Nee, had nog niet besteld, ik had alleen een mooie collage gemaakt van wat ik eventueel ooit/later ging bestellenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat heb je nu weer gefaald?Je had gister nog besteld
later als in, daarnet?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:52 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nee, had nog niet besteld, ik had alleen een mooie collage gemaakt van wat ik eventueel ooit/later ging bestellen
Oeww vertel je faalquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef AmyGrace het volgende:
I haz failedEn daarvoor ga ik jullie aanklagen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:54 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
VannachtEn net betaald!
En ik kan nu al niet meer wachten tot ik ze heb
Oeh, die is tof!!!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:56 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi even mijn oranje wk-nagels showen, wegens dikke koppijn geen geblabla....gewoon oranje!!
[ afbeelding ]
Sunworshiper, niet echt duidelijk te zien. Denk hier veel neon bij en je komt in de buurt.
Zeg, je gaat toch zelf geen nagellakcrimineel worden he??!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* vamperotica begint een beetje zenuwachtig te worden...
De enige oranje die ik niet compleet afschuwelijk vindquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:56 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi even mijn oranje wk-nagels showen, wegens dikke koppijn geen geblabla....gewoon oranje!!
[ afbeelding ]
Sunworshiper, niet echt duidelijk te zien. Denk hier veel neon bij en je komt in de buurt.
Jeetje, supermooi!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:56 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
het is niet te fotograferen. Maar het is echt OOOORAAAAANJEEEEEEEquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:00 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Jeetje, supermooi!
Volgens mijnkon dat niet doorgaan voor WK-oranje, te geel
Dus maar niet besteld
Ikweet...ik heb me gewoon te snel om laten lullen potverdikkie. Maar hij is wel meer geeloranje dan roodoranje toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is niet te fotograferen. Maar het is echt OOOORAAAAANJEEEEEEE
da welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:02 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ikweet...ik heb me gewoon te snel om laten lullen potverdikkie. Maar hij is wel meer geeloranje dan roodoranje toch?
Stop, STOP Debsterr!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:03 schreef Debsterr het volgende:
*must* *stop* *looking* *lextard swatches*
Ja, dat zat ik gisteravond ook te doen. Heeft goed geholpen bij het niet-bestellen moet ik zeggenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:03 schreef Debsterr het volgende:
*must* *stop* *looking* *lextard swatches*
M'n wishlist is al 70 lakjes langquote:
Gelukkig heb ik vergeleken met jullie junkies nog een redelijke beheersingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:04 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, dat zat ik gisteravond ook te doen. Heeft goed geholpen bij het niet-bestellen moet ik zeggen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:04 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, dat zat ik gisteravond ook te doen. Heeft goed geholpen bij het niet-bestellen moet ik zeggen
Dan heb je nog de fossiele layoutquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:05 schreef kirsten. het volgende:
kan IEMAND me vertellen waar die TVP knop zit... Ik kan het écht niet vinden. HIj zit niet rechts onderin écht niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |