abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juni 2010 @ 18:32:13 #226
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_83109613
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:58 schreef Twizu het volgende:
Excuses dat ik stoor. Heb momenteel helaas geen tijd om alles bij te lezen.

Maar hebben jullie tegen vrienden verteld over je diagnose? Het zal voor hun waarschijnlijk ook wel wat verklaren, maar ik ben bang dat ze opeens anders tegen me gaan doen.

Wat denken jullie?
De paar vrienden die ik het verteld heb. Hebben er niet echt op gereageerd dus laat ik het er maar bij.

Ik zou het gewoon doen. Als er geen of een negatieve reactie komt. Het er niet meer over hebben.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 21 juni 2010 @ 18:47:34 #227
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_83110204
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:10 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Je klinkt als iemand met heel veel problemen, die ze niet onderkent maar ze wel als excuus gebruikt. En dat is niet alleen op deze post gebaseerd.

Een tip, neem je invloed op anderen serieus en neem de anderen serieus. Waarschijnlijk trek je je hier niets van aan en mss block je mij ook nog wel. Maar ik heb het iig gezegd
Hier heb ik niets aan toe te voegen. Dit topic lijkt wel gekaapt te worden door auti of EG. Als het zo doorgaat dan post ik hier niet meer.
quote:
Op maandag 21 juni 2010 09:38 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Tja, ik heb ooit eens de "fout" gemaakt door het tegen een dom wicht te vertellen je raad het al, ze snapte er geen hol van. goed dat ik daar geen contact meer mee heb (@cassandra: nee, ik bedoel niet mutsie )

Ik heb het een paar verteld, naar mijn optiek zijn er 2 eisen:
-ze moeten het kunnen begrijpen (intelligentie, inlevingsvermogen) da's lastig misschien, magoed
-je moet ze vertrouwen c.q. het zijn goeie vrienden van je.

dat anders behandelen is soms niet te ontwijken, aan de andere kant zijn er wel goeie vrienden die dat niet doen het is je eigen keuze, wat wil je ermee bereiken, wat is je doel?

* robuust89 sluit zich aan in de puberteits inhaalrace
to me, is het een kwestie van ervaringen opdoen. ben je nog nooit in een coffeeshop geweest? stap er dan binnen en maak een praatje (en neem misschien wat mee )
nog nooit op een festival geweest? doen!
chikies hosselen? doen!
Dan ga ik ook mee doen Oh wacht dat deed ik al. Ik heb vorig jaar voor het eers coma gezopen
Inderdaad gewoon dingen doen. Het ergste dat kan gebeuren is dat het niet leuk is.
quote:
Op maandag 21 juni 2010 17:09 schreef francis998 het volgende:

[..]

duurt nog wel een weekje tot ik weg ben hoor.
maar wel bedankt allemaal

Iig ik snap mezelf ff niet, dat grote frustratie/irritatie moment is deels voorbij maar ik voel me nog zo raar en gespannen..

Gooi je frustraties er maar uit Dat lucht op.

Misschien een tip om uit de impasse te komen waarin je nu zit. Bedenk wat je wilt met je leven. En bedenk daarna wat er nodig is omdat te bereiken.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 21 juni 2010 @ 19:15:03 #228
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83111355
Bedankt voor de reacties allemaal! Daar heb ik zeker iets aan.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_83113091
quote:
Op maandag 21 juni 2010 18:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hier heb ik niets aan toe te voegen. Dit topic lijkt wel gekaapt te worden door auti of EG. Als het zo doorgaat dan post ik hier niet meer.
[..]
Echte kul. Ik weet verder niet wat ik aan je heb.

Jij overheerst doorgaans 's-avonds dit topic, en daar zegt ook niemand wat over. Maar als je niet meer wilt posten, wat let je dan? Je bijdragen voegen sowieso inhoudelijk amper wat toe, dus missen doe ik je iig niet

p.s. de sfeer is hier intussen om op te schieten. Jammer.
  maandag 21 juni 2010 @ 19:54:14 #230
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83113446
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:47 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Jij overheerst doorgaans 's-avonds dit topic, en daar zegt ook niemand wat over. Maar als je niet meer wilt posten, wat let je dan? Je bijdragen voegen sowieso inhoudelijk amper wat toe, dus missen doe ik je iig niet

Ben je autistisch ofzo?
6 eien
pi_83113535
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:54 schreef Twizu het volgende:

[..]

Ben je autistisch ofzo?
Vanwaar de vraag?
pi_83114843
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:54 schreef Twizu het volgende:

Ben je autistisch ofzo?
Midden in de week maar zondag's niet. .. Of is je vraag falend sarcasme?

Ik heb zin in morgen.. Ik kaap het topic niet, ik kaap mijn rechten.. en momenteel veel meer IRL dan online heur. En 7 juli is al de eerste rechtzaak, heb ik ook heel erg veel zin in. Ik heb nog nooit zo vrolijk een dagvaarding ontvangen Het arme kind snapte er niets van

Het gaat om.. "ja ik weet het"
En u kunt bezwaar indienen dat kan op de zitting of schriftelijk en u kunt ook iemand inschakelen en..
"ja weet ik, ligt allemaal al klaar, het schikkingsvoorstel gaat vandaag nog de deur uit en ik zie u 7 juli, want ik kom gewoon opdagen, samen met MEE" En toen vertrok dat gezichtje, ik zou bijna gezegd hebben; "u keek zo lief" oh euh.. ok.. nou, succes.. "oh dat lukt wel hoor, fijne dag nog!"

Netjes heh?
De allergrootste schuldeiser, een bedrag van 10090 euro onder vonnis, doet niet eens zo moeilijk.. En daar ga ik nu zelf een regeling mee proberen te treffen. Dan sta ik betreft de kleine zeikertjes die niet mee willen werken supersterk tegenover de rechter, dan kan hij in dat geval wél een betalingsregeling uitspreken. Daar moet ik echter wel zelf moeite voor doen en alsnog dat voorstel indienen bij het incassobureau etc etc.. maar ik weet de weg Ik had alleen liever gehad dat alles al geregeld zou zijn, maarja.. dát krijgt de gemeente nog wel op haar brood. En het beleg weegt heel zwaar. Het ligt er tevens dubbeldik op.
Daar kan ik iets mee, en ik zeg doen! En ik ga niet graaien, ik hoef ook geen dubbeldik beleg.. ik wil slechts mijn gram halen. Niets meer, niets minder.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_83115109
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:15 schreef Twizu het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal! Daar heb ik zeker iets aan.
graag gedaan, daar is dit topic immers voor.

En verder kom op nou allemaal, we gaan toch niet erre teruvallen in die onprettige sfeer!
Een tip voor iedereen, als je bepaalde personen niet kan uitstaan negreer die posts toch, zodra dingen te ver gaan,zal dat uiteindelijk wel duidelijk worden.
pi_83117336
Ik ga het dus wéér zelf doen heh.. en ik heb er de kracht voor en nu de juiste hulp. En dat stemt zeer goed.
Ik kan en mag de schuldsanering weigeren, althans.. de aanmeldprocedure of weg via de Gemeente. Deze faalt namelijk enorm, zwart op wit en nog nét niet discriminerend. Sterker nog, mijn gegevens liggen blijkbaar op straat, behalve mijn PIN en DigiD code. Volgens de Gemeente is dit volslagen onzin en weigerde ze verder ook te luisteren, ik werd totaal een hoek in geluld. Ik was slim genoeg om daar schriftelijk bewijs van te vragen, een verzekering/garantie.. en die heb ik! En in een geval van een rechtzaak weet ik dat het gesprek met die betreffende persoon op te vragen is. Nog wel.

Ik krijg vanuit het GGZ begeleiding, ben ik voor aangemeld.. maar ik krijg dus iemand die met regelmaat langs komt en dingen van mij overneemt. ZELF GEREGELD.
Ik ga de confrontatie zelf aan, met hulp van MEE en maatschappelijk werk, ZELF GEREGELD.
Ik heb alle bewijzen rond dat ik alles zelf uitstekend gedaan heb en zelfs 2 maanden geleden al had ingegrepen dat er iets niet klopte, dit werd door de gemeente afgewezen als totale flauwekul. En ik heb dat zwart op wit, godzijdank! Net als de gegevens van ene mevrouw X wonende op X nummer X en dat die nog steeds elke maand onterecht 636 euro bijstand ontvangt ondanks dat zij al meerdere keren heeft aangegeven dat ze inmiddels werk heeft. Hoe weet ik dat? Nou, niet door te hacken hoor.. lag gewoon zo zichtbaar bij de balie toen ik mijn rijbewijs kwam verlengen. ROF formuliertje met een volgeschreven opmerkingen vakje, interessante leesstof als die baliemuts met de telefoon bezig is.

En zo heb ik nog veel meer. En ik ben niet de enige, en er gaan nog veel meer dingen mis in de bureaucratie, mensen die liever tijdens werktijd op FOK! zitten of over het weekend praten en hun werk niet goed doen.
Dat gebeurt heel erg veel, ongemotiveerd volk.. ook een vorm van tokkies. Vooral herkenbaar aan een extreme grote bek maar geen daadkracht. En vooral volhouden dat ze ook keihard werken.. Kilo's aan zitvlees... bijna een strontsilo te noemen, werktijden en arbeidsvoorwaarden die hemels zijn. En het zelf dus ook verdomme om eventueel aan een lopende band te moeten gaan staan of fysiek zwaar werk te gaan doen voor het mininumloon. Of zeggen dat 1700 bruto wel heel erg weinig is.. OMFG.
Welkom in de ECHTE wereld.

Iemand die 40 uur per week in het distributiecentrum van een supermarkt oid werkt en maakt niet uit wat voor afdeling, lonen zijn gelijk.. maar doe maar lekker de kratten frisdrank of de 12x grote potten HAK groente etc etc.. allemaal lekker op een karretje stapelen, van laag naar vrij hoog.. steeds bukken en bla bla.. oh ja.. Je MOET minstens 140 colli per uur anders lig je eruit. 2 fouten je ligt eruit. 2 keer te laat, ongeacht de reden, je ligt eruit. Komt er ook nooit meer terug ook.. voor jou 10 anderen, desnoods Polen.
En ik kan uren doorgaan over diverse sectors en onveiligheden, uitbuiten, arbo overtredingen etc etc.. Dat is standaard bij de pauperbaantjes hoor.. wist je dat nog niet? En dat er op je gekotst wordt door de rest van het volk, dát krijg je er gratis bij!

Generatieverschil noem ik het, levenservaring etc etc.. Ik heb wel zo'n beetje alle hoeken gezien hoor.
Alsof het zeiken is, ik post mijn realiteit..
Tijns realiteit is dat hij op dit moment prima in zijn vel zit en een leuke baan heeft, een huis etc.. maar is en blijft dat ook zo als die baan zomaar weg raakt en kom je dan ook weer zo aan het werk? Dat is nog maar de vraag. Al ben jij wel goed wel bezig, maar dat heb ik ook jaren gedaan.. Maar iedereen is anders.
Feit is dat je nergens van uit kan gaan.. Of heb je een glazen bol?

Je kan wel lijnen trekken... connect the dots..
Ik zeg, ik ben gek.. feit, ontken ik niet.. er wordt beweerd dat ik het onderken en alleen maar als excuus gebruik maar dat is totale onzin, ik ga alleen geen uitgebreid persoonlijk rapport hier opstellen als je snapt wat ik bedoel. Maar ik ben dus gek, chronisch psychisch gestoord etc.. maar ik ben geen Forrest Gump.
Misschien is samen met mij de hele wereld wel een beetje gek? Kijk eens om je heen... wordt wakker?
Ontken eens dat het een losgeslagen teringzooi is.. een kudde kippen zonder kop..
Doe eens slim...
  maandag 21 juni 2010 @ 21:05:17 #235
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_83117456
quote:

[..]

Hoezo kul, ik ben het er wel mee eens. Ik kan me
niet eens herrinneren hoevaak ik me al heb afgevraag of jullie niet dezelfde persoon.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_83117882
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef ikke043 het volgende:

niet eens herrinneren hoevaak ik me al heb afgevraag of jullie niet dezelfde persoon.
Ben je autistisch ofzo?
pi_83119242
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:11 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ben je autistisch ofzo?
Je zou het haast gaan denken dat ie het heeft.

Meelijwekkend.
  maandag 21 juni 2010 @ 22:12:14 #238
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_83121774
quote:

[..]

Oke tot ziens dan maar
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef ikke043 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
pi_83122416
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oke tot ziens dan maar
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meen je dat serieus? Want als je dat echt meent dan is dat een dus weer eens een bevestiging van onnadenkend gedrag, vooroordelen, niet onderbouwend, wél veroordelend en etc etc.

Als je een kerel bent dan kan je je uitspraak onderbouwen, en dan niet slap.. want dan zou ik ook graag willen zien dat je de IP adressen en MAC adressen van de netwerkadapter evenals de harde schijf er bij post. Of anders de moeite er voor neemt om dat te laten controleren.

Diegene die denken dat EG en ik dezelfde persoon zijn, die zijn er echt nog erger aan toe dan dat ik ben.
Je zal maar schizofrenie als comorbide stoornis hebben. Ik ben het zelf niet, heb het wel in de familie zitten.. en ik zie enkele raakvlakjes..
pi_83122455
Zijn jullie autistisch of zo?

pi_83122649
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef Satsuma het volgende:
Zijn jullie autistisch of zo?

Alleen als ik lach
  maandag 21 juni 2010 @ 22:26:49 #242
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_83122673
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:22 schreef Autidude het volgende:

[..]

Meen je dat serieus? Want als je dat echt meent dan is dat een dus weer eens een bevestiging van onnadenkend gedrag, vooroordelen, niet onderbouwend, wél veroordelend en etc etc.

Als je een kerel bent dan kan je je uitspraak onderbouwen, en dan niet slap.. want dan zou ik ook graag willen zien dat je de IP adressen en MAC adressen van de netwerkadapter evenals de harde schijf er bij post. Of anders de moeite er voor neemt om dat te laten controleren.

Diegene die denken dat EG en ik dezelfde persoon zijn, die zijn er echt nog erger aan toe dan dat ik ben.
Je zal maar schizofrenie als comorbide stoornis hebben. Ik ben het zelf niet, heb het wel in de familie zitten.. en ik zie enkele raakvlakjes..
Dat iemand al denkt dat het serieus is Tuurlijk ga ik niet weg uit dit topic.
14 SHADES OF GREY
pi_83123048
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat iemand al denkt dat het serieus is Tuurlijk ga ik niet weg uit dit topic.
Mosh Pit beest!
  maandag 21 juni 2010 @ 22:35:17 #244
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83123155
Even een ander onderwerp aansnijden dan. Hebben jullie een fiep? Zo ja, vertel!
6 eien
pi_83123294
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:35 schreef Twizu het volgende:
Fiep?
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_83123312
quote:
ik als officiele Non-Autist, heb ook een fiep. Ja NT'' ers hebben er ook een.
Bij is het wel heel varierend van moment tot moment.
Het ene moment zijn het jeans, het andere moment sneakers en vooral technologie, zoals pc's, ipod...enz.
Zo heb ik pas een ipod touch gekocht, een zeer leuk apparaatje, eigenlijk bijna een mini pc., en je kan er super leuke dingen mee doen en op installeren..
  maandag 21 juni 2010 @ 22:39:22 #247
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83123370
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:37 schreef Spoortie het volgende:

[..]

Fiep?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Preoccupatie
6 eien
pi_83123621
quote:
HA! nou dat is best wel uitgebreid ter sprake geweest.. en fieps worden over het algemeen een beejte offtopic gezien omdat het al snel uit de hand loopt Daar zijn het immers fieps voor
Maar ja, en sommige meerdere. En dat gaat diep en uitgebreid en komt er steeds tussendoor wel naar boven.. maar je moet het niet uitlokken want dan komt er weer gezeik van dat het offtopic is.
Fieps komen gewoon tussendoor naar boven en dan moet er ook steeds weer ingegrepen worden.
pi_83123679
Maar je mag natuurlijk wel je eigen fiep posten en er een beetje over vertellen.. Maar we waren er allemaal al over eens dat het niet te ver moet gaan en eindeloos doorgaan... en dat gaat dus al vrij snel met fieps. Dat is wat ik bedoelde.
pi_83123889
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:38 schreef francis998 het volgende:

[..]

ik als officiele Non-Autist, heb ook een fiep. Ja NT'' ers hebben er ook een.
Bij is het wel heel varierend van moment tot moment.
Het ene moment zijn het jeans, het andere moment sneakers en vooral technologie, zoals pc's, ipod...enz.
Zo heb ik pas een ipod touch gekocht, een zeer leuk apparaatje, eigenlijk bijna een mini pc., en je kan er super leuke dingen mee doen en op installeren..
Voor een NT'er heet het hobby, als een hobby een obsessie wordt dan is het een fiep. Snap je?
Het MOET je leven overnemen, kortgezegd. Grote invloed etc etc.. Naja, hele verhalen.
Maar het is een eigen wereld. Als ik erin zit dan bestaat de rest niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')