Zullen ongetwijfeld terechte tussen zitten. Maar ook een aantal onterecht. Kan me overigens natuurlijk flink jeuken, er zullen er nog wel een zooi bijkomen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die van jou zijn enkel terecht![]()
ik zo af en toe maar daar word over het algemeen overheen gelezenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:22 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb er nul . Maar goed ik post nooit echt onaardige dingen denk ik ..
Ik ga deze zomer een poging tactvoller en tot tien tellen doen voordat ik dingen uitflapquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik zo af en toe maar daar word over het algemeen overheen gelezen
Daar had je zojuist aan moeten denken.....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:28 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer een poging tactvoller en tot tien tellen doen voordat ik dingen uitflap. Ik ben maar pas begonnen dus ik ben al blij als ik het alleen al op een forum volhoudt
Stangen is natuurlijk altijd leuk hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Daar had je zojuist aan moeten denken.....
Ik heb even naar het 'strookje' gekeken.... ik winquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:38 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Stangen is natuurlijk altijd leuk he. Dan is het aan de ander om tot tien te tellen
Dat weet je niet, want haar strookje heb je nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb even naar het 'strookje' gekeken.... ik win
Ik heb die van jou ook niet meer vrees ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:52 schreef Marvelous het volgende:
gotc: ik ben je tel kwijt... heb jij die van mij nog? gaat de tent nog door en wat voor dienst heb je morgen ivm koelkast?
i`m off, to work!
quote:
want dat ben je natuurlijk nu nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:59 schreef MissMSX het volgende:
Ik Tvp gewoon. Wil natuurlijk wel even in the picture zijn
ik ga slapen, net uit de kroeg... moest wel even vieren dat het me laatste dag werk was! 3 weekjes vrij!quote:Op woensdag 16 juni 2010 04:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga werken![]()
Veel plezier allemaal en geniet van de mooie dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Op woensdag 16 juni 2010 05:30 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik ga slapen, net uit de kroeg... moest wel even vieren dat het me laatste dag werk was! 3 weekjes vrij!
Ohjah, gotc.. ik kom zo ff langs... als je om 13.00 niks van me heb gehoord, bel me dan om 12.00 wakker
Alcohol messes with time doesn't it?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en moguh![]()
* Civilian gaat ook richting werkI'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Dat had ik met mijn kaas......quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:49 schreef Flappekz het volgende:
Tuurlijk......kom ik aan op mn werk, bedenk ik me dat mn laptop nog thuis ligt
* Flappekz ontkent jaloers te zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:45 schreef nectarientje het volgende:
Mogguh![]()
Zo eerst maar even een half uurtje lopen im Park en dan eens op mijn gemakkie ontbijten.. Best lekker zo'n vrije dag
Je moet niets opkroppen Flap, dat is niet goed voor jequote:
Hehe, vertel mij watquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je moet niets opkroppen Flap, dat is niet goed voor je
Ik kan nu oprecht zeggen dat ik niet jaloers benquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik kan nu oprecht zeggen dat ik niet jaloers ben
Wat is er? Als jij er blij van wordt, is dat toch primaquote:
Ik word pas echt blij als ik mensen jaloers kan maken natuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat is er? Als jij er blij van wordt, is dat toch prima
Probeer eens iets met een grote reep chocola op je bureauquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:23 schreef Flappekz het volgende:
Ik word pas echt blij als ik mensen jaloers kan maken natuurlijk
Dat kan ik dan weer niet waarmaken nuquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Probeer eens iets met een grote reep chocola op je bureau
Maar dat weet ik toch nietquote:
Nu wel!quote:
En de muffins die ik heb gebakken dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu wel!
Al zag ik net wel een heeeeeeeeele grote doos gebakjes voorbij komen, die gaan we zo eens ff soldaat maken
Die staan nog netjes in de keukenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:12 schreef GotC het volgende:
[..]
En de muffins die ik heb gebakken dan?!
Nu moet ik ze maar opetenquote:
Net zo wakker als ik vanmorgen .... met mn laptopquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Nu moet ik ze maar opeten
En ons Ziggo pakket is geleverd! Ze belden aan vanaf beneden:
Hij: Hallo, pakket voor u!
Ik: Huh? Pakket?
Hij: Ja, een pakket!
Ik: Pakket???
Hij: Van Ziggo!
Ik: Ohhh.
Wakker!
Inpluggen, modem actieveren! grote kans dat de activatie niet lukt, ziggo bellen en dan doen zij dat op afstand! en dan doet alles het weer!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Nu moet ik ze maar opeten
En ons Ziggo pakket is geleverd! Ze belden aan vanaf beneden:
Hij: Hallo, pakket voor u!
Ik: Huh? Pakket?
Hij: Ja, een pakket!
Ik: Pakket???
Hij: Van Ziggo!
Ik: Ohhh.
Wakker!
Valt wel mee hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 07:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
Alcohol messes with time doesn't it?
Oh en moguh![]()
* Civilian gaat ook richting werk
quote:
quote:
ook lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:11 schreef Marvelous het volgende:
[..]
![]()
Pannekoeken als ontbijt, lunch en gisteravond als avondeten!
is de helm goed?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Met chilisaus
* Flappekz gaat richting kartbaan
kom gezellig wat bij mij drinken, lekker impulsief!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:37 schreef tuintegel het volgende:
Ik verveel me zo, Ik denk dat ik maar rondjes ga rijden met de auto
ja, jij verveelt je! en ik ben een nachtmens die lekker vrij isquote:
je hebt pm met adres! tot zoquote:
Poeldijk. Ik reed rondjes 1.12, maar mn teamgenoten zorgden ervoor dat de gemiddelde tijd 1.20 wasquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En hoe is het gegaan? Welke baan? Delft zeker? Of Poeldijk?
ronde record staat toch op 1.04?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Poeldijk. Ik reed rondjes 1.12, maar mn teamgenoten zorgden ervoor dat de gemiddelde tijd 1.20 was
Ik heb ook echt maar 2 of 3 vrije rondjes gehad, in 50 minuten rijtijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ronde record staat toch op 1.04?
ik rij daar ook 1.12
Tuintegel is niet langs gekomen, maar heeft je foto's gestuurd?quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuintegel is niet langs gekomen, maar heeft je foto's gestuurd?
Ik ben niet zo goedgelovig dat ik dat aanneem zonder bewijs.quote:
Zo van:quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:24 schreef tuintegel het volgende:
Nee sorrie daar zijn mijn borsten te klein voor
Heequote:Op donderdag 17 juni 2010 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo van:
'Waar zijn je borsten dan?'
en dat jij dan zegt: 'Nou daar, achter die ene sproet!'
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
vandaag wordt het mooi weer heb ik gehoord!!
Ik ga een ijsje doen!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
![]()
Vanmiddag dan maar een pilske doen xD
En zondag naar Disney
Ook Moooogguh,quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
tering he..... bijna 12uur geslapenkan me niet meer herinneren wanneer me dat voor het laatst overkomen is! en ik had eigenlijk nog kunnen doorslapen maar had zoiets van laat ik es op de klok kijken haha
maar nog op tijd om GOEDEMORGEN te zeggen haha
Ik ga vanmiddag ook ff lopen op scheveningen. Heb binnenstad wel weer gezienquote:
Hoe staat de wind vandaag?? (lig stiekem nog op bedquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag ook ff lopen op scheveningen. Heb binnenstad wel weer gezien
das goedkoop!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:46 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Hoe staat de wind vandaag?? (lig stiekem nog op bed)
Heb er een hekel aan om buiten te komen als er veel wind staat!
Nu eerst naar de action voor http://www.action.nl/pages/OfferPage.aspx?type=week&nr=2
is de wind 30 km per uur hard?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das goedkoop!
http://buienradar.nl/weersverwachting-per-plaats.aspx?naam=Scheveningen&c=Netherlands&lat=4.27&lon=52.11 voor het weer&wind
Blijven zeuren bij je kerel. Werkt vanzelfquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ga een ijsje doen!!!
Ik wil ook naar disney
ik geloof dat het iig minder wind is dan gister hahaquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:54 schreef Marvelous het volgende:
[..]
is de wind 30 km per uur hard?
Daarpm haal ik ook een paar stoeltjes! gister waren ze uitverkocht... vandaag zouden ze weer binnen zijn, gelukkig woon ik naast de action, want zou daar nooit een 2e keer komen als het voor niks is
ik ga het zelf wel ondervinden buiten!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik geloof dat het iig minder wind is dan gister haha
Ach, je zegt het zelf al!! prima tochquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:10 schreef tuintegel het volgende:
Het is heerlijk weer buiten ! Heb namelijk een uur buiten gestaan bij de Ford omdat ze een simpel kapje niet erop kregen
Leuk hoor! laat je hem dan ook zwemmen....? ga je zelf in bikini?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:14 schreef tuintegel het volgende:
True , ik vond het ook best vermakelijk.
Ik denk dat ik vanmiddag naar Madestein ga met de hond , bal mee . gezellig
KUT! er staat dus toch veel windquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:17 schreef tuintegel het volgende:
Hahaha , ik hoop eerlijk gezegd dat ie niet gaat zwemmen , maar meestal springt hij uit zichzelf in het water . Voor een bikini moet er toch wat minder wind staan
Jij toplessquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:19 schreef Marvelous het volgende:
[..]
KUT! er staat dus toch veel wind
noujah, ik moet toch echt even naar buiten...!! Als jij in bikini was geweest kwam ik ook naar madesteijn, topless nog wel
jij toplessquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:19 schreef Marvelous het volgende:
[..]
KUT! er staat dus toch veel wind
noujah, ik moet toch echt even naar buiten...!! Als jij in bikini was geweest kwam ik ook naar madesteijn, topless nog wel
Ja, idd! ik heb mooie ronde borsten..!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:20 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Jij topless![]()
Nee als je me zoekt ben ik daar bij dat veld van die nieuwe wijk Vroondaal
helaas. Ik heb heel veel gezeurd, zelfs toen we in parijs waren mocht ik er niet langsquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Blijven zeuren bij je kerel. Werkt vanzelf
met vriendinnen gaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
helaas. Ik heb heel veel gezeurd, zelfs toen we in parijs waren mocht ik er niet langs
He hates amusementparks.
Even kijken hoe ik het het beste uit kan leggen , ik parkeer zeg maar altijd tegenover die vrijstaande villas , maar als je de parallel weg richting monster neemt dan kom je inderdaad uit bij restaurant madesteinquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:23 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ja, idd! ik heb mooie ronde borsten..!!weet niet welk veldje je bedoeld... is dat niet dat veldje bij de parkeerplaats (wel die voor het restaurant madesteijn)
quote:
of een vereiste om te mogen fokken?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dat is een bijwerking van Fok! overigens.
Ik kan mij niet voorstellen dat jij weinig vrienden hebtquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dat is een bijwerking van Fok! overigens.
*aait*quote:
Mooi spulquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:09 schreef Marvelous het volgende:
Oeh, net bij de action geweest!
4 vouwstoeltjes
[ afbeelding ]
En een tent die pas volgende week in de aanbieding is
http://www.action.be/pages/OfferPage.aspx?type=week&nr=3
Nu al in belgie, maar hier nog 28,00
totaal 43,95! kan je niet voor tobben toch?
Ik wilde her risico niet nemen om uiteindelijk toch onze tent mee te nemen (volgens mij was het opzetten wel wat werk?)quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mooi spul![]()
Dus je hoeft de tent bij ons niet meer op te halen?
Geen idee hoeveel werk het is, het is voor mij ook alweer jaaaaaaaaaaren geledenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:14 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik wilde her risico niet nemen om uiteindelijk toch onze tent mee te nemen (volgens mij was het opzetten wel wat werk?)
ach, nu hebben we een kleine nieuwe... hopelijk passen de luchtbedden er in!
Dat je tv kan kijken met Migraine?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zit vandaag thuis met migraine..... gelukkig speelt Argentinie zo, er zijn ergere dagen om thuis te zijn
Volgens buienradar gaat het regenen as weekend! denk dat ik meer kans heb dat deze waterdicht isquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel werk het is, het is voor mij ook alweer jaaaaaaaaaaren geleden
Had vannacht/vanmorgen vroeg niet gelukt nee. Echter nu een paar uur later en voldoende medicijnen kan dat wel, ben herstellende. Op het hoogtepunt kan het niet, sterker nog, dan kan ik zelfs geen licht zienquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:15 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dat je tv kan kijken met Migraine?
kan nooit kwaad!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:17 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Volgens buienradar gaat het regenen as weekend! denk dat ik meer kans heb dat deze waterdicht is al de oude
oeh, nu ik er aan denk... misschien weer even naar beneden, ze hebben ook van die impregneer spuitbussen voor tenten! misschien wel zo slim...
Ben je alweer terug van madestein??quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:34 schreef tuintegel het volgende:
RB beterschap! Ik wil helemaal geen regen het weekend
quote:Den Haag verbiedt Snoop Dogg op Parkpop
DEN HAAG - De populaire Amerikaanse rapper Snoop Dogg mag niet optreden op het Haagse muziekfestival Parkpop dat 27 juni plaatsvindt. Dat heeft de gemeente Den Haag donderdag laten weten.
De 'driehoek' van burgemeester, politie en justitie, die zich onder meer bezighoudt met de openbare orde, heeft dit besloten „om het open en vriendelijke karakter” van Parkpop te kunnen garanderen. De gemeente voegt daar aan toe dat bijvoorbeeld housemuziek ook niet toegestaan is op Parkpop omdat dit „niet past bij de sfeer” van het gratis toegankelijke festival.
De gemeente heeft organisator Ducos Productions gevraagd een vervangende hoofdact te zoeken. De organisatie geeft hier gehoor aan, zo laat een zegsvrouw donderdag weten. „Al is het wel heel vervelend als tien dagen van tevoren de headliner uit het programma wordt geschrapt”, stelt ze. Ducos Productions heeft van de gemeente ook geen expliciete reden gekregen waarom het optreden afgelast moet worden. De organisatie kan nog niet zeggen wie het gat in de programmering gaat vullen.
Over wie er opdraait voor de kosten van het afzeggen van het optreden, doen beide partijen geen uitspraak.
Parkpop is naar eigen zeggen het grootste gratis popfestival van Europa en vindt dit jaar voor de dertigste keer plaats in het Haagse Zuiderpark. Andere acts tijdens de jubileumeditie van Parkpop op zondag 27 juni zijn onder meer Nena, Nick Lowe en Juliette Lewis.
De Amerikaanse rapper staat op 28 juni op het programma in de Melkweg in Amsterdam. Alle kaarten voor die show zijn uitverkocht.
Nee ik postte dit vanaf madestein maar nu ben ik wel terugquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ben je alweer terug van madestein??
EDIT:
IK BOYCOT PARKPOP DIT JAAR!
[..]
WTF?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ben je alweer terug van madestein??
EDIT:
IK BOYCOT PARKPOP DIT JAAR!
[..]
Mooi weer en de diversiteit aan mensen is voor mij een reden om te gaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Snoop Dogg was voor mij de reden om te gaan...... dag reden ,...dag PP.
gangsters drinken toch alleen sterke drank?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:28 schreef Marvelous het volgende:
ach, voordeel voor mij! zijn de rijen korter bij het bier halen!!
Dat is sterk voor hen !quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
gangsters drinken toch alleen sterke drank?
En waar haal jij vandaan dat ik een Gangster ben?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
gangsters drinken toch alleen sterke drank?
oh, sorry... begreep je verkeerd!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:05 schreef CaLeX het volgende:
Bedoelde meer dat onze locale Crips niet voor de bierkeet zouden staan
dat dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:32 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Mooi weer en de diversiteit aan mensen is voor mij een reden om te gaan
En hij is zo tof live!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Snoop Dogg was voor mij de reden om te gaan...... dag reden ,...dag PP.
dat vond ik nou ook... jammer dat het morgen alweer slechter wordquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:27 schreef tuintegel het volgende:
Wat is het heerlijk weer buiten , alleen die wind mag wat minder!
Oh noes!!! Dat wil ik helemaal niet ! heb net zitten uitzoeken wat ik morgen aan ga trekken !quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat vond ik nou ook... jammer dat het morgen alweer slechter word
zondag 12 a 13 graden als ik het goed begrepen hebquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Van mij mag er een wolkbreuk komen, ben toch aan het werk van 0530
Als het het weekend maar mooi weer is als ik vrij benmaar dat geluk zal ik niet hebben
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zondag 12 a 13 graden als ik het goed begrepen heb
Dit was tha bomb!quote:
quote:
* AirwiN too.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik wou toen ook,..... maar mijn vrienden wilden niet. Sterker nog, die willen uberhaubt nooit meer naar LL. Ik heb me altijd prima vermaakt daar !
oeh, als ik dat zou vinden zou ik hem leeg rippen als hij bijna kan oogstenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:52 schreef Flappekz het volgende:
http://district8.net/poli(...)anlaan-den-haag.html
Ik vind dit eigenlijk wel stoer
Ik ben 6x geweest maar op een gegeven moment houdt het op... vrienden krijgen kindjes enzo en dan willen ze (itt Airwin) niet meer gaan. Maar om heel eerlijk te zijn is het wel mooi geweest, ik zou nu niet meer zo los kunnen gaan als destijdsquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:48 schreef tuintegel het volgende:
Maar je bent er toch ook eens heengeweest RB? Ik wil naar Dancevalley
En ik maar denken dat jij zo jong van geest bleefquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben 6x geweest maar op een gegeven moment houdt het op... vrienden krijgen kindjes enzo en dan willen ze (itt Airwin) niet meer gaan. Maar om heel eerlijk te zijn is het wel mooi geweest, ik zou nu niet meer zo los kunnen gaan als destijds
Zijn vrienden hebben tenminste nog de kindjes als excuus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:57 schreef tuintegel het volgende:
En ik maar denken dat jij zo jong van geest bleef
Van geest wel maar ik denk niet dat mijn lichaam het nog trekt om drie dagen en nachten door te gaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:57 schreef tuintegel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij zo jong van geest bleef
Ik zal je ermee slaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:05 schreef tuintegel het volgende:
Kom op zeg man ! Je hoeft toch ook niet door te gaan , je kan tussendoor slapenof je gaat 2 dagen
.
Ik neem maandag serieus een wandelstok voor je mee !
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:25 schreef Flappekz het volgende:
Mexico gaat winnen, want:
Burrito > Stokbrood
Corona > Wijn
Dus 2-0 voor Mexico.
Nepborsten!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:24 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb gister de "nieuwe borsten" van een vriendin gezien. Het is wel mooi gedaan maar je ziet toch wel dat het nep is , of het komt omdat ik haar ken zoals ze ervoor was.
Ik heb tot op heden prima kunnen leven zonder eigen borsten. Nou scheelt het dat er genoeg vrouwen rond lopen die ze wel hebben, zodat ik ze wel altijd bij de hand heb.quote:
Of handen , sommige borsten passen niet in 1 handquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb tot op heden prima kunnen leven zonder eigen borsten. Nou scheelt het dat er genoeg vrouwen rond lopen die ze wel hebben, zodat ik ze wel altijd bij de hand heb.
hoe bedoel je?? wat voor tik/fetish heb je ermee?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:05 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb een tik voor vrouwenborsten ,of noem je zoiets een fetish ?![]()
Nee maar serieus, ik ben wel van dat idee afgestapt.
Nou ja misschien omschrijf ik het verkeerd , en ik weet eigenlijk ook niet hoe ik het moet omschrijven , maar ik vind het nooit erg om naar vrouwen te kijken mits ze er verzorgd uitzien.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoe bedoel je?? wat voor tik/fetish heb je ermee?
Jij hebt duidelijk mijn handen nog nooit gezien. Uiteraard zijn er ook borsten die er niet in passen, maar de meeste passen prima hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:52 schreef tuintegel het volgende:
Of handen , sommige borsten passen niet in 1 hand
welke games gingen wij ook alweer ruilen binnenkort??quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk mijn handen nog nooit gezien. Uiteraard zijn er ook borsten die er niet in passen, maar de meeste passen prima hoor.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik heb het ook wel eens overwogen maar eigenlijk ben ik best tevreden met ze en heb al genoeg complimentjes erover gehad
dankquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
goede beslissing vanuit mijn oogpunt.
Maar ik kan wel begrijpen als er meiden zijn die het wel willen, om zich zelfverzekerder te voelen.
Ik zie de relatie met de grotehandenpost niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
welke games gingen wij ook alweer ruilen binnenkort??
batmanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie de relatie met de grotehandenpost niet.
Ik zou Mirror's Edge van jou lenen. En jij in ieder geval Fallout 3 van mij. Je had ook nog interesse in één of meer anderen. Weet niet meer precies welke.
Oeh, die laatste wil ik ook wel lenen als je 'm uit hebt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
batman
denk dat ik vandaag heavy rain ga halen.. die schijnt erg vet te zijn
Kleine borsten zijn ook fijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
en voor mijn borsten geen grote handen nodig....
ff kijken wat ie bij mediamarkt kost anders ff online bestellen....quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, die laatste wil ik ook wel lenen als je 'm uit hebt.
[..]
Kleine borsten zijn ook fijn.
Je hebt alleen de Kiss en Ride nog volgens mijquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:39 schreef kiekjesdief het volgende:
borsten en spelletjes, leuke combi
Wat een ellende om nog iemand met de auto naar het centraal station te brengen zeg, je kan nu eigenlijk nergens meer je auto neerzetten.
geen smaakquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:11 schreef Flappekz het volgende:
Ohja, en borsten natuurlijk
Spelletjes die hier worden besproken daarentegen
En Fallout Vegas!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
geen smaakkomen dit jaar sowieso nog 2 games uit die ik MOET hebben.. Call of Duty black ops en een nieuwe medal of honor!
Vroeger speelde ik wel veel Medal of Honor: Allied Assault ... maar ik heb niets meer met shooters enzo.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geen smaakkomen dit jaar sowieso nog 2 games uit die ik MOET hebben.. Call of Duty black ops en een nieuwe medal of honor!
Ik heb ook the Sims 3 , helaas duurt het laden van het spel zo lang! Dus ik speel het eigenlijk nooit ...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:25 schreef GotC het volgende:
Er is nog 1 spelletje dat ik uit MOET spelen, maar nooit zal lukken(Sims 3
)
Ik vind dat niet plat hoor , eerder rond , te rond!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wat een plat topic is het geworden!!!
Zal ik dan maar een mooi plaatje posten?
[ afbeelding ]
owh well...
[ afbeelding ]
Dan breek je toch je rug?
[ afbeelding ]
Dit is beter.
Vandaar dat het ook nooit gaat lukkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef kiekjesdief het volgende:
Ik dacht dat sims eeuwig door kon gaan
Ik speel het op Flap zn laptop, mijn laptop valt dood neer als ik The Sims erin doequote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik heb ook the Sims 3 , helaas duurt het laden van het spel zo lang! Dus ik speel het eigenlijk nooit ...
En dan sta ik potverdorie in het Goffertpark morgen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:50 schreef tuintegel het volgende:
Mijn laptop is inderdaad net te zwak om het spel normaal te kunnen spelen .
Wat een belachelijk begin van de zomer is dit trouwens , waar is de zon!
Bij de Actionquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:51 schreef GotC het volgende:
[..]
En dan sta ik potverdorie in het Goffertpark morgen!![]()
Morgen maar even een poncho kopen..
Of de Xenos. Of met een beetje mazzel reiken ze die gewoon uit daar.quote:
ik in de Kuipquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:51 schreef GotC het volgende:
[..]
En dan sta ik potverdorie in het Goffertpark morgen!![]()
Morgen maar even een poncho kopen..
Dikke maillot eronderquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben te zonnig gekleed
Maar ik wil zo graag mijn blommetjesjurk aan!!!
GRRRRRRR
Je hebt bikkels en je hebt watjes...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:49 schreef kiekjesdief het volgende:
Vind het wel meevallen, loop de hele dag al in korte broek en op blote voeten
Op welke gebieden wel dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:20 schreef kiekjesdief het volgende:
ben ik tenminste niet op alle gebied een watje
IK OOK!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:05 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb een tik voor vrouwenborsten ,of noem je zoiets een fetish ?![]()
G4S? werk je voor hun?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
IK OOK!!
Zo, eindelijk terug van een heel leuk dagje G4S in Z'meer. Ben bekaf.
quote:
voor alsnog welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee hoor dat niet, jij wel toch?
Ja zoiets krijg ik de laatste weken meequote:
eerst maar es afwachten of ze hun zin krijgenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja zoiets krijg ik de laatste weken mee
Ik moet zeggen, ik heb vandaag echt genoten. Voor het eerst bij deze organisatie een BHV dag meegemaakt en die was een stuk beter als bij de organisatie waar we voorheen zaten. Leuke docent en mooie oefenruimtes.
Hoe ze als werkgever zijn kan ik natuurlijk niet beoordelen verder. Al enig idee wat je hierna wil gaan doen, zelfde branche of heel iets anders?
Gefeliciteerd! Dat allitereert lekker, tante tuintegel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:58 schreef tuintegel het volgende:
Het moet nog een paar weekjes geheim blijven , maar ik moet het toch ergens kwijt . Ik wordt over een kleine zeven maanden opnieuw tante
Euhm thuis, niet thuis, maar immer mail- of belbaar hoorquote:
Bij Ricas (tenminste, ik zag de naam regelmatig terug komen) in Z'meer.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
eerst maar es afwachten of ze hun zin krijgen
was die training bij ricas? of echt g4s?
Na de eerste zin schrok ik even en dacht dat je zwanger wasquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:58 schreef tuintegel het volgende:
Het moet nog een paar weekjes geheim blijven , maar ik moet het toch ergens kwijt . Ik wordt over een kleine zeven maanden opnieuw tante
quote:
Nog heeeeeeel ff flink aanpezen en doorbijten...dinsdagavond moeten m'n twee papers ingeleverd zijn. Eentje is vrijwel af, de ander echter heeft nog veel, heel veel werk nodigquote:
Hou vol!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:34 schreef Flappekz het volgende:
Nog heeeeeeel ff flink aanpezen en doorbijten...dinsdagavond moeten m'n twee papers ingeleverd zijn. Eentje is vrijwel af, de ander echter heeft nog veel, heel veel werk nodig
Zaterdagavond staat ze lekker tot aan d'r knietjes in de bagger bij Musequote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hou vol!!
GotC, mocht je zaterdagavondentertainment nodig hebben: Glitterclub in het Paard
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zaterdagavond staat ze lekker tot aan d'r knietjes in de bagger bij Muse
Klopt!quote:
Oh ja, dat vergeet ik steedsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:39 schreef Flappekz het volgende:
Zaterdagavond staat ze lekker tot aan d'r knietjes in de bagger bij Muse
Ik ook hoor,...nee echtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt!
Maar vind het wel een beetje zielig voor d'r hoor. En voor Civilian, die gaat daar ook heen.
eeeeecht waarquote:
In het geval van muziek die ik leuk zou vinden....dan zeker!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:58 schreef kiekjesdief het volgende:
eerst een uurtje ofzo in de file maar dan uit je dak gaan in de blubber dat heeft wel wat
Jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt!
Maar vind het wel een beetje zielig voor d'r hoor. En voor Civilian, die gaat daar ook heen.
De heenweg is niet zo'n probleem.. Kzie meer op tegen de terugweg.. Of in ieder geval de rit naar t stationquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:58 schreef kiekjesdief het volgende:
eerst een uurtje ofzo in de file maar dan uit je dak gaan in de blubber dat heeft wel wat
Mjah morgen in enschede eerst maar eens wat tegen die regen kopen.. Had geen mogelijkheid meer om wat mee te nemen van huis..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:57 schreef GotC het volgende:
Is Civ zich ook aan het voorbereiden op een nat pak morgen?
geen idee of je met t OV gaat maar anders is t handig om rekening mee te houden..quote:Muse
Het concert van Muse, morgen in het Goffertpark, brengt 50.000 fans op de been.
Er is ruimte voor 60.000, maar organisator Mojo is toch tevreden. Muse begint overigens een kwartier eerder te spelen (20.45 uur), om de bezoekers met een treinkaartje niet in de problemen te brengen.
Muse: op tijd weg voor trein
Bezoekers van rockband Muse die met de trein reizen, zullen zaterdag na afloop in het Goffertpark haast moeten maken. Anders missen ze de aansluiting om nog thuis te komen. Daarvoor waarschuwt de NS.
Op verschillende plaatsen in het land vinden zaterdagnacht werkzaamheden aan het spoor plaats. Wie laat vertrekt uit Nijmegen, kan daardoor volgens de NS in de problemen komen. Er wordt gewerkt tussen Gouda en Utrecht, Nijmegen en Venlo en in de buurt van Deventer. Hoewel de laatste treinen uit Nijmegen niet vroeger vertrekken dan normaal, roept de NS toch op om tijdig vanaf het festivalterrein de bus naar station te nemen. Behalve werkzaamheden is daarvoor nog een reden. “Wanneer iedereen wacht tot de laatste trein (kwart over twaalf naar Arnhem, rond halfeen naar Den Bosch), zit die snel vol en kunnen niet meer alle reizigers mee.”
Voor deze concertgangers valt te hopen dat Muse niet te veel uitpakt met toegifts. Volgens planning treedt de rockband op tot elf uur. Lopen van concertterrein naar de bus duurt de nodige tijd. De busreis van het Goffertpark naar het station neemt nog eens twintig minuten in beslag
Volgens mij gaan ze met de auto, maar toch bedanktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:08 schreef Civilian het volgende:
Oh en gotc:
[..]
geen idee of je met t OV gaat maar anders is t handig om rekening mee te houden..
mjah wij zouden met de trein maar dat gaan we niet redden. Dus dat wordt dan toch de autoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze met de auto, maar toch bedankt
Ik en zwangerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Na de eerste zin schrok ik even en dacht dat je zwanger was![]()
Van harte![]()
Ik dacht al zoietsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:22 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik en zwanger, dat laat ik over aan de mensen die daar zin in hebben !
Dit en:quote:
dus ik had moet zeggen Moah! pluk je al?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:46 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dit en:
Overigens Westlanders zijn wel hele leuke mensen , althans die ik heb ontmoet wel ! Gister een bruiloft van Westlanders gehad
Er zitten wel leuke tussen hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:46 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dit en:
Overigens Westlanders zijn wel hele leuke mensen , althans die ik heb ontmoet wel ! Gister een bruiloft van Westlanders gehad
Leukquote:
hollanderquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nou Laak was weer lekker onrustig
Heb wel even staan filmen en nu uploaden als een sensatiezoeker dat ik ben
Daar doen ze het erom, heeft niets meer met voetbal te maken. Wordt eens tijd dat ze daar echt hard gaan optreden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nou Laak was weer lekker onrustig
Heb wel even staan filmen en nu uploaden als een sensatiezoeker dat ik ben
Zo'n vuvzela kun je ook prima gebruiken als wapenstok volgens mij.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Daar doen ze het erom, heeft niets meer met voetbal te maken. Wordt eens tijd dat ze daar echt hard gaan optreden.
gewoon kei hard daarmee in iemands oor toeteren... wedden dat ie vlak gaatquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n vuvzela kun je ook prima gebruiken als wapenstok volgens mij.
Was deze hier al gepost?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
gewoon kei hard daarmee in iemands oor toeteren... wedden dat ie vlak gaat
neenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was deze hier al gepost?
[ afbeelding ]
Je kan niet allemaal op het zand wonen natuurlijkquote:
Jouw tijd komt nog wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:02 schreef nectarientje het volgende:
Je kan niet allemaal op het zand wonen natuurlijk
Te lang aan je paper gezeten? Of ben je er wellicht nu mee bezig? Ga anders lekker een half uurtje buiten lopen! Krijg je energie en een leeggewaaid hoofd van!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:06 schreef Flappekz het volgende:
Waarom zit ik hier constant in slaap te vallen?
Ben er nu mee bezig, dus dat zal het wel zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Te lang aan je paper gezeten? Of ben je er wellicht nu mee bezig? Ga anders lekker een half uurtje buiten lopen! Krijg je energie en een leeggewaaid hoofd van!
Investeer nu even een half uurtje in uitwaaien, dan gaat het zeker wel beter. Anders blijf je knikkebollenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:09 schreef Flappekz het volgende:
Ben er nu mee bezig, dus dat zal het wel zijnMaar heb geen tijd om ff naar buiten te gaan...ik moet door!
Psies, ff een rondje Evy'en om je gedachten te ordenen en dan er weer tegenaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:14 schreef nectarientje het volgende:
Investeer nu even een half uurtje in uitwaaien, dan gaat het zeker wel beter. Anders blijf je knikkebollen
Juist! Jij snapt het! Evy doet een mensch goedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:15 schreef AirwiN het volgende:
Psies, ff een rondje Evy'en om je gedachten te ordenen en dan er weer tegenaan.
Jarenlange ervaring met studiestress, werkstress en relatiestress.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:16 schreef nectarientje het volgende:
Juist! Jij snapt het! Evy doet een mensch goedDus Flappie, hup, even een klein rondje doen
Watje, en dat terwijl je meisje als een bikkel staat te vernikkelen elders in het land.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:17 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz kijkt eens ff naar buiten ......
Misschien probeer ik t wel met een frisse douche
'Run Airwin, run!!'quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:17 schreef AirwiN het volgende:
Jarenlange ervaring met studiestress, werkstress en relatiestress.
En ze betaalt er zelfs voorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Watje, en dat terwijl je meisje als een bikkel staat te vernikkelen elders in het land.
Een beter nabehoedsmiddel is er niet.quote:
heldquote:
You know me!quote:
Er zijn een paar fokkers de hort op en heel het topic ligt stil..quote:
Ach ja, het is tenslotte zaterdagavond hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:26 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Er zijn een paar fokkers de hort op en heel het topic ligt stil..
we doen al 5 dagen met dit topic... gaat sowieso traaagquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:26 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Er zijn een paar fokkers de hort op en heel het topic ligt stil..
Dat is ook zo , eigenlijk had ik ook allang weg moeten zijn ware het niet dat ik het wel heerlijk vind op mijn bank nuquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja, het is tenslotte zaterdagavond he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |