niks mis met die kop imoquote:Op woensdag 16 november 2011 06:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wraak nemen op ex moeder.
Je kunt ook van je moeder scheiden?
Kenmerk van ruggespraak is dat de kop niet fout hoeft te zijn, maar wel voor meerdere uitleg vatbaar. Dubbelzinnig, dus.quote:
Snowboarden met gedragsproblemen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Moe na een dag vrijwilligerswerk met snowboarden en kids met gedragsproblemen
Die zal me een afstand afgelegd hebben. Uitgaande van 16 kilometer per uur, heeft hij al zo'n 2 miljoen kilometer aan een stuk gefietst.quote:Op maandag 5 december 2011 16:25 schreef Dompiet het volgende:
Ik rij op dit moment al 14 jaar op dezelfde fiets. Mijn vraag is het mogelijk permanente gebitsschade te krijgen door mijn fiets, d.w.z. dat het uit elkaar valt door metaalmoeheid (toch wel 14 jaar oud) juist op het moment dat ik een tunnel binnenrijd met 20 km/uur, ik daardoor met mijn hoofd tegen de stoeprand kom, en dan kapotte tanden heb?
Kortom, zijn er hier statistici die kunnen uitleggen wat de kans hierop is en dat het dus beter is een nieuwe fiets te kopen? Immers, kapotte tanden zijn toch wel ¤10k waard en een nieuwe fiets maar ¤50. Zelf kan ik niks vinden over ouwe fietsen dus enige hulp is gewenst.
wat voor een bestand wordt er gedownload als ik op die foto klik?quote:
Van ¤ 3,50/¤ 3,25 naar ¤ 5,-.quote:
Yep. Ik kan me deze ook niet herinneren. De foto dan, wel de twittertekst. Ik zie in deze foto ook geen "meerdere manieren onbedoeld grappig", dus ik denk dat er een andere foto staat dan in eerste instantie...quote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Van ¤ 3,50/¤ 3,25 naar ¤5,-.
Wat een koopje.
Alleen staat hij wel in het verkeerde topic.
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Van ¤ 3,50/¤ 3,25 naar ¤ 5,-.
Wat een koopje.
Alleen staat hij wel in het verkeerde topic.
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:19 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Yep. Ik kan me deze ook niet herinneren. De foto dan, wel de twittertekst. Ik zie in deze foto ook geen "meerdere manieren onbedoeld grappig", dus ik denk dat er een andere foto staat dan in eerste instantie...
Denk ik dan, en anders had ik een slechte dag
Ik vind het alles behalve tof als mijn computer bestanden gaat downloaden als ik op een foto klikquote:Op woensdag 14 december 2011 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat voor een bestand wordt er gedownload als ik op die foto klik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |