abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82902879
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 20:17 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik kan het me gewoon niet vóórstellen, dat zeg ik. Er zal, zoals ik al zei, heus wel een godswondertje zijn die én heel leuk is en per volledig toeval nog maagd is na zijn twintigse, maar die kans is echt nihil. Dus ik kan met vrijwel alle zekerheid zeggen dat op geen enkele maagd van boven de 20 val. Klopt gewoon iets niet aan.
En ik kan me niet voorstellen dat je zo kan denken.

Maar lekker belangrijk, heb geloof ik ook wel genoeg gezegd nu.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_82904444
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Mwah ik denk dat het ook na 25 nog zeker wel prima kan. Het vergt echter een mentaliteitsomslag.

De grootste val is wel om verbitterd te worden.
Ach, een vriend van me had tot z'n 26e nog nooit een vriendin gehad. En toen kwam ie er eentje tegen en daar is ie dan ook meteen bijgebleven met de hele santekraam van huis en kinderen. In mijn vriendengroep lijken ze zelfs de meest solide relatie te hebben, al kan ik me dan weer moeilijk voorstellen dat ik bij mijn eerste vriendin zou zijn gebleven. Maar ook dat is weer voor iedereen anders, want een andere vriend kreeg pas op z'n 30e een vriendin en daar is ie ook bij gebleven. Misschien dat je dat bedoelt met mentaliteitsomslag, met mijn eerste vriendinnetje was het allemaal heel leuk, maar toch ging het op een gegeven moment knagen: wat nou als ik de rest van m'n leven bij haar blijf? Maar goed, dat is weer een andere discussie.
pi_82910000
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 20:30 schreef Djieluh het volgende:
Wat boeit het als hij maagd is of niet, als hij leuk is whatever man, dan leer je het hem dan toch ? Narrowminded much.
Ja en daar gaat het dus al mis volgens mij: 'als hij leuk is whatever man', hij is dus niet leuk. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen? Alle mannen die ik leuk vind hebben er al ruimschoots seksuele ervaring op zitten.
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:11:53 #254
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82910610
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:00 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ja en daar gaat het dus al mis volgens mij: 'als hij leuk is whatever man', hij is dus niet leuk. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen? Alle mannen die ik leuk vind hebben er al ruimschoots seksuele ervaring op zitten.
Precies, het hoeft toch geen meelijneukertje te worden? Je moet gewoon op den duur grenzen stellen anders kun je net zo goed de eerste de beste die je op straat tegen komt je bed in sleuren, nietwaar?
"O ik vindhet niet erg als ie maagd is, dat vind ik zo oppervlakkig om iemand daarom af te wijzen"
"O ik vind het niet erg als ie WOW speelt, dat vind ik zo oppervlakkig om iemand daarom af te wijzen"
"O ik vind het niet erg als ie dik is, dat vind ik zo oppervlakkig om iemand daarom af te wijzen"
"O ik vind het niet erg als ie klein is, dat vind ik zo oppervlakkig om iemand daarom af te wijzen"
"O ik vind het niet erg als ie autist is, dat vind ik zo oppervlakkig om iemand daarom af te wijzen"
"O ik vind het niet erg als ie gehandicapt is, dat vind ik zo oppervlakkig om iemand daarom af te wijzen"
En uiteindelijk blijf je over met het lelijke kloontje van stephen hawking . Dan ehb je toch ook geen zelfrespect.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_82910801
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Precies, het hoeft toch geen meelijneukertje te worden? Je moet gewoon op den duur grenzen stellen anders kun je net zo goed de eerste de beste die je op straat tegen komt je bed in sleuren, nietwaar?
"O ik vindhet niet erg als ie maagd is, dat vind ik zo oppervlakkig om iemand daarom af te wijzen"
"O ik vind het niet erg als ie WOW speelt, dat vind ik zo oppervlakkig om iemand daarom af te wijzen"
"O ik vind het niet erg als ie dik is, dat vind ik zo oppervlakkig om iemand daarom af te wijzen"
"O ik vind het niet erg als ie klein is, dat vind ik zo oppervlakkig om iemand daarom af te wijzen"
"O ik vind het niet erg als ie autist is, dat vind ik zo oppervlakkig om iemand daarom af te wijzen"
"O ik vind het niet erg als ie gehandicapt is, dat vind ik zo oppervlakkig om iemand daarom af te wijzen"
En uiteindelijk blijf je over met het lelijke kloontje van stephen hawking . Dan ehb je toch ook geen zelfrespect.
Juist.
pi_82911424
quote:

[..]

Wat een vergelijkingen zeg, WoW spelen of gehandicapt zijn...

Maar fuck dit, ik ga er verder niet meer op in.
pi_82911542
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:15 schreef Taurus het volgende:

[..]

Juist.
En als je nu met een jongen date, hij is zelfverzekerd, ziet er goed uit etc etc. Na vier dates zit je bij hem thuis en moet het er toch eens van komen. Als hij op zo'n moment vertelt dat ie maagd is, ga je dan naar huis?

In dat geval kan de jongen in kwestie het beter niet vertellen, ws ga je na een paar stoten als nog naar huis, maar dan is ie iig geen maagd meer.
pi_82911789
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Waarom zeg je dat er telkens zo expliciet bij? Dat je er niet op in gaat bedoel ik? Als je er anders over denkt horen we dat natuurlijk graag.. En dan niet alleen komen met 'ik vind dit bekromen' of 'ik vind dit oppervlakkig', maar iets meer inhoud bijvoorbeeld? (ironisch)

Ik heb uitvoerig uitgelegd waarom het voor mij wel degelijk een rol speelt bij de selectie in 'leuke mannen' en dat lijkt me afdoende, maar als jij steeds een ' '-reactie komt geven gevolgd door een 'en ik ga er niet meer op in' maakt me dat wel nieuwsgierig naar waar jij het precies mee oneens bent?
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:38:31 #259
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_82911917
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:00 schreef Taurus het volgende:
Het is lastig te begrijpen als jij het presenteert als een onweerlegbaar feit. Hoe representatief is 'alle mannen die jij leuk hebt gevonden' nou voor de rest van de (Nederlandse) mannelijke bevolking?
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_82911930
quote:

[..]

Als hij/zij helemaal jouw type is, behalve dat ene minpunt, ga jij hem/haar dan ook afwijzen?
Wat dacht je om te kijken naar de persoon zelf? Of het klikt of niet?
Die vergelijkingen zijn wel erg krom. Als je maagd bent, dan is het na een nacht ook opgelost. Geestelijke en uiterlijke kenmerken hebben daar niet zoveel mee te maken.
Who is there to harm you if you are zealous for what is good?
pi_82911947
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:30 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

En als je nu met een jongen date, hij is zelfverzekerd, ziet er goed uit etc etc. Na vier dates zit je bij hem thuis en moet het er toch eens van komen. Als hij op zo'n moment vertelt dat ie maagd is, ga je dan naar huis?

In dat geval kan de jongen in kwestie het beter niet vertellen, ws ga je na een paar stoten als nog naar huis, maar dan is ie iig geen maagd meer.
Dat lijkt me dus - nogmaals - een onbestaanbare situatie. Omdat ik het vrijwel de eerste date al over 'dates', seks en dat soort zaken heb. Dan zou hij dus inderdaad al liegen, en daarnaast denk ik dat hij sowieso niet zo ver komt omdat ik een maagd van boven de 20 wel herken Echt hoor, ook als het een streng praktiserend christen is dan is dat onderwerp waarschijnlijk al de revue gepasseerd bij de eerste date, ik zou niet weten waarom ik niet door zou hebben dat iemand maagd is na zijn 20e. Dat zijn overwegend gewoon géén knappe en sociaal begaafde mannen, dat is toch een ontzettend verantwoord legitiem oordeel? Natuurlijk zullen er uitzonderingen zijn, maar daar heb ik helemaal geen zin in/ben ik niet naar op zoek, de kans dat ik een van die 99 andere mannen die wel hebben geneukt tegen het lijf loop is vele malen groter.
pi_82912052
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:38 schreef Zealousist het volgende:

[..]

Als hij/zij helemaal jouw type is, behalve dat ene minpunt, ga jij hem/haar dan ook afwijzen?
Die vergelijkingen zijn wel erg krom. Als je maagd bent, dan is het na een nacht ook opgelost. Geestelijke en uiterlijke kenmerken hebben daar niet zoveel mee te maken.
Hij/zij is dus niet helemaal mijn type, en ook niet dat van Maanvis, denk ik. Ik kijk ook naar de persoon, daar is dat maagdzijn evident onderdeel van. Niet het maagd zijn an sich, maar wel de reden waarom iemand nog maagd is. Geestelijke en uiterlijke kenmerken hebben daar alles mee te maken, kom nou, het is geen toeval als een man na zijn twintigste nog nooit geneukt heeft hoor
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:42:58 #263
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82912134
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

ja kom op zeg je moet toch ergens een grens trekken, en die mag je trekken waar je wilt.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_82912170
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:38 schreef IceBeach het volgende:

[..]

Het is lastig te begrijpen als jij het presenteert als een onweerlegbaar feit. Hoe representatief is 'alle mannen die jij leuk hebt gevonden' nou voor de rest van de (Nederlandse) mannelijke bevolking?
Het is tot nu toe een onweerlegbaar feit dat ík val op mannen die seksuele ervaring hebben. Ik heb het helemaal niet over de 'rest van de nederlandse mannelijke bevolking', wat moet ik daar nou mee, dat zijn er veel te veel. Ik geef mijn mening over wat er mis is met mannen die 20 jaar en ouder zijn en nog maagd zijn, het is sowieso geen feit dat daar iets mis mee is en dat iemand daar het alomvattende antwoord op heeft, dan kunnen we dit topic wel sluiten.
pi_82912173
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:41 schreef Taurus het volgende:

[..]

Hij/zij is dus niet helemaal mijn type, en ook niet dat van Maanvis, denk ik. Ik kijk ook naar de persoon, daar is dat maagdzijn evident onderdeel van. Niet het maagd zijn an sich, maar wel de reden waarom iemand nog maagd is. Geestelijke en uiterlijke kenmerken hebben daar alles mee te maken, kom nou, het is geen toeval als een man na zijn twintigste nog nooit geneukt heeft hoor
Bij jou is je mening duidelijk. Ik heb het daarom ook niet tegen jou.
Uiteindelijk als je een keer geneukt bent, dan ben je geen maagd. Simpel.
als je autistisch bent, dan gaat het niet zo snel voorbij. Als je klein/dik bent, dan kan je niet ineens groeien.
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:44:43 #266
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82912223
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:38 schreef Zealousist het volgende:

[..]

ik heb hier wel wat meer minpunten opgesomd dan één minpunt. Verder ben ik een man en zou ik niet direct afknappen op een maagd heur ... maar dan moet het niet zo'n meid zijn als m'n ex die alles eng vindt .
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:49:17 #267
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82912422
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:39 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat lijkt me dus - nogmaals - een onbestaanbare situatie. Omdat ik het vrijwel de eerste date al over 'dates', seks en dat soort zaken heb. Dan zou hij dus inderdaad al liegen, en daarnaast denk ik dat hij sowieso niet zo ver komt omdat ik een maagd van boven de 20 wel herken Echt hoor, ook als het een streng praktiserend christen is dan is dat onderwerp waarschijnlijk al de revue gepasseerd bij de eerste date, ik zou niet weten waarom ik niet door zou hebben dat iemand maagd is na zijn 20e. Dat zijn overwegend gewoon géén knappe en sociaal begaafde mannen, dat is toch een ontzettend verantwoord legitiem oordeel? Natuurlijk zullen er uitzonderingen zijn, maar daar heb ik helemaal geen zin in/ben ik niet naar op zoek, de kans dat ik een van die 99 andere mannen die wel hebben geneukt tegen het lijf loop is vele malen groter.
Zo'n twintig percent van mensen blijven maagd tot ver in hun twintigste, he? Dus het is niet zo dat 99 uit de 100 mannen voor hun twintigste neuken.

En ik ken ook een jongen van 20 die nog maagd is, maar gewoon een baas is met meisjes. Elke keer dates, vaak gezoend, en om de zoveel tijd is een meisje verliefd op hem. Alleen wilt hij met een meisje doen waarmee hij verliefd op is. Die bestaan dus wel.

Maar verder kan ik je wel snappen. Ik denk dat er ook veel vrouwen zijn die zo denken. Tenminste ik heb een paar gekend.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_82912483
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik heb hier wel wat meer minpunten opgesomd dan één minpunt. Verder ben ik een man en zou ik niet direct afknappen op een maagd heur ... maar dan moet het niet zo'n meid zijn als m'n ex die alles eng vindt .
Je hebt meer minpunten genoemd, maar ik ging ervan uit dat ze allemaal verschillende situaties waren en geen combinatie. Sorry.
Oke dan.
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:50:46 #269
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82912488
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:43 schreef Zealousist het volgende:

[..]

Bij jou is je mening duidelijk. Ik heb het daarom ook niet tegen jou.
Uiteindelijk als je een keer geneukt bent, dan ben je geen maagd. Simpel.
als je autistisch bent, dan gaat het niet zo snel voorbij. Als je klein/dik bent, dan kan je niet ineens groeien.
Ja maar ik denk ook dat er redelijk veel maagden zijn boven de twintig die gewoon normaal zijn. Alleen studeren ze IT.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:53:30 #270
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82912606
Zoals Balkenende al zei met wijzende vinger:
Normen en waarden!

Die zijn er niet zoveel meer, nee klopt.
Liefde en sex zijn niet langer meer heilig en bijzonder, het zijn goedkope aftreksels geworden...
best jammer wel.
En ik vind een maagd niet abnormaal hoor, vaak hebben ze een stukje extra ontwikkeling.
Snollebolt
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:54:45 #271
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82912656
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:35 schreef Taurus het volgende:

[..]

Waarom zeg je dat er telkens zo expliciet bij? Dat je er niet op in gaat bedoel ik? Als je er anders over denkt horen we dat natuurlijk graag.. En dan niet alleen komen met 'ik vind dit bekromen' of 'ik vind dit oppervlakkig', maar iets meer inhoud bijvoorbeeld? (ironisch)

Ik heb uitvoerig uitgelegd waarom het voor mij wel degelijk een rol speelt bij de selectie in 'leuke mannen' en dat lijkt me afdoende, maar als jij steeds een ' '-reactie komt geven gevolgd door een 'en ik ga er niet meer op in' maakt me dat wel nieuwsgierig naar waar jij het precies mee oneens bent?
Er is een verschil tussen iemand die handicapt is en WoW speler. Voor jou snap ik het wel, je wilt gewoon een jongen die "top" is. De beste van de beste zeg maar. En de beste van de beste is niet op zijn 20ste maagd.
pi_82912675
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:50 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja maar ik denk ook dat er redelijk veel maagden zijn boven de twintig die gewoon normaal zijn. Alleen studeren ze IT.
Dat vind ik ook, behalve dat IT-gebeuren. Beetje stereotypering is dat, vind je zelf niet?
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:55:47 #273
307425 Wobbelaar
Schrobbelaar
pi_82912698
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:53 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
En ik vind een maagd niet abnormaal hoor, vaak hebben ze een stukje extra ontwikkeling.
Maar ook een stukje extra onderontwikkeling.

Ik heb in ieder geval het gevoel een jaar of 8 achter te lopen wat dat betreft. En het wordt alleen maar moeilijker en moeilijker om die verloren tijd in te halen.
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:56:01 #274
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_82912707
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:43 schreef Taurus het volgende:
Het is tot nu toe een onweerlegbaar feit dat ík val op mannen die seksuele ervaring hebben. Ik heb het helemaal niet over de 'rest van de nederlandse mannelijke bevolking', wat moet ik daar nou mee, dat zijn er veel te veel. Ik geef mijn mening over wat er mis is met mannen die 20 jaar en ouder zijn en nog maagd zijn, het is sowieso geen feit dat daar iets mis mee is en dat iemand daar het alomvattende antwoord op heeft, dan kunnen we dit topic wel sluiten.
Je geeft aan wat er 'mis is met mannen die 20+ zijn' in het algemeen enkel op basis van je eigen ervaringen. Die paar gasten die jij leuk vond en die ervaring hadden. Dat is wat ik uit je posts haal iig en dat vind ik daarom best sterk uitgedrukt.
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:58:32 #275
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82912809
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen iemand die handicapt is en WoW speler. Voor jou snap ik het wel, je wilt gewoon een jongen die "top" is. De beste van de beste zeg maar. En de beste van de beste is niet op zijn 20ste maagd.
Met WoW spelers is ook niets mis eigenlijk vind ik .
Ik zou het niet eens erg vinden als ze WoW speelt, maar dan wil ik wel een raidschema dat afgestemd is op mijn vrije tijd.
O en ze mag geen alliance zijn. Dan houdt het op natuurlijk.
Een gedicht over Maanvis
pi_82912915
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:56 schreef IceBeach het volgende:

[..]

Je geeft aan wat er 'mis is met mannen die 20+ zijn' in het algemeen enkel op basis van je eigen ervaringen. Die paar gasten die jij leuk vond en die ervaring hadden. Dat is wat ik uit je posts haal iig en dat vind ik daarom best sterk uitgedrukt.
We kunnen best stellen dat de behoefte naar seks fysiek gezien zich op jonge leeftijd al vormt, toch? Dus als die behoefte niet bevredigd wordt tot na je twintigste, kom je iets te kort, lijkt me. Dat tekent. Dat lijkt mij een algemeenheid en niet slechts gebaseerd op mijn ervaringen.
pi_82912977
Reactie op TT:

NIETS... zo simpel...
  donderdag 17 juni 2010 @ 00:03:58 #278
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82913091
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 00:00 schreef Taurus het volgende:

[..]

We kunnen best stellen dat de behoefte naar seks fysiek gezien zich op jonge leeftijd al vormt, toch? Dus als die behoefte niet bevredigd wordt tot na je twintigste, kom je iets te kort, lijkt me. Dat tekent. Dat lijkt mij een algemeenheid en niet slechts gebaseerd op mijn ervaringen.
Dat is wel kortzichtig. De behoefte bestaat er wel, maar mensen zijn niet zoals andere dieren die hun behoefte niet kunnen onderdrukken. Als iemand er gewoon voor kiest om niet te neuken, dan kan dat wel. En het gebeurt wel vaak dat iemand kiest om niet te neuken, of dat iemand geen moeite wilt doen om te neuken.
pi_82913259
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 00:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is wel kortzichtig. De behoefte bestaat er wel, maar mensen zijn niet zoals andere dieren die hun behoefte niet kunnen onderdrukken. Als iemand er gewoon voor kiest om niet te neuken, dan kan dat wel. En het gebeurt wel vaak dat iemand kiest om niet te neuken, of dat iemand geen moeite wilt doen om te neuken.
Betwijfel ik, dat laatste. En dan nog: als iemand er voor kiest om niet te neuken of geen moeite doet om te neuken is het dus niet mijn type en dat lijkt me alles behalve oppervlakkig (dit is niet meer per se richting jou gezegd overigens).
  donderdag 17 juni 2010 @ 00:25:28 #280
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_82913941
quote:
Dat is zo, alleen is neuken niet de enige manier om die behoefte te bevredigen..
Maar hoe 'tekent' dat dan? Ik gok op dingen als wanhopig zijn en onzekerheid. Ben ik warm?
pi_82914138
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 00:25 schreef IceBeach het volgende:

[..]

Dat is zo, alleen is neuken niet de enige manier om die behoefte te bevredigen..
Maar hoe 'tekent' dat dan? Ik gok op dingen als wanhopig zijn en onzekerheid. Ben ik warm?
Je bent zelfs heet
pi_82914157
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Met WoW spelers is ook niets mis eigenlijk vind ik .
Ik zou het niet eens erg vinden als ze WoW speelt, maar dan wil ik wel een raidschema dat afgestemd is op mijn vrije tijd.
O en ze mag geen alliance zijn. Dan houdt het op natuurlijk.
Het hangt toch een beetje af van de frequentie....niet aan het spel op zich. Toch?
  donderdag 17 juni 2010 @ 00:50:54 #283
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82914690
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het hangt toch een beetje af van de frequentie....niet aan het spel op zich. Toch?
Nouja WoW moet je echt heel vaak spelen om het goed te doen . Dagelijks een paar uur.
Maar dat vind ik niet erg. Scheelt een hoop gezeur, normale vrouwen willen GTST zien terwijl je voetbal kijkt, zij speelt WoW, normale vrouwen willen op de bank zitten terwijl jij wilt zuipen met je maten, zij speelt WoW.
Het kan bijna niet beter. Ze moet alleen wel lekker zijn, en zoals gezegd, geen alliance.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 17 juni 2010 @ 02:30:13 #284
306589 KissXSis
I'll give you a kiss.
pi_82915818
Vrouwen

Als je boven de zoveel jaar nog maagd bent, ben je zielig

Maar als je heel veel meisjes hebt geneukt, ben je een player, en is t oneerlijk, dubbele standaard, blablabla, zij zou dan een slet zijn maar jij bent stoer.

Het gaat nergens over. Wat wil je nou? Het is of het 1, of het ander he, dames.
Saru mo ki kara ochiru
pi_82915881
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 02:30 schreef KissXSis het volgende:
Vrouwen

Als je boven de zoveel jaar nog maagd bent, ben je zielig

Maar als je heel veel meisjes hebt geneukt, ben je een player, en is t oneerlijk, dubbele standaard, blablabla, zij zou dan een slet zijn maar jij bent stoer.

Het gaat nergens over. Wat wil je nou? Het is of het 1, of het ander he, dames.
Want iets tussenin bestaat niet?
  donderdag 17 juni 2010 @ 02:46:22 #286
306589 KissXSis
I'll give you a kiss.
pi_82915889
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 02:44 schreef Zealousist het volgende:

[..]

Want iets tussenin bestaat niet?
Nee, ik denk heel zwart/wit

Maar nee ok, je hebt gelijk.
Saru mo ki kara ochiru
pi_82916477
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:35 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik zei het erbij omdat het een gebed zonder eind dit is he, ik begrijp jou niet, jij mij niet, dan kan ik wel tig argumenten neer gaan zetten maar dat heeft geen nut.

Nog 1 keertje dan, ik praat sowieso vanuit het ''liefde > sex'' oogpunt, niet vanuit scharrel-oogpunt he.

Kan dus niet begrijpen dat jij nooit verliefd zult worden op iemand die voor 95% precies in je straatje past, maar uiteindelijk maagd blijkt te zijn, of gewoon onervaren.

Hoe kun je dat weten voordat je bij elkaar in bed beland bv ? (let op : ik beland dus alleen maar met iemand in bed als ik diegene heel erg leuk vind)

En eigenlijk geloof ik het ook niet, heb zelf ook vaak zat allerlei eisen-lijstjes bedacht, maar iedere keer als ik verliefd werd bleek diegene amper tot helemaal niet aan dat lijstje te voldoen.

Begrijp je waar ik heen wil ?
  donderdag 17 juni 2010 @ 09:24:22 #288
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_82918373
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 07:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik zei het erbij omdat het een gebed zonder eind dit is he, ik begrijp jou niet, jij mij niet, dan kan ik wel tig argumenten neer gaan zetten maar dat heeft geen nut.

Nog 1 keertje dan, ik praat sowieso vanuit het ''liefde > sex'' oogpunt, niet vanuit scharrel-oogpunt he.

Kan dus niet begrijpen dat jij nooit verliefd zult worden op iemand die voor 95% precies in je straatje past, maar uiteindelijk maagd blijkt te zijn, of gewoon onervaren.

Hoe kun je dat weten voordat je bij elkaar in bed beland bv ? (let op : ik beland dus alleen maar met iemand in bed als ik diegene heel erg leuk vind)

En eigenlijk geloof ik het ook niet, heb zelf ook vaak zat allerlei eisen-lijstjes bedacht, maar iedere keer als ik verliefd werd bleek diegene amper tot helemaal niet aan dat lijstje te voldoen.

Het komt idd over dat Taurus een eisenlijstje heeft waaraan een man moet voldoen wil hij haar goedkeuring krijgen. Eerste dat is om te kijken of de man daaraan voldoet, waarna hij op basis van vinkjes eventueel door kan naar de volgende ronde.

Kan dat zij zo in elkaar zit, maar bij de meeste mensen overkomt liefde je gewoon. En dan gaat één zon punt echt niet veel uitmaken, er is geen persoon die aan aan een eisenlijstje kan voldoen.

Dan vraag ik mij nog af Taurus. Iemand is met een aantal vrouwen naar bed geweest, maar is gewoon erg slecht in bed. Daar kom je ook niet achter na die eerste dates. Komt hij misschien wel in de finale bij jou. Zou jij dan finaal afknappen op hem, als de rest wel klopt?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_82918541
Mwah ik knap nooit af omdat mensen maagd zijn. Ik knap af op de onzekerheid die er vaak mee gepaard gaat, het wanhopige gedoe van het jongetje in kwestie. (Ik zeg bewust jongetje, want zo gedragen ze zich).
zelfde als diginoob
  donderdag 17 juni 2010 @ 09:33:28 #290
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_82918618
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe kun je een relatie staande houden zonder ervaring? Het lijkt mij maar moeilijk als ik om mij heen kijken en zou dat niet willen. Teveel gezeur.
Come on dat deden onze verre voorvaderen holbewoners al, zo moeilijk kan het niet zijn wel?
pi_82920443
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 07:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik beland vrij snel met iemand in bed Seks heeft bij een ontmoeting met iemand die ik leuk vind snel prioriteit, dus daar ligt het verschil inderdaad. Daarnaast ontmoet ik gewoon mannen die al seks hebben gehad, de enige maagd die ik ken zou ik nooit op vallen (vanwege zijn onzekerheid etc.), ik kan natuurlijk niet alle maagden over een kam scheren maar ze hebben wel 1 ding gemeen: op een afwijkende leeftijd nog geen ervaring met seks. Van wat ik heb gezien toont dat. Natuurlijk zegt mijn eigen ervaring niet zo veel, maar ik kan me gewoon geen goed uitziende vlotte sociaal intelligente jongen van boven de 20 voorstellen die zomaar maagd is gebleven. En belangrijkste vind ik wat ik ook al eerder heb aangegeven: seksuele interesse krijg je fysiek gezien gewoon jonger, vandaar dat ik het niet 'gezond' vind als iemand dat niet ontwikkelt heeft of het heeft lopen uitstellen, of dit nou door onzekerheid of een bewuste keuze betreft.
pi_82920473
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:24 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Het komt idd over dat Taurus een eisenlijstje heeft waaraan een man moet voldoen wil hij haar goedkeuring krijgen. Eerste dat is om te kijken of de man daaraan voldoet, waarna hij op basis van vinkjes eventueel door kan naar de volgende ronde.

Kan dat zij zo in elkaar zit, maar bij de meeste mensen overkomt liefde je gewoon. En dan gaat één zon punt echt niet veel uitmaken, er is geen persoon die aan aan een eisenlijstje kan voldoen.

Dan vraag ik mij nog af Taurus. Iemand is met een aantal vrouwen naar bed geweest, maar is gewoon erg slecht in bed. Daar kom je ook niet achter na die eerste dates. Komt hij misschien wel in de finale bij jou. Zou jij dan finaal afknappen op hem, als de rest wel klopt?
Ja, daar knap ik op af, tenzij hij verder ontzettend leuk is. Ik moet er toch mee naar bed willen? Ik heb geen zin om hem daar les in te geven eerlijk gezegd. Dan worden we gewoon vriendjes.
pi_82920583
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:35 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik beland vrij snel met iemand in bed Seks heeft bij een ontmoeting met iemand die ik leuk vind snel prioriteit, dus daar ligt het verschil inderdaad. Daarnaast ontmoet ik gewoon mannen die al seks hebben gehad, de enige maagd die ik ken zou ik nooit op vallen (vanwege zijn onzekerheid etc.), ik kan natuurlijk niet alle maagden over een kam scheren maar ze hebben wel 1 ding gemeen: op een afwijkende leeftijd nog geen ervaring met seks. Van wat ik heb gezien toont dat. Natuurlijk zegt mijn eigen ervaring niet zo veel, maar ik kan me gewoon geen goed uitziende vlotte sociaal intelligente jongen van boven de 20 voorstellen die zomaar maagd is gebleven. En belangrijkste vind ik wat ik ook al eerder heb aangegeven: seksuele interesse krijg je fysiek gezien gewoon jonger, vandaar dat ik het niet 'gezond' vind als iemand dat niet ontwikkelt heeft of het heeft lopen uitstellen, of dit nou door onzekerheid of een bewuste keuze betreft.
Je eerste zin verklaart inderdaad waarom we lijnrecht tegenover elkaar staan.

Verder blijf ik het vreemd vinden dat je een maagd van 20+ ‘’raar’’ vind, we hebben het niet over 35+ers, maar 20ers !!

Maar goed, we worden het toch nooit eens.
pi_82921063
Tsja, gezien dit hele topic dacht ik, ik deel mijn situatie eens mee. Ik ben zelf een 21 jarige maagd, dit is geen bewuste keuze. Ik heb wel redelijk vaak sjans en had in het verleden zelfs meisjes die me voor mijn gevoel iets te fel achterna zaten (zoals een meisje die zomaar de klas binnenkwam en naast je ging lopen flirten). Het grote probleem is alleen lef, sinds de eerste keer dat een meisje interesse toonde heb ik het lef niet gehad om er ook maar iets mee te doen. Ik denk dan ook dat er veel oudere maagden zijn die gewoonweg een gebrek aan lef hebben, dus om zoals sommige ze gelijk maar uit te maken als mislukking of iets dergelijks gaat ook wat ver. Overigens ben ik wel benieuwd dan naar als Taurus alles zo goed weet, wat ze dan vindt wat maagden na de 20 moeten doen, moeten ze maar allemaal van de brug afspringen volgens jouw?
pi_82921238
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:52 schreef 501105 het volgende:
Tsja, gezien dit hele topic dacht ik, ik deel mijn situatie eens mee. Ik ben zelf een 21 jarige maagd, dit is geen bewuste keuze. Ik heb wel redelijk vaak sjans en had in het verleden zelfs meisjes die me voor mijn gevoel iets te fel achterna zaten (zoals een meisje die zomaar de klas binnenkwam en naast je ging lopen flirten). Het grote probleem is alleen lef, sinds de eerste keer dat een meisje interesse toonde heb ik het lef niet gehad om er ook maar iets mee te doen. Ik denk dan ook dat er veel oudere maagden zijn die gewoonweg een gebrek aan lef hebben, dus om zoals sommige ze gelijk maar uit te maken als mislukking of iets dergelijks gaat ook wat ver. Overigens ben ik wel benieuwd dan naar als Taurus alles zo goed weet, wat ze dan vindt wat maagden na de 20 moeten doen, moeten ze maar allemaal van de brug afspringen volgens jouw?
Er zijn nou eenmaal verliezers en winnaars in het leven. Maar van de brug springen hoeft ook weer niet, gelukkig worden zonder seks kan tot op zekere hoogte ook.
pi_82921294
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:56 schreef Taurus het volgende:

[..]

Er zijn nou eenmaal verliezers en winnaars in het leven. Maar van de brug springen hoeft ook weer niet, gelukkig worden zonder seks kan tot op zekere hoogte ook.
Nee grapje, wat ze moeten doen is zo'n vrouw zoeken die het niets kan schelen. Dit is toch alleen maar mijn mening, ík vind het niet normaal en niet mooi, maar er zijn genoeg vrouwelijke maagden van boven de 20 of gewoon vrouwen die dit geen probleem vinden, dus van de brug springen is natuurlijk niet nodig.
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:02:52 #297
154880 Bolter
Awesomeness
pi_82921544
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:56 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nu overdrijf je het hele gebeuren wel een beetje hoor.

Als een meisje enkel 4,5 ONS zou hebben gehad maakt dat haar geen maagd meer maar waarschijnlijk ook niet echt goed in bed, dit geldt ook voor gasten. Ik heb meerdere wat langere relaties gehad waardoor je VEEEL seks hebt maar daarbij ook makkelijker kan overleggen wat je wel/niet tof vindt en je leert daarvan. Heb 't nu wel paar keer gezien dat een wat mooier meisje denkt echt helemaal de bomb te zijn en dat ligt mij dan toch een partij te zeesterren.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:15:48 #298
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82922030
quote:

[..]

Ik denk toch dat de meeste mensen die mening niet zullen delen.
pi_82923632
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:15 schreef fs180 het volgende:

[..]

Ik denk toch dat de meeste mensen die mening niet zullen delen.
Ik denk dat de meeste mannen van 20+ die maagd zijn toch wel vinden dat ze iets te kort komen, denk jij van niet? Ze zullen het misschien niet allemaal laten blijken, maar ik kan me niet voorstellen dat het anders is.
pi_82924141
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:51 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mannen van 20+ die maagd zijn toch wel vinden dat ze iets te kort komen, denk jij van niet? Ze zullen het misschien niet allemaal laten blijken, maar ik kan me niet voorstellen dat het anders is.
Kan me wel voorstellen dat het een vicieuze cirkel is. Ben nu 19, had 1 vriendinnetje op mijn 17e en dan ook de enige waar ik seks mee gehad heb. Daarvoor was ik om het zo maar te noemen wanhopig, maar nu kan ik dus al 2 jaar droog staan zonder er een echt probleem mee te hebben.
Pizza met appelmoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')