Voorlopig is het nog een hoog 'Trap 'm naar voren en hol er achter aan' niveauquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al die Aziatische landen zijn fanatiek as hell, grijpen elke kans nu ze een kans hebben om iets te laten zien. Weinig te verliezen ook.
San Marino idee maar dan net iets minder erg
Ja dat wilde ik ook zien, dat Zeg 'ns SOAAA!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nah, het spelletje boeit me echt niet.
Al kreeg ik net wel een berichtje dat de familiedag die zaterdag om half 3 zou beginnen een uur vervroegd is ivm voetbal. En met een groep is het dan wel weer lollig om Nederlands elftal te kijken.
Jij moet eigenlijk kijken naar Nederland 2: zeg 'ns SOAAAA!
Ff for the record, want al die paints zijn wel heul leuk maar voor FOK! denkt dat ik een wandelende SOA bom ben pfzo...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nah, het spelletje boeit me echt niet.
Al kreeg ik net wel een berichtje dat de familiedag die zaterdag om half 3 zou beginnen een uur vervroegd is ivm voetbal. En met een groep is het dan wel weer lollig om Nederlands elftal te kijken.
Jij moet eigenlijk kijken naar Nederland 2: zeg 'ns SOAAAA!
Druk, net anderhalf uur lang berichtjes getyptquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Opeens kom ik jullie weer tegenHoe is het hier?
Het klinkt voor mij nog steeds alsof er een huuuuuge bijenzwerf hier rondvliegtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er minder toeters en is het publiek gewoon beter hoorbaar?
Jij SOA bom!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff for the record, want al die paints zijn wel heul leuk maar voor FOK! denkt dat ik een wandelende SOA bom ben pfzo...
Het was gewoon een screening hé, voor nop. Die doen ze in een paar grote steden bij iedereen <25. Gewoon pissen in een buisje en klaar. En alles was prima uiteraard
Bonjourrrr!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Opeens kom ik jullie weer tegenHoe is het hier?
NOS is een minibeetje gaan schroeven.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er minder toeters en is het publiek gewoon beter hoorbaar?
Hoezo, niemand checkt de huiskamers of de tv wel op Ned. 1 staat hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Cat, zeker als Nederland de kwartfinale of verder haalt dan kom je toch sociaal gezien bijna niet meer mee als je het voetbal niet volgt![]()
Ze hebben een filter ingesteldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klinkt voor mij nog steeds alsof er een huuuuuge bijenzwerf hier rondvliegt
Ja, maar ik heb het idee meer gejoel te kunnen horenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben de geluidsmix wat aangepast, maar net hoorde je het inderdaad wel weer flink goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Jij SOA bom!
Oh blijkbaar is dat ook zo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het idee meer gejoel te kunnen horen. En dat hoort erbij.
Hey Kuikenquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Druk, net anderhalf uur lang berichtjes getypt
Gutenabend!quote:
Nee maar het is dan toch wel echt het gesprek van de dag en je word wel enigszins vreemd aangekeken als je dan bv. de wedstrijd niet hebt gezien.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo, niemand checkt de huiskamers of de tv wel op Ned. 1 staat hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |