Ik herinner me ineens dat ik 3 weken geleden ook een paar dates had met zo'n 'type'. Veel minder erg dan in THS' verhaal, maar toch. Ze woonde hier 400 meter vandaan maar was 30 jaar en vond mij (ik ben 26) eigenlijk wat te jong. Vooral omdat ik 'toch nog niet toe zou zijn aan kinderen'.

Redelijk bizar om dat al in je overwegingen mee te nemen maargoed. Verder vond ze me maar 'een mannetje' en wilde ze ons contact puur platonisch houden.
Nou prima, maakt mij allemaal vrij weinig uit maar na een paar dagen zijn we toch even naar de kroeg gegaan. In dat gesprek had ze het ook steeds over psychologische vraagstellingen en probeerde ze me 'te doorgronden'. Zijn opvallend vaak ex-psychologie-studenten etc. Op een gegeven moment zat ze me letterlijk een Oedipus-complex aan te praten, dat ik een apart contact had met m'n moeder en dat ik dat zocht in vrouwen.
Nu spreek ik vaak wel af met oudere vrouwen (26-32, niet bijzonder oud ofzo), maar ik had er nooit zo tegenaan gekeken. Uiteindelijk is er wel het eea tussen ons gebeurd op het fysieke vlak, maar toen kwam "Het MSN-gesprek". Heb het toen nog gecopy-paste en naar een vriend gemaild, vandaar dat ik 'm nog heb haha:
Verhaal vooraf: ik had haar op vrijdagnacht om 2.30u gesmst of ze nog in de stad was. That's it.
quote:
Sarah says:
hahaha
jij bent wel een mafkees hoor
half 3!!
Silenus says:
bedankt
Sarah says:
Half 3
HET WAS HALF 3
Silenus says:
oh da's voor oude vrouwen natuuriljk een laat tijdstip
ja, half 3, poeh hee
was je stoma al verwisseld?
Sarah says:
Voor hardwerkende VOOR DE TWEEDE KEER AFSTUDERENDE vrouwen is dat best laat ja
Silenus says:
ook op vrijdagavond? leef je verder wel?
Sarah says:
Ik heb 60 uur gewerkt deze week lieve schat
hou even je respect ja
Silenus says:
ja dat doen wel meer mensen, die gaan ook wel eens naar de kroeg
Sarah says:
Ik ben 3 dagen in een rij om 02.00 gaan slapen
Whatever
Je maakt me zo pissig hiermee
Silenus says:
ja, dus is het ineens belachelijk als ik je om 2.30u sms?
terwijl je normaal om 2u gaat slapen
Sarah says:
Nee, sterker nog, echt kwaad
Silenus says:
serieus?
Sarah says:
ja
Silenus says:
oh god
Sarah says:
Niet lief, niet respectvol
irreeel
Silenus says:
stel je niet zo aan
dramaqueen
Sarah says:
Ja, alles ligt aan anderen he "Silenus"(hier stond natuurlijk m'n echte naam

)? Ik ben een oud wijf, met mijn stoma, ik kan best nog wel gaan stappen na 60 uur werken en reizen en 3 nachten om 02.00 uur gaan slapen. Ik ben de dramaqueen. Waar slaat dit nou op?
Denk je dat dit grappig is?
Ik ga off
Silenus said (23:58):
godskolere ga naar een psycholoog he
Silenus said (23:59):
lekker labiel weer
Vervolgens kreeg ik een uur later nog een smsje: "Jij bent gewoon niet aardig tegen mij! Lees je teksten eens terug! Niet lief!."
(Daarna nog: "Sorry als je m'n berichtje meerdere keren kreeg. Telefoon liep vast." )

Nu kun je zeggen: SIlenus, had dat stoma-grapje nou gemoeten, maar van de andere kant...Zodra iemand je gaat analyseren op de eerste 'date', wegwezen!