Ik heb van het weekend als het goed is een shoot. Die is gratis, ik had die man daarnet aan de lijn, 40 foto's en de rest.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tja, als jij denkt dat je het allemaal zo goed weet, dan wens ik je succes met alle opdrachten die nav 2 fotos binnen gaan komen waaien.
Maar ik heb graag ongelijk hoor, dat zou betekenen dat ik er straks ook minder moeite voor zal moeten doen.
Net of jij het allemaal zo goed weetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tja, als jij denkt dat je het allemaal zo goed weet, dan wens ik je succes met alle opdrachten die nav 2 fotos binnen gaan komen waaien.
Maar ik heb graag ongelijk hoor, dat zou betekenen dat ik er straks ook minder moeite voor zal moeten doen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben wel blij voor je. Maar ik ben bang da tje het iets te zonnig in ziet wat het niet is
.
Het helpt sowieso wel dat WD er gewoon mag wezen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Moeten dan wel fotos met minstens 3 verscchillende outfits zijn, verschillende achtergronden, en een goede shoot moet wel minstens 1 uur duren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend als het goed is een shoot. Die is gratis, ik had die man daarnet aan de lijn, 40 foto's en de rest.
Dat ondervindt ze dan vanzelf wel, nu komt het allemaal een beetje demotiverend over.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben wel blij voor je. Maar ik ben bang da tje het iets te zonnig in ziet wat het niet is
.
Een fotoshoot moet 1 uur duren?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Moeten dan wel fotos met minstens 3 verscchillende outfits zijn, verschillende achtergronden, en een goede shoot moet wel minstens 1 uur duren.
Dus als je een shoot van 15 minuten hebt, op enkel een witte achtergrond, dan zou je precies dezelfde shoot hebben die ik had, waarmee ik door die audities kwam, daar heb je dus geen flikker aan.
Ik luister naar wat anderen die er meer van weten vertellen, ik vertel enkel wat mensen die er al in zitten vertellen. En jij mag ook wel eens kappen met zuigen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Net of jij het allemaal zo goed weet
Jij denkt dat ik dom ben of wat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Moeten dan wel fotos met minstens 3 verscchillende outfits zijn, verschillende achtergronden, en een goede shoot moet wel minstens 1 uur duren.
Dus als je een shoot van 15 minuten hebt, op enkel een witte achtergrond, dan zou je precies dezelfde shoot hebben die ik had, waarmee ik door die audities kwam, daar heb je dus geen flikker aan.
Zo bedoel ik het niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ondervindt ze dan vanzelf wel, nu komt het allemaal een beetje demotiverend over.
Dat weet ik, maar zo vat Wd het blijkbaar niet op.quote:
Gast. Die tieten. Wtf.quote:
Weet ik veel, op basis van 2 fotos denken dat je binnen bent, klonk ietwat naief, that is all.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dom ben of wat?Ik ben geen eerste klas klapmongool hoor, ik weet heus wel hoe of wat, ik heb genoeg vriendinnen die professioneel modellenwerk doen.
Nee, ze denkt positief en gelooft in haar kansen. Dat is iets anders.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Weet ik veel, op basis van 2 fotos denken dat je binnen bent, klonk ietwat naief, that is all.
Nee, dat zei ik nergens, want ik wist al dat ik een shoot zou hebben van het weekend en dus niet maar twee foto's zou hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Weet ik veel, op basis van 2 fotos denken dat je binnen bent, klonk ietwat naief, that is all.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ze denkt positief en gelooft in haar kansen. Dat is iets anders.
Sorry dat het deze keer op jou gericht isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik luister naar wat anderen die er meer van weten vertellen, ik vertel enkel wat mensen die er al in zitten vertellen. En jij mag ook wel eens kappen met zuigen.
Klopt, maar ik heb geen haast.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik nergens, want ik wist al dat ik een shoot zou hebben van het weekend en dus niet maar twee foto's zou hebben.En vertel mij nou niet dat ik naïef ben, toen jij met je 'modellencarriere' bezig was, was je net zo enthousiast als ik en volgens mij heb je nog geen vooruitgang geboekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |