Dan nogquote:
De hele dag over de straat dweilen ook hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:37 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, bomen klimmen enzo?
daar gaat kleding ook wel mee kapot
Uhuquote:
Wij waren één van de eerste bewoners in onze wijk, dus ik ben opgegroeid tussen de bouwterreinenquote:daar gaat kleding ook wel mee kapot
Ik vond dat altijd best cool hoor. Zeker als het niet van die standaard bruine waren.quote:
moeders hoeven niet alles te weten hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:38 schreef Kally het volgende:
[..]
De hele dag over de straat dweilen ook hoor![]()
Ik heb geen idee hoe hij het doet
Fijn, zo'n meedenkende moederquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan nog
Je hebt ze nu van Cars![]()
Maar ook dat niet![]()
Moeders willen niet alles wetenquote:
ah das ook wel leuk tbh.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
[..]
Wij waren één van de eerste bewoners in onze wijk, dus ik ben opgegroeid tussen de bouwterreinen
ik heb ze nooit gedragen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd best cool hoor. Zeker als het niet van die standaard bruine waren.
Heb me er prima vermaaktquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ah das ook wel leuk tbh.
altijd wat te doen he
Dat hoor ik wel van ze als ze groot zijnquote:
Vast welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel van ze als ze groot zijn
Ze zijn hun geld niet waard momenteel nee, ik bedoel 94 miljoen voor Ronaldoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:44 schreef D. het volgende:
Die voetballers vergeten de hele tijd te scoren
94 euro is al teveelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze zijn hun geld niet waard momenteel nee, ik bedoel 94 miljoen voor Ronaldo
Nou ja hoe dan ook voetballen kan hij welquote:
3 toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:53 schreef D. het volgende:
Iemand de kaarten geteld?
Had toch wel verwacht dat Portugal zou winnenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zijn behoorlijk gelijkwaardige ploegen.
Hmm. Ik niet. Portugal is er met de jaren niet beter op geworden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Had toch wel verwacht dat Portugal zou winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |