200 inbox en 700 outbox?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:04 schreef reetveter het volgende:
Mijn inbox - outbox verhoudingen trouwens
200 tegen 700![]()
![]()
Ik ben al model. Niet voor de camera, maar voor de samenleving.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:09 schreef reetveter het volgende:
True fucking story. Wij worden ook model.
Aldus iemand die vanochtend via SMS gedumpt is omdat ie lomp deed door de drank.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben al model. Niet voor de camera, maar voor de samenleving.
Ik zou geven ondanks gebrek aan spieren.quote:
Omdat BB.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:10 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom opende je zelf geen nieuw topic, WD?
Dat was om jullie een les te leren over alcohol. Jullie geloven mijn hoax allemaal.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aldus iemand die vanochtend via SMS gedumpt is omdat ie lomp deed door de drank.[ afbeelding ]
Ik zit op mn telefoon.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:10 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom opende je zelf geen nieuw topic, WD?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat was om jullie een les te leren over alcohol. Jullie geloven mijn hoax allemaal.
Zou je Llorente, Gourcuff en het beest ook geven?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou geven ondanks gebrek aan spieren.
Nondeju, je gelooft dat niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En jij vindt het raar dat je toetsenbordje zo snel slijt?quote:
Neen, ik val op meisjes.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zou je Llorente, Gourcuff en het beest ook geven?
1 BROK SPIEREN JONGE!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou geven ondanks gebrek aan spieren.
Hij is wel black hihi.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je zou het beest van Nigeria niet geven?
[ afbeelding ]
WIE IS DEZEquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wist niet eens dat ze weer een vriendje had.quote:
Ik had het over potloodvis.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze weer een vriendje had.
Nice.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:15 schreef wolvendagen het volgende:
Omg nog een mail van een bureau. Speltip 9, spreid je kansen. Nu heb ik touche models en cosmo.! What ik ben zo happy.
Holy damn ik wist hij dat gespierd was maar nu moet hij wel in het gespierdste mannen lijstje.quote:
Oh, ik dacht dat die vraag aan mij was gericht.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze weer een vriendje had.
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh.quote:
Doe nou maar rustig en wees pas blij als je sowieso weet dat je door bent.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:15 schreef wolvendagen het volgende:
Omg nog een mail van een bureau. Speltip 9, spreid je kansen. Nu heb ik touche models en cosmo.! What ik ben zo happy.
Ja, ik kon sowieso bij de ICI Paris, dus daar ga ik morgen even mij CV naar brengen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:14 schreef BobbyB het volgende:
Oh WD gefeliciteerd met je ontslag. Sowieso als je het er niet naar je zin hebt is dat een betere keuze en daarbij kun je altijd wel ergens anders aan de slag mocht het modellen werk niks worden.
lul nietquote:
Request for pictures.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sowieso de gespierdste mannen van het WK zijn tot nu toe EMANA en GUTIEREZ.
Lieve schat, als ze me niet wilde hadden ze me al geweigerd op mijn foto's. Dat ik een mail krijg betekend dat ik al praktisch binnen ben. En ik heb nu twee kansen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Doe nou maar rustig en wees pas blij als je sowieso weet dat je door bent.
En als je zo arrogant word als sommige modellen mag je niet meer in de sc komen.
DigiD. Als kanker een inlogsysteem was.quote:
Fijn voor je, niet met mij.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:18 schreef reetveter het volgende:
Tevens heb ik wel goede ervaringen met modellen.
quote:
Die vergeet ik ook constant.quote:
Nee, ze zochten werknemers, dat is iets andersquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik kon sowieso bij de ICI Paris, dus daar ga ik morgen even mij CV naar brengen.
Haha, WD komt straks Lamon tegen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lieve schat, als ze me niet wilde hadden ze me al geweigerd op mijn foto's. Dat ik een mail krijg betekend dat ik al praktisch binnen ben. En ik heb nu twee kansen.
ICI Paris is wel leuk om te werken. Tenminste een vriendin van me heeft daar gewerkt en had het er altijd wel naar haar zin. Plus je bent niet zo afhankelijk van het weer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik kon sowieso bij de ICI Paris, dus daar ga ik morgen even mij CV naar brengen.
Nee, ze zou een goed woordje voor me doen. Doe eens niet zo stom tegen me.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die vergeet ik ook constant.
[..]
Nee, ze zochten werknemers, dat is iets anders.
Waar blijf jij in dit verhaal?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:19 schreef Bragi het volgende:
OMG, DIT WORDT EEN MODELLENSC, EERST LAMON NU WOLVENDAGEN, WAT IS DIIIIIIIIIIIIIT!!!!
Moeten ze sexy tegen elkaar aan gaan staan.quote:
Gelukkig huren ze nooit iemand in van mooiemensen.com.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moeten ze sexy tegen elkaar aan gaan staan.
En dan vallen ze als een blok voor elkaar, mensen zijn op fok soms zo anders dan in het echt!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
I'm a male model. I can do Blue Steel, Le Trigre, Ferrari and Magnum.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan vallen ze als een blok voor elkaar, mensen zijn op fok soms zo anders dan in het echt!
Zoals dit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, I know. Maar ik red het wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:23 schreef Skylark. het volgende:
Maar WD, ik zou toch uitkijken met getting your hopes up. Het is niet zo easy allemaal.
Time will tell.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, I know. Maar ik red het wel.
Liefst binnen vijf jaar, want daarna zit wd niet meer op FOK!, want dan heeft ze haar eigen bedrijfje.quote:
Ja, dan ben ik Janice Dickinson.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Liefst binnen vijf jaar, want daarna zit wd niet meer op FOK!, want dan heeft ze haar eigen bedrijfje.
Dick in son.quote:
Imponeer uw vrienden (of homeboys als je Potloodvis heet) met dit doldwaze feitje.quote:M&M's stands for "Mars & Murrie's," the last names of the candy's founders.
Time will tell.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Liefst binnen vijf jaar, want daarna zit wd niet meer op FOK!, want dan heeft ze haar eigen bedrijfje.
Dan zou ik je niet meer doen.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nice dan heb ik mijn 2e model gehad.
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Meer als in The Agency. Niet als zij.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:26 schreef Bragi het volgende:
Fun fact of the day:
[..]
Imponeer uw vrienden (of homeboys als je Potloodvis heet) met dit doldwaze feitje.
Ik zit toch in de friendzone dus waar begin ik over.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zit toch in de friendzone dus waar begin ik over.
HURR HURR HURR HURR HURR HURR HURR HURR HURR HURR HURR HURR HURR!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:26 schreef Bragi het volgende:
Fun fact of the day:
[..]
Imponeer uw vrienden (of homeboys als je Potloodvis heet) met dit doldwaze feitje.
Hoe kan je het gedisst zijn beter verwoorden?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
HURR HURR HURR HURR HURR HURR HURR HURR HURR HURR HURR HURR HURR!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |