZ40 het volgende:
FUFR
Ik heb een brief gekregen van GGN Brabant ivm het niet betalen van een CZ rekening.
Ze verhogen de rekening met 75 euro invorderingskosten. Die heb ik niet betaald, wel de oorspronkelijke rekening en de wettelijke rente tot heden.
Wat gaan ze daar mee doen?
Dat doe ik toch wel. Vandaag weer 48,32 ontvangen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:45 schreef ArTiC het volgende:
Dat wordt weer flink handelen in V&A/Marktplaats/ebay voorlopig
Dit lijkt mij cruciale info...quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Let wel, de rekening was al betaald VOORDAT we een brief van GGN Brabant kregen!
dat verdien ik tijdens het fokken/voetbal kijken op mijn werk zonder met mijn ogen te knipperenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat doe ik toch wel. Vandaag weer 48,32 ontvangen.
Dat van mij is ook extra.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat verdien ik tijdens het fokken/voetbal kijken op mijn werk zonder met mijn ogen te knipperen
Friet of chinees.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:53 schreef -moppie- het volgende:
wat eten we vandaag?
niks aan de hand dan. even bewijslast doormailen, klaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Let wel, de rekening was al betaald VOORDAT we een brief van GGN Brabant kregen!
sperziebonenschotelquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:53 schreef -moppie- het volgende:
wat eten we vandaag?
De mafifa.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:49 schreef r8ality het volgende:
Natuurlijk. In Afrika gaan duizenden kinderen per dag dood, maar gelukkig hebben we de FIFA die een paar meisjes in een jurkje aan gaan houden. En een rechtbank die het commercieel belang behartigd daarvan.
Afrika wil van het derde wereld land imago afquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:49 schreef r8ality het volgende:
Natuurlijk. In Afrika gaan duizenden kinderen per dag dood, maar gelukkig hebben we de FIFA die een paar meisjes in een jurkje aan gaan houden. En een rechtbank die het commercieel belang behartigd daarvan.
Zoveel mensen zijn er heul nie!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Afrika wil van het derde wereld land imago af![]()
Met het geld dat ze nu van Bavaria krijgen kunnen ze 453434533223432243221134455 mensen een kom rijst geven.
maar je hebt je ingehouden? Anders was het allemaal voor niks geweest.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef Levitation het volgende:
Zwemmen was trouwens tof.50 baantjes hebben we gezwemd. En daarna had ik berehonger.
Dan zet je toch gewoon ergens een kommaquote:
Da's natuurlijk kwats. Ook als ik erna teveel eet was het nog steeds gooed voor mijn conditie en super gezellig. Er is meer in het leven dan lijnen. Vind het eigenlijk wel een lompe opmerking van je...quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
maar je hebt je ingehouden? Anders was het allemaal voor niks geweest.
zegquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's natuurlijk kwats. Ook als ik erna teveel eet was het nog steeds gooed voor mijn conditie en super gezellig. Er is meer in het leven dan lijnen. Vind het eigenlijk wel een lompe opmerking van je...
Goeie leerling.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
zeghij is bij mij in de leer, hij oefent nog.
hij werkt nog aan het onderdeel subtiliteitquote:
Is hij nog te subtiel?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij werkt nog aan het onderdeel subtiliteit
je hebt 't m al bijna afgeleerdquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij werkt nog aan het onderdeel subtiliteit
ik kan hem heel groot makenquote:
Oh. Dat is het vriendinnetje van een van de dochters van een OUD user.quote:
Hi meissie! Was tof dat zwemmen.quote:
Heb eigenlijk niet meegekregen wat er nou precies gebeurd was...quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh. Dat is het vriendinnetje van een van de dochters van een OUD user.
wel een super lullig ongeluk![]()
Maar hoe hard reed die mongool over dat bruggetje? als je daar met 30 overheen gaat (wieeeeeee!) ben je gewoon een lul en te laat!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh. Dat is het vriendinnetje van een van de dochters van een OUD user.
wel een super lullig ongeluk![]()
woonwijk, bol bruggetje, gast van 21 en bmw, meisjes spelen aan andere kant bruggetje..quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb eigenlijk niet meegekregen wat er nou precies gebeurd was...
Dan nog, de combi woonwijk en zo'n brug, juist daarom stapvoets.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef amaranta het volgende:
Ze waren aan het skeeleren ofzoiets, en stonden gebukt??
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
woonwijk, bol bruggetje, gast van 21 en bmw, meisjes spelen aan andere kant bruggetje..
niets van gehoord, komt nog hoop ikquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
bah zeg... wat een eikel... hebben ze 'm gevierendeeld?
Vind ik niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's natuurlijk kwats. Ook als ik erna teveel eet was het nog steeds gooed voor mijn conditie en super gezellig. Er is meer in het leven dan lijnen. Vind het eigenlijk wel een lompe opmerking van je...
Dat is dan jouw probleem.quote:
Nee hoor. Ik heb geen probleem.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb geen probleem.
Als ik zou hebben gepost: "dus je hebt je meteen weer volgevreten!?"
Dat zou idd heel lomp zijn.
Dat zou inderdaad nog lomper zijn... maar je was al lomp zat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb geen probleem.
Als ik zou hebben gepost: "dus je hebt je meteen weer volgevreten!?"
Dat zou idd heel lomp zijn.
Ik zie ze ook, allen de PI's niet. Maar ik ken er maar een paar uit m'n kop en alleen die kan ik gebruiken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:06 schreef FUFR het volgende:
wij zien gewoon wel smaailies hoor.
Levi is gewoon nerveus..
Melisana...............
Let wel, officially heb ik mij nooit aangemeldquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
Even iets heel anders. BB en ik moeten helaas afzeggen voor de bbq van 10 juli
je moet ze ook niet allemaal uit je hoofd kennen, dat staat nerdischquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zie ze ook, allen de PI's niet. Maar ik ken er maar een paar uit m'n kop en alleen die kan ik gebruiken.
And that is a bad thing?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
je moet ze ook niet allemaal uit je hoofd kennen, dat staat nerdisch
Jammerquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
Even iets heel anders. BB en ik moeten helaas afzeggen voor de bbq van 10 juli
fok jou he, doe ik een keer niks heb ik het alsnog gedaan!quote:
Doe es nie zo op de pik getrapt!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
fok jou he, doe ik een keer niks heb ik het alsnog gedaan!
dat ben ik ook niet hoor.quote:
Als dat geen batsen wordtquote:
ik hoop het niet, je lijkt me niet helemaal mijn tiep.quote:
mit Bratwurst jawohl.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:31 schreef amaranta het volgende:
Ik ga wel in mijn eentje barbekwoeein.
quote:
ohne bratwurst keine Deutsche bbq hequote:
ik droom er al maanden van je eens flink bij je tieten vast te pakken en je van achter met je hoofd tegen de deur te batsenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hoop het niet, je lijkt me niet helemaal mijn tiep.
en ernaast bier!quote:
BB ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:36 schreef febster het volgende:
Vaag hooikoorts seizoen dit jaar. In april had ik last, toen in mei niks (zelfs zonder medicijnen) en nu ga ik weer half dood.
kloptquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:36 schreef febster het volgende:
Vaag hooikoorts seizoen dit jaar. In april had ik last, toen in mei niks (zelfs zonder medicijnen) en nu ga ik weer half dood.
daar hebben ze nu een cure voor hoorde ik!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:36 schreef febster het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef ArTiC het volgende:
Dat krijg je eravn als je groente en fruit eet, dan nemen de planters revenge!
Spuitje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:42 schreef febster het volgende:
Spuitje schijnt te helpen. Is wellicht iets voor volgend jaar, wordt nu half gek.
anaalquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik droom er al maanden van je eens flink bij je tieten vast te pakken en je van achter met je hoofd tegen de deur te batsen
*bonk*bonk*bonk*
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:41 schreef Levitation het volgende:
Oh, ik heb een 6,5 en ik heb er vrede mee.ISA is nu ook afgerond, bijna klaar...
Artic de anaalridderquote:
Maakte je je zorgen over een isavak? Wat had je gekozen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:41 schreef Levitation het volgende:
Oh, ik heb een 6,5 en ik heb er vrede mee.ISA is nu ook afgerond, bijna klaar...
Ik maak me altijd zorgen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maakte je je zorgen over een isavak? Wat had je gekozen?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:11 schreef r8ality het volgende:
Inu komt wel en BB + SQ niet. Weinig reden om dan ook te komen...
Goed gedaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:41 schreef Levitation het volgende:
't Is wel allemaal een zware bevalling. Als ik had geweten dat het me zó zwaar zou vallen was ik niet aan deze opleiding begonnen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
Goed gedaan
zie je wel dat het je lukt
tot nu toe gaat het goed, be proud.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
't Is wel allemaal een zware bevalling. Als ik had geweten dat het me zó zwaar zou vallen was ik niet aan deze opleiding begonnen.
Ken het!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:36 schreef febster het volgende:
mogge! klaar voor de verkanzie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |