Dat heb ik gemerkt.quote:
Het komt denk ik vaak voor dat mensen hier zich uitleven en irl best meevallenquote:En irl een watje.
Het gedeelte wat jij eng vind/vond.....quote:
Oow, tnx voor de uitleg.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:49 schreef Autidude het volgende:
[..]
Het gedeelte wat jij eng vind/vond.....
Morgen is het maandag en kan ik weer verder, in het weekend is alles dicht.
Dinsdagochtend moet ik naar de huisarts voor bijpraten en een checkup voor mijn longen en bloeddruk en morgen wil ik graag een antwoord waarom ik vrijdag niet ben teruggebeld, zoals toegezegd. En ik maak een nieuwe afspraak met het sociaal maatschappelijk werk, zo sta ik nog veel sterker en de gemeente veel zwakker. Daarnaast moet ik met de info die morgen in kan winnen weer aan de slag om het totaalplaatje voor het gesprek met de burgermeester klaar te hebben (elke burger heeft recht op een gesprek, dus geen grootspraak), en dat moet natuurlijk allemaal heel formeel en netjes en zwaar onderbouwd.
Ik heb een waslijst waar je u tegen zegt en ik ben het zat.
Het is écht heel erg veel, en omdat ik godzijdank slim genoeg ben geweest ben ik nu veilig en kan ik de gemeente voor de volle 100% verantwoordelijk stellen mocht er ooit een vorm van beslag komen. Loonbeslag/ goederen..bla bla.. maakt niet uit.. Ik sta in het leven muurvast, maar ook in deze zaak.
Valt niet om heen te draaien, ik heb ook geen advocaat.. ik heb een JURIDISCH TEAM.... !!! (MEE)![]()
Dus.. en dat vind ik erg leuk! dat is echt een soort van opluchting en overwinning op de strijd tegen het amateurisme van de bureaucratieEn dan niet op 1 puntje maar op veel meer
TOTAAL ONDERUIT!! En dan ben ik heel benieuwd wat de Burgermeester daar op te zeggen heeft.. Hij heet Weerwind van achter, en is nieuw.. op zijn IJmuidens krijgt hij een orginele wind van voren.. op stormkracht. En dat wordt de eerste stap van mijn gemeenteraad ambitie.. BAM!!! in het kort.
Niet al mijn gesprekken. Het draait echt puur om bewijs.. Want IK ben psycisch gestoord weet je wel? Dus moet ik mij alleen nog maar harder weten te bewijzen.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:04 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Oow, tnx voor de uitleg.
En dat was niet wat ik bedoelde, ik doelde op het opnemen van "al' je gesprekken etc..
Mooiquote:Op zondag 20 juni 2010 22:58 schreef Satsuma het volgende:
Verder druk bezig met verzinnen wat voor werk ik nu eigenlijk zou willen doen. Want ik realiseer me eigenlijk steeds meer dat ik door mijn verleden niet een normale puberteit heb gehad waarin ik heb kunnen uitvinden wat ik kan en wil. En ik heb me voorgenomen mijn puberteit gewoon in te gaan halen. Meer leuke dingen doen, meer uitgaan, drinken als ik daar zin in heb, etc.
Ik ken het gevoel, ook vooral de twee-strijd tussen de rust & het niet verslaafd willen zijn.quote:En ik rook nu af en toe. Eigenlijk was ik altijd fel tegen roken, maar een tijdje geleden op een erg spannend moment een paar haaltjes genomen van iemand en ik merk dat het eigenlijk heel goed werkt. Ik kan me normaalgesproken nooit ontspannen. Mensen denken altijd dat ik heel rustig ben, maar ondertussen heb ik constant verkrampte spieren en hoofdpijn van de stress. Het enige wat hielp was een hoop alcohol, maar dat kan natuurlijk niet altijd (en ik heb er niet altijd zin in ook). Gek genoeg werkt af en toe een sigaret dus heel goed. Zal komen omdat ik het niet gewend ben, maar het effect is behoorlijk heftig, vergelijkbaar met een fles wijn, maar dan zonder de slappe benen, meligheid en het slechte gevoel voor humor.Ik wil alleen geen echte roker worden, dus ik vind het ergens niet zo fijn. Ik vind verslavingen gewoon zo droevig, ik wil niet bij dat clubje horen. Ze zeggen dat je na 2 sigaretten al verslaafd bent, maar dat gevoel heb ik niet. Ik heb nu in een week tijd vier keer gerookt en echt geen trillende handjes als ik een dag oversla. Gister bijv. had ik gewoon helemaal geen trek erin, vandaag wel. Maar goed, ik twijfel er een beetje over of ik het wel moet doen. Gezond is het niet, ik heb al longklachten, maar aan de andere kant is zo'n stressniveau als ik normaalgesproken heb dat ook niet en denk ik, en een fles wijn is ook niet gezond. Dus voorlopig met mate.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
2 pakjes per dagquote:Op zondag 20 juni 2010 23:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ielgh de anticonceptiepil, blij dat ik van de troep af ben. Werd er zo emotioneel van! Had ook continu ruzie met mijn ex. Of dat lag aan hem
Was destijds gestopt wegens andere redenen en nu wil ik gewoon geen hormonen meer, zijn andere manieren om veilig te blijven
Maar Satsuma kijk uit hoor, sigaretten zijn smerige troep en wel degelijk verslavend. Ik kon van t ene op t andere moment stoppen, van 2 pakjes per dag naar een week zonder, maar op sommige momenten heb ik nog steeds trek! Het is echt dat Detroit niet rookt..
Auti haalt de gemeente neer, die stomme ambtenaren ook, allemaal een pot nat, zelfs als ze behulpzaam lijken zijn ze er nog op uit om je te naaien........................................................
Ooh okee. Ik had begrepen dat je ALLES opneemt. En dat vind ik maar een hele enge gedachte.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:10 schreef Autidude het volgende:
[..]
Niet al mijn gesprekken. Het draait echt puur om bewijs.. Want IK ben psycisch gestoord weet je wel? Dus moet ik mij alleen nog maar harder weten te bewijzen.
En ik ben het zat omdat iedereen het weet, en ik ook écht gelijk heb en dat gelijk wordt erkend.. maar iedereen zegt maar van ..ach.. maak je niet zo druk.. dat bedoelde ik ook met pikken en slikken.. Niemand grijpt in, en in dit geval heb ik er persoonlijk zoooooveel last van dat ik gewoon iets moet doen. En dat mag ook en is juist supergoed.
Maar voor een heleboel dingen moet je dus ook oppassen of heel veel uitzoeken en is het heel veel werk, daarom kan ik ook niet alles zeggen of alvast posten en er komt echt veel bij kijken. Daarom zei ik ook dat je bij dat soort serieuse gesprekken moet zeggen dat het gesprek wordt opgenomen, want anders is het onrechtmatig verkregen bewijsmateriaal en niet rechtsgeldig. Zo zijn er meer dingen, maar ook mazen in de wet waardoor je voor sommige feiten kan worden vrijgesproken.. net als journalisten.
Maar dat gaat dus heel diep. Feit is dat ik wel al genoeg heb om vragen te stellen waar die kerel met zijn bek vol tanden van zal staan.. en dat ga ik ook opnemen.
Als ik dat zou doen(en ik rook al weer een jaar of 4 vast) dan zou per direct omvallen van de misselijkheidquote:Op zondag 20 juni 2010 23:20 schreef Cassandra87 het volgende:Ambtenaar he
Nee hoor. Zonder dollen. Woonde samen en was niet bepaald gelukkig dus ik pafte alleen in de avond al anderhalf pakje weg. Toen ik mijn relatie had verbroken ben ik ook gestopt.
Lijkt me geen handige optie. Wat is er nou leuk als je een discussie maar van een kant kan belichtenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:25 schreef Autidude het volgende:
Het voordeel van een FOK! abbo is dat je users kan blokkeren. Maar in quotes komen ze nog steeds tevoorschijnDat is dus echt prutswerk.
Weten, denkenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:26 schreef ikke043 het volgende:
Lijkt me geen handige optie. Wat is er nou leuk als je een discussie maar van een kant kan belichten
En om een pb nou te negeren en publiekelijk zeggen dat ik afgeschoten kan worden gaat mij te ver.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:29 schreef Autidude het volgende:
[..]
Weten, denken
Schapen, herders
quasi, oprecht
etc
cru gezegd, ik noem niet snel iemand dom en kortzichtig.. als iemand daar dan nog tegenin gaat ook.., en onderbouwing negeerd.
noh.. Dan ga je van dom naar volslagen achterlijk en kan je wat mijn VVD kant betreft gewoon afgeschoten worden.
Nét zo makkelijk.
En geen van alle zijn ze erg handig...quote:Op zondag 20 juni 2010 23:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ielgh de anticonceptiepil, blij dat ik van de troep af ben. Werd er zo emotioneel van! Had ook continu ruzie met mijn ex. Of dat lag aan hem
Was destijds gestopt wegens andere redenen en nu wil ik gewoon geen hormonen meer, zijn andere manieren om veilig te blijven
Ja, dat ze verslavend zijn begrijp ik, maar de verslavingsgevoeligheid per persoon speelt ook wel mee denk ik. Mijn moeder is alcoholist, ik heb echter nog nooit een seconde moeite gehad om drank te laten staan. Ook niet als ik (ivm werk ook) een aantal dagen of weken zelfs iedere dag alcohol dronk. Snap je wat ik bedoel? Dat betekent niet dat ik er nooit trek in heb. Trek is iets anders dan behoefte. Als ik al ergens aan verslaafd ben, dan is het chocola ;-)quote:Maar Satsuma kijk uit hoor, sigaretten zijn smerige troep en wel degelijk verslavend. Ik kon van t ene op t andere moment stoppen, van 2 pakjes per dag naar een week zonder, maar op sommige momenten heb ik nog steeds trek! Het is echt dat Detroit niet rookt..
Nee.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:39 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik heb nie alles gelezen, maaruh is dit nie gewoon een verkapte slowchat?
Mjah, het is gewoon nodig ;-) Puberteit is een essentiele fase in je leven, die moet je niet willen overslaan haha. Nee ik lach erom, maar het is wel problematisch eigenlijk. Ik loop gewoon achter in een deel van mijn ontwikkeling en voor een ander deel ben ik te volwassen geworden in te korte tijd. Ik ben niet in balans. Ik voel enorm de behoefte om even wat minder verantwoordelijk te doen, gewoon lekker leven zoals het leven komt en weer eens tijd en geld aan mezelf te besteden. Wel op een goede manier hoor, ik ga gewoon naar m'n werk, ik zorg goed voor mijn financiele situatie en werk aan mijn uitstelgedrag en de puinhoop in mijn huis, maar ik probeer ook meer dingen los te laten en meer plezier te hebben. Hard nodig.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:16 schreef ikke043 het volgende:
MooiLeuk om te horen dat je de tijd als nog inhaalt
![]()
Ik zal het netjes afwisselen met alcohol, zodat ik aan geen van tweeen verslaafd raak.quote:Ik ken het gevoel, ook vooral de twee-strijd tussen de rust & het niet verslaafd willen zijn.
Maar je hebt wel groot gelijk over dat enigszins verlammende gevoel, het overvalt je en geeft je een korte periode absolute rust. Ik zeg doen![]()
Ik geloof niet dat ik uit hoef te leggen hoe ik over Auti denk, en ik begrijp niet waarom je je er zo druk om maakt. Iemand die je zo behandelt is je niet waard, vind ik, en je hoeft niet te smeken of ie je alsjeblieft rechtvaardig wil behandelen. Zo komt het op mij over. De fout ligt bij hem, niet bij jou. Verder ga ik er niet dieper op in, geen zin om het hele topic weer in een rel te laten vervallen.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Satsuma, ben en blijf een gevoelsmens. Ik heb t beste met een ieder voor, ik heb nooit iemand aangevallen of veroordeeld, dat kan bijna iedereen beamen. En voor auti ben ik best ver gegaan in mijn pogingen om hem te helpen, omdat ik gewoon écht wilde dat zijn leven een positieve wending zou nemen na al die ellende. En dat kunnen ook een heleboel beamen! En ik ben een dusdanig gevoelig mens dat dit soort opmerkingen en acties mij echt kwetsen. En hoewel ik zijn mening absoluut respecteer, hij mag mij willen afschieten omwille van mijn opmerkingen, het voelt onrechtvaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |