Zullen ongetwijfeld terechte tussen zitten. Maar ook een aantal onterecht. Kan me overigens natuurlijk flink jeuken, er zullen er nog wel een zooi bijkomen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die van jou zijn enkel terecht![]()
ik zo af en toe maar daar word over het algemeen overheen gelezenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:22 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb er nul . Maar goed ik post nooit echt onaardige dingen denk ik ..
Ik ga deze zomer een poging tactvoller en tot tien tellen doen voordat ik dingen uitflapquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik zo af en toe maar daar word over het algemeen overheen gelezen
Daar had je zojuist aan moeten denken.....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:28 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer een poging tactvoller en tot tien tellen doen voordat ik dingen uitflap. Ik ben maar pas begonnen dus ik ben al blij als ik het alleen al op een forum volhoudt
Stangen is natuurlijk altijd leuk hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Daar had je zojuist aan moeten denken.....
Ik heb even naar het 'strookje' gekeken.... ik winquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:38 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Stangen is natuurlijk altijd leuk he. Dan is het aan de ander om tot tien te tellen
Dat weet je niet, want haar strookje heb je nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb even naar het 'strookje' gekeken.... ik win
Ik heb die van jou ook niet meer vrees ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:52 schreef Marvelous het volgende:
gotc: ik ben je tel kwijt... heb jij die van mij nog? gaat de tent nog door en wat voor dienst heb je morgen ivm koelkast?
i`m off, to work!
quote:
want dat ben je natuurlijk nu nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:59 schreef MissMSX het volgende:
Ik Tvp gewoon. Wil natuurlijk wel even in the picture zijn
ik ga slapen, net uit de kroeg... moest wel even vieren dat het me laatste dag werk was! 3 weekjes vrij!quote:Op woensdag 16 juni 2010 04:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga werken![]()
Veel plezier allemaal en geniet van de mooie dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Op woensdag 16 juni 2010 05:30 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik ga slapen, net uit de kroeg... moest wel even vieren dat het me laatste dag werk was! 3 weekjes vrij!
Ohjah, gotc.. ik kom zo ff langs... als je om 13.00 niks van me heb gehoord, bel me dan om 12.00 wakker
Alcohol messes with time doesn't it?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en moguh![]()
* Civilian gaat ook richting werkI'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Dat had ik met mijn kaas......quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:49 schreef Flappekz het volgende:
Tuurlijk......kom ik aan op mn werk, bedenk ik me dat mn laptop nog thuis ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |