O 35 volgens mooiemensen.com, ik heb even gezocht. Sorry dat ik het fout had.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waar komen die willekeurige leeftijden iedere keer vandaan?
En nee, bij mannen is dat juist als commercieel model een perfecte leeftijd.
En dat is iets wat ook echt gezegd is.
Mja soms is het inderdaad ook wel goed om mensen op een wat harde manier de waarheid te zeggen, dan realiseren ze zich het vaak ook beter.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey.
Heb toen straks even harde woorden met m'n vriendin gewisseld en ze moest echt hard huilen omdat ik zei dat ze altijd zo onverantwoordelijk was enzo. Dus niet alleen m.b.t. hetgeen van daarstraks
. Maar daarna bedankte ze me voor mijn wijze woorden
.
MenG. Dat wordt een retourtje CASA.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Chlamydia.
Da's toch wel de meest hippe soa.
Ik verwijder nooit berichten zelf.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stuur maar door hoor. Ik ben altijd eerlijk tegen je geweest. Ik laat mijn berichten tenminste staan, jij hebt er een handje van om ze te verwijderen als jij je gelijk niet kan krijgen.
Sowieso zou ik heel wat voetballers doen, maar ik ben geen sletje.quote:
Jij verwijderd nooit berichten zelf? En die discussie in je fobo dan? Die zijn zeker ook door een mod verwijderd? Ga toch spelen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik verwijder nooit berichten zelf.
Je gaat al meer dan een jaar op alles in, zelfs als iemand me een compliment geeft ergens, staat er dat ze een nieuwe bril moet kopen, zielig gedrag.
Ik heb meer vertrouwen in de mening van profs, dan die van jou, sorry.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O 35 volgens mooiemensen.com, ik heb even gezocht. Sorry dat ik het fout had.En nee, dat zie je verkeerd, dat ik niet de perfecte leeftijd, zeker niet als je niet op George Clooney lijkt.
Door één iemand.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waar komen die willekeurige leeftijden iedere keer vandaan?
En nee, bij mannen is dat juist als commercieel model een perfecte leeftijd.
En dat is iets wat ook echt gezegd is.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sowieso zou ik heel wat voetballers doen, maar ik ben geen sletje.
En hier.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O 35 volgens mooiemensen.com, ik heb even gezocht. Sorry dat ik het fout had.En nee, dat zie je verkeerd, dat ik niet de perfecte leeftijd, zeker niet als je niet op George Clooney lijkt.
Wat zijn profs volgens jou dan? Mensen die een jaar model zijn?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in de mening van profs, dan die van jou, sorry.
Sowieso.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:56 schreef Bragi het volgende:
Dit doen.
[ afbeelding ]
Dan ben je gewoon een laagdrempelige stoephoer die uit is op geld.
Het lijkt me zo makkelijk geld verdienen, zodat je meer tijd hebt voor leukere dingen dan werken. Het is geen prestige-kwestie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:54 schreef reetveter het volgende:
Ben ik dan de enige die eerlijk zegt dat ik ammenooitniet model zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |