Hij is wel black hihi.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je zou het beest van Nigeria niet geven?
[ afbeelding ]
WIE IS DEZEquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wist niet eens dat ze weer een vriendje had.quote:
Ik had het over potloodvis.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze weer een vriendje had.
Nice.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:15 schreef wolvendagen het volgende:
Omg nog een mail van een bureau. Speltip 9, spreid je kansen. Nu heb ik touche models en cosmo.! What ik ben zo happy.
Holy damn ik wist hij dat gespierd was maar nu moet hij wel in het gespierdste mannen lijstje.quote:
Oh, ik dacht dat die vraag aan mij was gericht.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze weer een vriendje had.
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh.quote:
Doe nou maar rustig en wees pas blij als je sowieso weet dat je door bent.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:15 schreef wolvendagen het volgende:
Omg nog een mail van een bureau. Speltip 9, spreid je kansen. Nu heb ik touche models en cosmo.! What ik ben zo happy.
Ja, ik kon sowieso bij de ICI Paris, dus daar ga ik morgen even mij CV naar brengen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:14 schreef BobbyB het volgende:
Oh WD gefeliciteerd met je ontslag. Sowieso als je het er niet naar je zin hebt is dat een betere keuze en daarbij kun je altijd wel ergens anders aan de slag mocht het modellen werk niks worden.
lul nietquote:
Request for pictures.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sowieso de gespierdste mannen van het WK zijn tot nu toe EMANA en GUTIEREZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |