Veel plezier daarquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Even tvp vanuit Noorwegen. Dacht dat ik geen internet had maar hier dus wel. En ondanks dat ik zwaar teleurgesteld ben is de sfeer volgens mij weer ok en wil ik voor een aantal anderen wel blijven posten
Verder is het heerlijk in scandinavie, stevige wandeltochten helpen zuiverend. Maar ik heb niet zo'n top conditie, en vannacht niet geslapen dus Detroit is Opddal in zijn eentje aan t verkennen.
Kan ik mooi mijn mail bijwerken
Nee. Hij was alweer terug.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:57 schreef Autidude het volgende:
Soms laat mijn geheugen mij in de steek, maar volgens mij is Sempron op vakantie?
De sfeer was even minder. Maar geen hoogtepunten zonder dieptepunten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Even tvp vanuit Noorwegen. Dacht dat ik geen internet had maar hier dus wel. En ondanks dat ik zwaar teleurgesteld ben is de sfeer volgens mij weer ok en wil ik voor een aantal anderen wel blijven posten
Verder is het heerlijk in scandinavie, stevige wandeltochten helpen zuiverend. Maar ik heb niet zo'n top conditie, en vannacht niet geslapen dus Detroit is Opddal in zijn eentje aan t verkennen.
Kan ik mooi mijn mail bijwerken
Ga je ook nog naar de Preekstole? Die is pas hoogquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:05 schreef Cassandra87 het volgende:
JA vind het alleen jammer dat je je in een mens kan vergissenMaar dat hoort erbij
Zal Detroit de groeten doen als ie veilig beneden is
Vanmiddag zijn we ook een berg beklommen, ik halverwege, totdat ik Detroit niet meer kon zien. En miste m al een hele tijd dus ik heb mn hoogtevrees overwonnen uit bezorgdheid en was bijna op de top. Stond ie daar vrolijk te zwaaien. Zucht..
Mensen zijn onvoorspelbaar.... Iedereen is onvoorspelbaar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:05 schreef Cassandra87 het volgende:
JA vind het alleen jammer dat je je in een mens kan vergissenMaar dat hoort erbij
Zal Detroit de groeten doen als ie veilig beneden is
Vanmiddag zijn we ook een berg beklommen, ik halverwege, totdat ik Detroit niet meer kon zien. En miste m al een hele tijd dus ik heb mn hoogtevrees overwonnen uit bezorgdheid en was bijna op de top. Stond ie daar vrolijk te zwaaien. Zucht..
Ik dacht dat jij niet in de kerk kwam?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je ook nog naar de Preekstole? Die is pas hoog
Daar doe ik niet meer aan, ik post ook eigenlijk alweer veel te veel en moet het nog een beetje afleren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Auti, waar is je mooie avatar gebleven?
Jawel maar ik ga er altijd voor het zingen weer uitquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet in de kerk kwam?
Ik heb ook wel wat ambivalentie met Fok! zo nu en dan. Vaak gaat het goed en soms is het wat minder maar dat hou je toch.... Groot voordeel van Fok! is dat het een druk forum is. Op andere heb je vaak weer amper responsquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:20 schreef Autidude het volgende:
[..]
Daar doe ik niet meer aan, ik post ook eigenlijk alweer veel te veel en moet het nog een beetje afleren.
Maar FOK! is het SBS van internet.. Het is zó jammer dat ik oud spul van een ander forum niet meer kan quoten, die database is verloren gegaan.. daar stond ook veel van Patje in. Maar dat is niet voor hier, en dat gaat dan net als daar..
Patrick heeft het opgelost door solo te gaan. Ook qua werkgevers, alleen nog maar freelance. Is hij in principe ook altijd geweest.
Want die verhalen zijn leuk, maar er zijn nog veel meer minder leuke verhalen en quotes.. wel heel typisch, maar hou het maar op een eenzame strijd tegen de bierkaai, alleen dan KANKERhard.. om het maar ff grof te zeggen, en dan niet met zulke woorden.. wel woorden als mongolen en dombo's en kanonade's van feiten en onderzoeken en alles extreem tot in detail onderlegd etc etc..
Ik ga niet diezelfde fout maken.. En ook ik zal mijn eigen weg vinden.
Zo blijf je wel kinderloosquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel maar ik ga er altijd voor het zingen weer uit![]()
En laat nu precies mijn bedoeling zijn. Ik zie mijzelf niet als vaderfiguur. Nu niet en in de toekomst ook niet.quote:
Je moet er wel heel veel voor over hebben. Ik zou het ook niet willen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En laat nu precies mijn bedoeling zijn. Ik zie mijzelf niet als vaderfiguur. Nu niet en in de toekomst ook niet.
Ik kinder krijgen en vader worden niet als iets leuks of positiefs.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je moet er wel heel veel voor over hebben. Ik zou het ook niet willen.
Ik hoor altijd hoe grote opoffering het is.... In alle opzichten. Het idee alquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kinder krijgen en vader worden niet als iets leuks of positiefs.Ik moet er niet aan denken
Eigenlijk is dat alleen maar goed ook.. want het ging op het laatst ook veel te hard en wat er daar aanquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Wel jammer dat het andere forum kennelijk ter ziele is.![]()
Ja, jammer dat het dan zo moet eindigen....quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:38 schreef Autidude het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat alleen maar goed ook.. want het ging op het laatst ook veel te hard en wat er daar aan
vooraf is gegaan en bepaalde teksten en topics zijn nou niet echt handig om online te hebben staan.
Het is waarschijnlijk ook wel pat zelf geweest die het zooitje om zeep had geholpen. Ook omdat hij al
zo vaak gewezen had op het "prutswerk"![]()
Maarja, er stond ook heel veel mooi spul.. waaronder ook mijn topic over HB en toen zijn reactie met Think different, en nog zoooo veel meer.
He joh voel jij je aangesproken? Ik heb zelfs nog mijn excuses aangeboden voor t feit dat ik het bewijs ben dat mensen kortzichtig en dom zijn. Of althans zo overkom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |