Het ergste wat ze kunnen doen is de bestelling annuleren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En dan toch de volle mep moeten betalen
quote:# De prijzen vermeld in onze offertes en tarieven zijn gegarandeerd gedurende één maand vanaf de uitgifte, waarna zij onderhevig kunnen zijn aan wijzigingen. In deze tarieven zijn de verzendingskosten niet inbegrepen.
quote:
Als ze opeens de prijs omhoog gooien, heb je het recht om de bestelling te annuleren en geld terug te krijgen, aangezien er anders te makkelijk oplichterij op internet zou kunnen worden gepleegd, dus lijkt me wel jah.quote:
Als hij dat niet deed was er tenminste een kansjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:11 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Sukkel... en zo verneuk je het voor iedereen.
bedacht ik zelf ook, dus heb het niet gedaan en gewoon 1 besteldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:11 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Sukkel... en zo verneuk je het voor iedereen.
Betaling is (bij mij iig) extern via Ideal gegaan, dus lijkt me geen probleem!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:41 schreef Berend. het volgende:
Zou Azur niet gehackt kunnen zijn? En dat ze straks al onze gegevens hebben?
Heb ik ook gedaan, hoe kun je het geld terughalen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:53 schreef Skiet het volgende:
Ik betaal het wel met paypal, is makkelijiker geld terughalen
Nee. Dit is een onrealistische prijs, zelfs wanneer het niet in de av wordt opgenomen kunnen ze gewoon beroepen op de wet direct en hoeven dus niets te leverenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:31 schreef bioloogje het volgende:
Ze moeten dus gewoon leveren?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Ze hoeven niet te leveren en iedereen weet heel erg goed dat die prijzen onjuist zijn
1. Deze site is best betrouwbaar, naar ik zie op internet. Is ook bekroond met een aantal prijzen enzo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:00 schreef Skiet het volgende:
Wel een goed idee trouwens. Gewoon een goed uitziende webwinkel starten op internet. Veel producten met normale prijs en veel met lage prijzen. Gewoon LCD voor 200 euro en dat soort grappen. Iedereen bestellen, jij geld innen en dan hup wegwezen..
Maar een PSP van normaal 200/250 naar 0.99cent kan niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:11 schreef Guussieboy het volgende:
[..]
1. Deze site is best betrouwbaar, naar ik zie op internet. Is ook bekroond met een aantal prijzen enzo.
2. Dan heb je nog zoiets als politie...
Waar staat die psp dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:15 schreef Berend. het volgende:
[..]
Maar een PSP van normaal 200/250 naar 0.99cent kan niet.
In Nederland zeker, maar is dat in de Belgische wet ook zo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
Nee. Dit is een onrealistische prijs, zelfs wanneer het niet in de av wordt opgenomen kunnen ze gewoon beroepen op de wet direct en hoeven dus niets te leveren
Volgens mij is het anders geregeld als het koop op afstand is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:25 schreef bioloogje het volgende:
[..]
In Nederland zeker, maar is dat in de Belgische wet ook zo?
Want ik kan me ook herinneren van een belg die de hele blokker had leeg gekocht en iets van 10 cent moest betalen omdat hij kortingsbon op kortingsbon heeft kunnen gebruiken...
Jawel. De waarde van die producten is veel hoger dan 99 cent, dat is zonneklaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:21 schreef Jmsls het volgende:
Hoezo niet? Niemand bepaalt wat een 'normale' prijs is?
quote:Geachte,
Bedankt voor de melding.
Wij zijn ons bewust van dit probleem en proberen dit zo snel mogelijk recht te zetten.
De orders zullen helaas geannuleerd worden, daar wij niet met verlies mogen verkopen.
Prettige dag!
Noreen
Marketing en communicatie
www.azur.be
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |