Dacht dat ie gescoord had.quote:
Met Ton Blanker ooit schreeef Johan Derksen dat ie de nieuwe Cruijff had gezien.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Anita![]()
nog getrouwd geweest met een voetballer
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:24 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee gewoon een verschrikkelijk goede voetballer![]()
En speelt met gebroken arm
Jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met Ton Blanker ooit schreeef Johan Derksen dat ie de nieuwe Cruijff had gezien.
Maakte het nooit kwam wel in de gevangenis terecht.
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met Ton Blanker ooit schreeef Johan Derksen dat ie de nieuwe Cruijff had gezien.
Maakte het nooit kwam wel in de gevangenis terecht.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:27 schreef Kally het volgende:
Jongste komt binnen, weer een gescheurde broekspijp
Dat dan weer welquote:
Ik ben gelukklig niet de enige veteraan hierquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:25 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd de nieuwe cruijff
hij zag meer in de hasj enzo
hehe zo hoort t toch in de zomer. gescheurde broeken moeten zomersquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:27 schreef Kally het volgende:
Ik word er misselijk van al die tijd die Ronaldo in beeldquote:
Ze is m'n chickie niet meer en is uit de fractie gestapt. Anders had ik het wel beter aangepakt inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:44 schreef Bellatrix het volgende:
Laat Vaduz dit trouwens niet horen, zijn chickie versieren en bijna neuken.
hehehe, of goede kennis van de voetbalgeschiedenisquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben gelukklig niet de enige veteraan hier
Ach later komt ie toch in aanraking met pijpen. Mits ie het aandurft met een Dolly Dot van zijn tijd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:27 schreef Kally het volgende:
Ja maar ik blijf kopenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:28 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe zo hoort t toch in de zomer. gescheurde broeken moeten zomers
Coolquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:29 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, of goede kennis van de voetbalgeschiedenis
Vast beter dan een Dolly Dotquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach later komt ie toch in aanraking met pijpen. Mits ie het aandurft met een Dolly Dot van zijn tijd.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze is m'n chickie niet meer en is uit de fractie gestapt. Anders had ik het wel beter aangepakt inderdaad.
Hoi allen!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze is m'n chickie niet meer en is uit de fractie gestapt. Anders had ik het wel beter aangepakt inderdaad.
Hoi allen!
Misschien wel met een nieuwe variant van het breezahsletje! Dropshot sletje ofzeau.quote:
Ik vind het best, als hij zelf maar die dropshot kooptquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien wel met een nieuwe variant van het breezahsletje! Dropshot sletje ofzeau.
yeah das de minder leuke kant van de zaak he.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het best, als hij zelf maar die dropshot koopt
Nou hij ook, binnen een maand is een broek weer kapotquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:31 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah das de minder leuke kant van de zaak he.
ik ben op dat gebied eigenlijk best wel een ramp geweest voor mijn ouders geloof ik.
hehehequote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het best, als hij zelf maar die dropshot koopt
Die broeklappen, zijn die nog steeds zo lelijk?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou hij ook, binnen een maand is een broek weer kapot
Eetze, ik ga zo ook de keuken inquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:33 schreef Bellatrix het volgende:
Nou peopies ik ga even eten.
Kussies op jullie [zelf in te vullen]!
Naai je er geen appel op?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:32 schreef Kally het volgende:
[..]
dat deed ik dus ook. nieuwe broek, vrij duur, was helemaal in op school. 1e week aan en ik ga voetballen. boom broek kapot.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:32 schreef Kally het volgende:
[..]
de wangquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:33 schreef Bellatrix het volgende:
Nou peopies ik ga even eten.
Kussies op jullie [zelf in te vullen]!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die broeklappen, zijn die nog steeds zo lelijk?
quote:
dat doe je een kind niet aan hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die broeklappen, zijn die nog steeds zo lelijk?
Hier ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:34 schreef gomi het volgende:
[..]
dat deed ik dus ook. nieuwe broek, vrij duur, was helemaal in op school. 1e week aan en ik ga voetballen. boom broek kapot.
of nieuwe schoenen. 1 dag aan en ga voetballen. bang gat in mijn schoen.
was echt standaard bij mij
Tja, daar had ik geen last van, als non-voetballerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:34 schreef gomi het volgende:
[..]
dat deed ik dus ook. nieuwe broek, vrij duur, was helemaal in op school. 1e week aan en ik ga voetballen. boom broek kapot.
of nieuwe schoenen. 1 dag aan en ga voetballen. bang gat in mijn schoen.
was echt standaard bij mij
hehehe, bomen klimmen enzo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:36 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, daar had ik geen last van, als non-voetballer
al kreeg ik ze wel kapot hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |