Zullen ongetwijfeld terechte tussen zitten. Maar ook een aantal onterecht. Kan me overigens natuurlijk flink jeuken, er zullen er nog wel een zooi bijkomen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die van jou zijn enkel terecht![]()
ik zo af en toe maar daar word over het algemeen overheen gelezenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:22 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb er nul . Maar goed ik post nooit echt onaardige dingen denk ik ..
Ik ga deze zomer een poging tactvoller en tot tien tellen doen voordat ik dingen uitflapquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik zo af en toe maar daar word over het algemeen overheen gelezen
Daar had je zojuist aan moeten denken.....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:28 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer een poging tactvoller en tot tien tellen doen voordat ik dingen uitflap. Ik ben maar pas begonnen dus ik ben al blij als ik het alleen al op een forum volhoudt
Stangen is natuurlijk altijd leuk hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Daar had je zojuist aan moeten denken.....
Ik heb even naar het 'strookje' gekeken.... ik winquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:38 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Stangen is natuurlijk altijd leuk he. Dan is het aan de ander om tot tien te tellen
Dat weet je niet, want haar strookje heb je nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb even naar het 'strookje' gekeken.... ik win
Ik heb die van jou ook niet meer vrees ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:52 schreef Marvelous het volgende:
gotc: ik ben je tel kwijt... heb jij die van mij nog? gaat de tent nog door en wat voor dienst heb je morgen ivm koelkast?
i`m off, to work!
quote:
want dat ben je natuurlijk nu nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:59 schreef MissMSX het volgende:
Ik Tvp gewoon. Wil natuurlijk wel even in the picture zijn
ik ga slapen, net uit de kroeg... moest wel even vieren dat het me laatste dag werk was! 3 weekjes vrij!quote:Op woensdag 16 juni 2010 04:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga werken![]()
Veel plezier allemaal en geniet van de mooie dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Op woensdag 16 juni 2010 05:30 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik ga slapen, net uit de kroeg... moest wel even vieren dat het me laatste dag werk was! 3 weekjes vrij!
Ohjah, gotc.. ik kom zo ff langs... als je om 13.00 niks van me heb gehoord, bel me dan om 12.00 wakker
Alcohol messes with time doesn't it?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en moguh![]()
* Civilian gaat ook richting werkI'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Dat had ik met mijn kaas......quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:49 schreef Flappekz het volgende:
Tuurlijk......kom ik aan op mn werk, bedenk ik me dat mn laptop nog thuis ligt
* Flappekz ontkent jaloers te zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:45 schreef nectarientje het volgende:
Mogguh![]()
Zo eerst maar even een half uurtje lopen im Park en dan eens op mijn gemakkie ontbijten.. Best lekker zo'n vrije dag
Je moet niets opkroppen Flap, dat is niet goed voor jequote:
Hehe, vertel mij watquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je moet niets opkroppen Flap, dat is niet goed voor je
Ik kan nu oprecht zeggen dat ik niet jaloers benquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik kan nu oprecht zeggen dat ik niet jaloers ben
Wat is er? Als jij er blij van wordt, is dat toch primaquote:
Ik word pas echt blij als ik mensen jaloers kan maken natuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat is er? Als jij er blij van wordt, is dat toch prima
Probeer eens iets met een grote reep chocola op je bureauquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:23 schreef Flappekz het volgende:
Ik word pas echt blij als ik mensen jaloers kan maken natuurlijk
Dat kan ik dan weer niet waarmaken nuquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Probeer eens iets met een grote reep chocola op je bureau
Maar dat weet ik toch nietquote:
Nu wel!quote:
En de muffins die ik heb gebakken dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu wel!
Al zag ik net wel een heeeeeeeeele grote doos gebakjes voorbij komen, die gaan we zo eens ff soldaat maken
Die staan nog netjes in de keukenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:12 schreef GotC het volgende:
[..]
En de muffins die ik heb gebakken dan?!
Nu moet ik ze maar opetenquote:
Net zo wakker als ik vanmorgen .... met mn laptopquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Nu moet ik ze maar opeten
En ons Ziggo pakket is geleverd! Ze belden aan vanaf beneden:
Hij: Hallo, pakket voor u!
Ik: Huh? Pakket?
Hij: Ja, een pakket!
Ik: Pakket???
Hij: Van Ziggo!
Ik: Ohhh.
Wakker!
Inpluggen, modem actieveren! grote kans dat de activatie niet lukt, ziggo bellen en dan doen zij dat op afstand! en dan doet alles het weer!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Nu moet ik ze maar opeten
En ons Ziggo pakket is geleverd! Ze belden aan vanaf beneden:
Hij: Hallo, pakket voor u!
Ik: Huh? Pakket?
Hij: Ja, een pakket!
Ik: Pakket???
Hij: Van Ziggo!
Ik: Ohhh.
Wakker!
Valt wel mee hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 07:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
Alcohol messes with time doesn't it?
Oh en moguh![]()
* Civilian gaat ook richting werk
quote:
quote:
ook lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:11 schreef Marvelous het volgende:
[..]
![]()
Pannekoeken als ontbijt, lunch en gisteravond als avondeten!
is de helm goed?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Met chilisaus
* Flappekz gaat richting kartbaan
kom gezellig wat bij mij drinken, lekker impulsief!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:37 schreef tuintegel het volgende:
Ik verveel me zo, Ik denk dat ik maar rondjes ga rijden met de auto
ja, jij verveelt je! en ik ben een nachtmens die lekker vrij isquote:
je hebt pm met adres! tot zoquote:
Poeldijk. Ik reed rondjes 1.12, maar mn teamgenoten zorgden ervoor dat de gemiddelde tijd 1.20 wasquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En hoe is het gegaan? Welke baan? Delft zeker? Of Poeldijk?
ronde record staat toch op 1.04?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Poeldijk. Ik reed rondjes 1.12, maar mn teamgenoten zorgden ervoor dat de gemiddelde tijd 1.20 was
Ik heb ook echt maar 2 of 3 vrije rondjes gehad, in 50 minuten rijtijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ronde record staat toch op 1.04?
ik rij daar ook 1.12
Tuintegel is niet langs gekomen, maar heeft je foto's gestuurd?quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuintegel is niet langs gekomen, maar heeft je foto's gestuurd?
Ik ben niet zo goedgelovig dat ik dat aanneem zonder bewijs.quote:
Zo van:quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:24 schreef tuintegel het volgende:
Nee sorrie daar zijn mijn borsten te klein voor
Heequote:Op donderdag 17 juni 2010 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo van:
'Waar zijn je borsten dan?'
en dat jij dan zegt: 'Nou daar, achter die ene sproet!'
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
vandaag wordt het mooi weer heb ik gehoord!!
Ik ga een ijsje doen!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
![]()
Vanmiddag dan maar een pilske doen xD
En zondag naar Disney
Ook Moooogguh,quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
tering he..... bijna 12uur geslapenkan me niet meer herinneren wanneer me dat voor het laatst overkomen is! en ik had eigenlijk nog kunnen doorslapen maar had zoiets van laat ik es op de klok kijken haha
maar nog op tijd om GOEDEMORGEN te zeggen haha
Ik ga vanmiddag ook ff lopen op scheveningen. Heb binnenstad wel weer gezienquote:
Hoe staat de wind vandaag?? (lig stiekem nog op bedquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag ook ff lopen op scheveningen. Heb binnenstad wel weer gezien
das goedkoop!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:46 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Hoe staat de wind vandaag?? (lig stiekem nog op bed)
Heb er een hekel aan om buiten te komen als er veel wind staat!
Nu eerst naar de action voor http://www.action.nl/pages/OfferPage.aspx?type=week&nr=2
is de wind 30 km per uur hard?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das goedkoop!
http://buienradar.nl/weersverwachting-per-plaats.aspx?naam=Scheveningen&c=Netherlands&lat=4.27&lon=52.11 voor het weer&wind
Blijven zeuren bij je kerel. Werkt vanzelfquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ga een ijsje doen!!!
Ik wil ook naar disney
ik geloof dat het iig minder wind is dan gister hahaquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:54 schreef Marvelous het volgende:
[..]
is de wind 30 km per uur hard?
Daarpm haal ik ook een paar stoeltjes! gister waren ze uitverkocht... vandaag zouden ze weer binnen zijn, gelukkig woon ik naast de action, want zou daar nooit een 2e keer komen als het voor niks is
ik ga het zelf wel ondervinden buiten!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik geloof dat het iig minder wind is dan gister haha
Ach, je zegt het zelf al!! prima tochquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:10 schreef tuintegel het volgende:
Het is heerlijk weer buiten ! Heb namelijk een uur buiten gestaan bij de Ford omdat ze een simpel kapje niet erop kregen
Leuk hoor! laat je hem dan ook zwemmen....? ga je zelf in bikini?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:14 schreef tuintegel het volgende:
True , ik vond het ook best vermakelijk.
Ik denk dat ik vanmiddag naar Madestein ga met de hond , bal mee . gezellig
KUT! er staat dus toch veel windquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:17 schreef tuintegel het volgende:
Hahaha , ik hoop eerlijk gezegd dat ie niet gaat zwemmen , maar meestal springt hij uit zichzelf in het water . Voor een bikini moet er toch wat minder wind staan
Jij toplessquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:19 schreef Marvelous het volgende:
[..]
KUT! er staat dus toch veel wind
noujah, ik moet toch echt even naar buiten...!! Als jij in bikini was geweest kwam ik ook naar madesteijn, topless nog wel
jij toplessquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:19 schreef Marvelous het volgende:
[..]
KUT! er staat dus toch veel wind
noujah, ik moet toch echt even naar buiten...!! Als jij in bikini was geweest kwam ik ook naar madesteijn, topless nog wel
Ja, idd! ik heb mooie ronde borsten..!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:20 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Jij topless![]()
Nee als je me zoekt ben ik daar bij dat veld van die nieuwe wijk Vroondaal
helaas. Ik heb heel veel gezeurd, zelfs toen we in parijs waren mocht ik er niet langsquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Blijven zeuren bij je kerel. Werkt vanzelf
met vriendinnen gaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
helaas. Ik heb heel veel gezeurd, zelfs toen we in parijs waren mocht ik er niet langs
He hates amusementparks.
Even kijken hoe ik het het beste uit kan leggen , ik parkeer zeg maar altijd tegenover die vrijstaande villas , maar als je de parallel weg richting monster neemt dan kom je inderdaad uit bij restaurant madesteinquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:23 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ja, idd! ik heb mooie ronde borsten..!!weet niet welk veldje je bedoeld... is dat niet dat veldje bij de parkeerplaats (wel die voor het restaurant madesteijn)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |