Maar dan moet je ook geen jaren meer wachten want de reden dat het zo goedkoop is komt doordat het kut plekken zijn voor Duitsers. Maar voor Nederlands is het lekker bereikbaar. Ik bedoel nu moet ik ook 30-40 minuten rijden om op school te komen en vanaf daar is het misschien een uurtje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Duitsland is prachtig hoorMet groetere huizen, en grotere stukken land voor vele malen minder geld dan hier
Ik zou zo naar Duitsland verhuizen
ga dan in Groningen wonenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Duitsland is prachtig hoorMet groetere huizen, en grotere stukken land voor vele malen minder geld dan hier
Ik zou zo naar Duitsland verhuizen
Ik heb niets met het Nederlanderschap. Ik ben hier toevallig geboren en opgegroeid, maar dat was het ook wel. Ik voel me niet expliciet trots op ons land ofzo...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:40 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Moet toegeven dat Duitsland best oke is, heerlijk eten.. mooie natuur.. toffe mensen..
Ik ga er sowieso 1x per jaar heen, meestal 2-3x.
Maar ben nog altijd een trotse Hollander
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen illusies hoor schat
Echt neit, Ez is sexier dan jijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zo kom ik er over 5 jaar ook uit te zien
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb niets met het Nederlanderschap. Ik ben hier toevallig geboren en opgegroeid, maar dat was het ook wel. Ik voel me niet expliciet trots op ons land ofzo...
Ik zou sowieso niet kopen en wil bij dat huis dan graag een leuke Duitse manquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook geen jaren meer wachten want de reden dat het zo goedkoop is komt doordat het kut plekken zijn voor Duitsers. Maar voor Nederlands is het lekker bereikbaar. Ik bedoel nu moet ik ook 30-40 minuten rijden om op school te komen en vanaf daar is het misschien een uurtje.
Maar de Duitsers krijgen ook wel door dat er steeds meer Nederlanders naartoe gaan.
Groningenquote:
niet zo zeurenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Moet je onderschrift niet "not zo lovely @ all" zijn?
of in Frieslandquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet kopen en wil bij dat huis dan graag een leuke Duitse man
[..]
GroningenSorry, maar nee
Nederland heeft niets waar een Nederlander zich mee kan identificeren(ib4 the ID grap). Daar zijn we te Multi-Cultureel voor geworden. Ja als je over klompen/kaas/molens/tulpen(wat nog uit Turkije komt ook) begint dan herkennen sommigen het, maar momenteel is het vooral legaal drugs/Amsterdam en vaak nog indezelfde zin ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb niets met het Nederlanderschap. Ik ben hier toevallig geboren en opgegroeid, maar dat was het ook wel. Ik voel me niet expliciet trots op ons land ofzo...
Wat? Dat heb ik noot zo gehad, ik ben een bewoner van deze wereld, en ik voel me niet echt verbonden met een expliciete plek. Ik zou denk ik ook gelukkig kunnen zijn in het buitenlandquote:
Het duinlandschap, de zeequote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, het viel me op in een vlaag van scherptequote:
Ben ik ook een enzo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat? Dat heb ik noot zo gehad, ik ben een bewoner van deze wereld, en ik voel me niet echt verbonden met een expliciete plek. Ik zou denk ik ook gelukkig kunnen zijn in het buitenlandAlleen zou ik niet te ver weg willen ivm familie enzo.
quote:
Niet zoals schoorl, RIP schoorlquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als of andere landen dat niet hebben?
Och, Schoorl...dat was zooooooooooooooooo mooiquote:
Het zijn niet per se objecten, maar dingen waarin we goed zijn en uitblinken als klein land.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nederland heeft niets waar een Nederlander zich mee kan identificeren(ib4 the ID grap). Daar zijn we te Multi-Cultureel voor geworden. Ja als je over klompen/kaas/molens/tulpen(wat nog uit Turkije komt ook) begint dan herkennen sommigen het, maar momenteel is het vooral legaal drugs/Amsterdam en vaak nog indezelfde zin ook.
Al hadden we dat wel, dan nog heb ik die binding niet. Dat heb ik namelijk ook niet met Zwolle en ik woon hier al ruim 20 jaar. Ik ben gewoon niet zo denk ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nederland heeft niets waar een Nederlander zich mee kan identificeren(ib4 the ID grap). Daar zijn we te Multi-Cultureel voor geworden. Ja als je over klompen/kaas/molens/tulpen(wat nog uit Turkije komt ook) begint dan herkennen sommigen het, maar momenteel is het vooral legaal drugs/Amsterdam en vaak nog indezelfde zin ook.
quote:
ik heb daar in de buurt gewoondquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Och, Schoorl...dat was zooooooooooooooooo mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |