Merci.quote:
Lief van je.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:45 schreef reetveter het volgende:
Maar ik vind het wel leuk voor wd en ik denk wel dat ze ver kan komen.
Wat, als mijn vriendin het uit zou maken zou ik echt niet gaan spelen die dag ernaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:44 schreef Bragi het volgende:
Lekker wijf oorzaak Engelse WK blunder (foto's)
Wat een hoer.
Ze is blond.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:44 schreef Bragi het volgende:
Lekker wijf oorzaak Engelse WK blunder (foto's)
Wat een hoer.
Waarom niet? Als keeper heb je genoeg dames die je willen komen troosten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat, als mijn vriendin het uit zou maken zou ik echt niet gaan spelen die dag erna.
Je bent 36, als je nog een beetje wat wil doen, moet je het nu doen. Je bent al een afdankertje voor de modellenwereld hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb geen haast.
Ik heb Modelsinc toen ze vroegen om meer fotos ze wat meer fotos gestuurd, en ze duidelijk gemaakt dat aangezien ze zelf zeiden dat ik door die auditie was, niet van plan ben om te betalen voor een shoot. Als zij me blijkbaar wilden, dan moeten zij dat zelf maar regelen. Nu zie ik vanzelf wel wat de reactie daarop is.
Omdatquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom niet? Als keeper heb je genoeg dames die je willen komen troosten.
Luurtje.quote:
Nee, jij bent al tig topics irritant aan het doen. Het is mijn probleem niet dat je een hekel hebt aan iemand op internet, maar botvier je frustratie voortaan maar op een andere manier.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry dat het deze keer op jou gericht isik zal voortaan rekening houden met je gevoelens.
Gast loop alsjeblieft niet te miepen oke. Ik zeg alleen dat je op moet houden met net te doen alsof er alles van af weet omdat je nu ook ''model'' bent, overal waar er over modellen word gesproken moet jij reageren.
35 toch? Of is hij ondertussen verjaard?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent 36, als je nog een beetje wat wil doen, moet je het nu doen. Je bent al een afdankertje voor de modellenwereld hoor.
En ik weet de reactie: Doei D van K, ga maar ergens anders heen.
Je ex.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:50 schreef reetveter het volgende:
WD, als zij het kan, kan jij het ook.
[ afbeelding ]
Hij is keeper, heeft veel geld, gaat er een belletje rinkelen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat
Op maandag 7 juni 2010 16:22 schreef reetveter het volgende:
Hij kijkt wel schattig boos. OMG ik word echt homo ofzo
Heyquote:
Ik zou Green ook doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij is keeper, heeft veel geld, gaat er een belletje rinkelen?
Beter doe je me de msn van je vriendin.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey.
Heb toen straks even harde woorden met m'n vriendin gewisseld en ze moest echt hard huilen omdat ik zei dat ze altijd zo onverantwoordelijk was enzo. Dus niet alleen m.b.t. hetgeen van daarstraks
. Maar daarna bedankte ze me voor mijn wijze woorden
.
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat, als mijn vriendin het uit zou maken zou ik echt niet gaan spelen die dag erna.
"heel veel geld"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij is keeper, heeft veel geld, gaat er een belletje rinkelen?
Stuur maar door hoor. Ik ben altijd eerlijk tegen je geweest. Ik laat mijn berichten tenminste staan, jij hebt er een handje van om ze te verwijderen als jij je gelijk niet kan krijgen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, jij bent al tig topics irritant aan het doen. Het is mijn probleem niet dat je een hekel hebt aan iemand op internet, maar botvier je frustratie voortaan maar op een andere manier.
Of moet ik al je reacties op mij via de abbo-zoekfunctie even op een rijtje zetten, en naar een admin sturen? Want het zijn er veel.
Je kunt gewoon normaal doen.
wil je syfilis?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Beter doe je me de msn van je vriendin.
Waar komen die willekeurige leeftijden iedere keer vandaan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent 36, als je nog een beetje wat wil doen, moet je het nu doen. Je bent al een afdankertje voor de modellenwereld hoor.
En ik weet de reactie: Doei D van K, ga maar ergens anders heen.
En dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Beter doe je me de msn van je vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |