Ik was uitgenodigd als VIP voor een party.quote:
Maar het is logischer als er tieten zijn wanneer de zon schijnt....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Geweldige TT luna![]()
Wij gaan naar walibi, doei doei
Inderdaad, hier is het bewolkt en nog geen tiet gezien.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar het is logischer als er tieten zijn wanneer de zon schijnt....
De tieten van huppel schijnen altijd volop.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar het is logischer als er tieten zijn wanneer de zon schijnt....
Veel plezierquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Geweldige TT luna![]()
Wij gaan naar walibi, doei doei
De tiet schijnt want er zijn zonquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn tieten zijn zo wit dat ze licht geven, telt dat ook?
en datquote:
Hihi Annnet zit op een plek waar de zon niet schijnt.quote:
Jammerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
De tiet schijnt want er zijn zon![]()
Nee dat telt duidelijk niet.
Ik heb de Legend. Dus kan alleen daarover oordelen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef Ezechielk het volgende:
Als jullie mogen kiezen hè.. Tussen een
- SE Xperia X10
- HTC Legend
- Nokia N97 mini
- BB Bold
Welke zouden jullie nemen?
En dat zegt PeZu over de Xperiaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik heb de Legend. Dus kan alleen daarover oordelen.
Is een erg fijn apparaatje met touchscreen. In het begin wennen als je het niet eerder hebt gebruikt maar zodra je het onder de knie hebt is het echt een chill telefoontje.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hihi Annnet zit op een plek waar de zon niet schijnt.
quote:
Krijg je hem of moet je zelf betalen? Anders moet je gewoon voor de duurste gaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En dat zegt PeZu over de Xpreia![]()
Daarom twijfel ik dus ook
Ja maar ze zijn welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
Abbo verlengenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Krijg je hem of moet je zelf betalen? Anders moet je gewoon voor de duurste gaan.
quote:KPN gaat iPhone 4 niet leveren
10:40 - Apple heeft de afgelopen maanden met diverse Nederlandse telco's gesprekken gevoerd over de introductie van de iPhone 4. KPN heeft besloten de smartphone niet onder Apples voorwaarden te willen verkopen en zal de iPhone 4 dus niet voeren.
Een broodje frikandel?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef Ezechielk het volgende:
Als jullie mogen kiezen hè.. Tussen een
- SE Xperia X10
- HTC Legend
- Nokia N97 mini
- BB Bold
Welke zouden jullie nemen?
Ik snap je niet helemaal, pics?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zie de pm wel verschijnen.quote:
Ja, prima johquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik zie de pm wel verschijnen.![]()
Boobs..![]()
Echt een blessing en een curse...
Word momenteel gestalked door 50 jarige black metal vrouw met enorme dikke tieten en elke keer neem ik me voor niks te doen en als ze dan weer voor me staat die boobs in mijn gezicht te drukken dan geef ik weer in en nu belt en text ze de hele tijd, facebook spam, etc.
50 jaar nog wel gilf alert?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik zie de pm wel verschijnen.![]()
Boobs..![]()
Echt een blessing en een curse...
Word momenteel gestalked door 50 jarige black metal vrouw met enorme dikke tieten en elke keer neem ik me voor niks te doen en als ze dan weer voor me staat die boobs in mijn gezicht te drukken dan geef ik weer in en nu belt en text ze de hele tijd, facebook spam, etc.
Nee ik kan helaas maar 1 mail checken .quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Abbo verlengen
En gaat me niet om de duurste, gaat me meer om dat het snel en soepel werkt. En m'n mail ophaalt.
Wacht, jij draait dus android hè.. Kan je meer dan 1 e-mailadres invoeren om te checken? Als in, mijn huidige WM telefoontje heeft nu 3 adressen te controleren, en dat wil ik graag zo houden
Ze is moeder, volgens mij geen gilf. Zeer strak lijf enzo en houdt van goede muziek, maar dude, ze is bijna zo oud als mijn moeder.quote:
Oh ok thx. wellicht een idee voor mijn fobo.quote:
Hm... Da's wel een big bummer...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee ik kan helaas maar 1 mail checken .
onder je kin en boven je buik!!quote:
Das waar, maar ik heb al een tijd geen update meer.quote:
bummerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:58 schreef PeZu het volgende:
Stomme stome hooikoorts mijn ogen jeuken zo dat ze gvd bijna mijn kop uit tranen!
Ugh altijd vervelend ja. Beterschap dermet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:58 schreef PeZu het volgende:
Stomme stome hooikoorts mijn ogen jeuken zo dat ze gvd bijna mijn kop uit tranen!
Ja het is hier ook erg vandaag.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:58 schreef PeZu het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:58 schreef PeZu het volgende:
Kan nog best wel eens van pas komenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:02 schreef PeZu het volgende:
Thanks
Ik wou even war fokken ter afleiding msar jullie zijn allemaal nat_!
dus hetis eigenlijk vet handigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan nog best wel eens van pas komen![]()
Sorryyyyy pc.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:55 schreef Marvelous het volgende:
kom nou Annnet, ik heb ff een bash maatje nodig! ben nog steeds bezig voor me eerste note!
quote:
Ik heb het voor de gein op Hyves gezet, iedereen vind dat ik voor een Blackberry (quote:
you see babe i'm so glad to see you i'm crying my eyes outquote:
Serieus. Blackberry is een telefoon voor autisten. Wat een kut telefoon is dat zeg.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb het voor de gein op Hyves gezet, iedereen vind dat ik voor een Blackberry () moet gaan
vrouwen zeker :pquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb het voor de gein op Hyves gezet, iedereen vind dat ik voor een Blackberry () moet gaan
Mjah, ik ook, maar ik hoor net dat ik daar maar 1 mailaccount op in kan stellenquote:
En 1 man.quote:
blackberry?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou kijk. Je kan er wel meer op instellen. Maar als ik werk alleen met hotmail dus ik weet niet welke jij allemaal gebruikt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, ik ook, maar ik hoor net dat ik daar maar 1 mailaccount op in kan stellen
vast gayquote:
op de x10 kun je btw meerdere accounts gebruikenquote:
maar uhm je hebt vast wel een mailprogrammaatje waar je meerdere mailaccounts op kan checken ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, ik ook, maar ik hoor net dat ik daar maar 1 mailaccount op in kan stellen
Telfoonmerk, als Nokia e.d. Vroeger puur zakelijk, nu helemaal hip onder de jongeren. Dat is ook de voornaamste reden dat ik hem niet wil, iedereen heeft er al een.quote:
Aaaah, dat verandert de zaak!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:19 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nou kijk. Je kan er wel meer op instellen. Maar als ik werk alleen met hotmail dus ik weet niet welke jij allemaal gebruikt.
Als ik nu naar opties ga van de mail en ik wil switchen staat er bij mailproviders:
Exchange ActiveSync
Overig(POP3/iMAP)
Ik weet niet wat ze betekenen maar misschien word jij er meer wijs van.
Helaas. Meneer is geheel straight.quote:
Thuis? Uiteraard. Maar onderweg/op andere locaties? Juist. Mijn telefoonquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar uhm je hebt vast wel een mailprogrammaatje waar je meerdere mailaccounts op kan checken ?
Ik weet wel wat protocollen zijn hoor!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Telfoonmerk, als Nokia e.d. Vroeger puur zakelijk, nu helemaal hip onder de jongeren. Dat is ook de voornaamste reden dat ik hem niet wil, iedereen heeft er al een.
[..]
Aaaah, dat verandert de zaak!
POP/IMAP zijn methoden (officieel protocollen, maar ja, zo min mogelijk moeilijke woorden tegenover een leek enzo) om je e-mail mee binnen te halen. Outlook gebruikt precies dezelfde methode om de mail op te halen
[..]
Helaas. Meneer is geheel straight.
ik bedoelde ook voor je phone schatquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Thuis? Uiteraard. Maar onderweg/op andere locaties? Juist. Mijn telefoon
Die ga ik ook gebruikenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat protocollen zijn hoor!Ik had alleen geen flauw idee wat die 2 opties waren
Ik koos maar voor de 3e (hotmail)
Oeh je zei schat met een zekere ondertoon.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik bedoelde ook voor je phone schat
Oh, sorryquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik bedoelde ook voor je phone schat
geil he?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oeh je zei schat met een zekere ondertoon.
oeh het zijn maar lettertjes op fokquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oeh je zei schat met een zekere ondertoon.
ja op de x10 kan dat dus met het standaard mail ding, meerdere accounts!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, sorry
Geen idee, maar ik vind het bijhoorlijk makkelijk als dat er al gelijk in/aanzit.
Best wel. Als ik vrouw was lag ik nu te soppen. Gelukkig ben ik een man en heb ik totale zelfbeheersing.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Best wel. Als ik vrouw was lag ik nu te soppen. Gelukkig ben ik een man en heb ik totale zelfbeheersing.
dat kan je denk ik wel vergeten, ik heb ook gravity op mijn telefoon moeten zetten om goed te kunnen twitteren op mijn nokiaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, sorry
Geen idee, maar ik vind het bijhoorlijk makkelijk als dat er al gelijk in/aanzit.
twitter, facebook, hyves etc geinteregreerd in 1 programma zat er hier al standaard op, in 1 oogopslag alles kunne zien en beherenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kan je denk ik wel vergeten, ik heb ook gravity op mijn telefoon moeten zetten om goed te kunnen twitteren op mijn nokia
zo gebeurd hoor programmaatje erop zetten, je moet er wel wat voor doen natuurlijk
maarja mannen ..liever lui dan moe he?
ja ideaal hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
twitter, facebook, hyves geinteregreerd in 1 programma zat er hier al standaard op, in 1 oogopslag alles kunne zien en beheren
ik gebruik.het alleen niietquote:Op [url=http://forum.fok.nl
/topic/1476711/3/50#82831763]dinsdag 15 juni 2010 13:32[/url] schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ideaal hoor
waarom heb je dan uberhaupt zo'n dingquote:
Duh. Twitter app heb ik ook op m'n HTC moeten zetten.. Eropzetten is het probleem niet, meer het bestaan van een dergelijke applicatie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kan je denk ik wel vergeten, ik heb ook gravity op mijn telefoon moeten zetten om goed te kunnen twitteren op mijn nokia
zo gebeurd hoor programmaatje erop zetten, je moet er wel wat voor doen natuurlijk
maarja mannen ..liever lui dan moe he?
voor android zijn er meer dan genoeg appsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Duh. Twitter app heb ik ook op m'n HTC moeten zetten.. Eropzetten is het probleem niet, meer het bestaan van een dergelijke applicatie.
Klopt heb er al weer een hoop onzin opzitten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor android zijn er meer dan genoeg apps
daft machine is cool!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt heb er al weer een hoop onzin opzitten.
ja leuk mett apps spelenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Haha klopt die heb ik ook inderdaad.
jij ookquote:
whehehe ooh is dat zoquote:
En internetquote:
quote:
wat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:59 schreef PeZu het volgende:
Wst dat het tegen valt en ja er is weer voetbal
[..]
klote technologische vooruitgangquote:
wat is zo? Dat het tegen valt of dat ik lekker ben?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat?
maar niets belangrijks dus, want jij bent nog half hier
allebei?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is zo? Dat het tegen valt of dat ik lekker ben?
Ja ik fok op mijn foon en kijk forrest gump
heh wat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
allebei?
jeuzus, da's toch niet normaal meer
wat jij doet met je telefoonquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben er ook weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben er ook weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.knuffeltje!
en kusje erop ja
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
EN een lolly!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en nu mag ik een ijsje want ik heb niet gehuild
quote:
quote:
Ik heb er geen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Telfoonmerk, als Nokia e.d. Vroeger puur zakelijk, nu helemaal hip onder de jongeren. Dat is ook de voornaamste reden dat ik hem niet wil, iedereen heeft er al een.
[..]
Aaaah, dat verandert de zaak!
POP/IMAP zijn methoden (officieel protocollen, maar ja, zo min mogelijk moeilijke woorden tegenover een leek enzo) om je e-mail mee binnen te halen. Outlook gebruikt precies dezelfde methode om de mail op te halen
[..]
Helaas. Meneer is geheel straight.
ik sms er ook meequote:
Niet huilen, krijg je straks ook een ijsjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hihi ik fok nu ook met mijn telefoon. Maar de dokter schiet niet op verdomme
ja het staat klsar hoorquote:
oohw dan dan blijft het wel staanquote:
waarom moest je een prikje?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet huilen, krijg je straks ook een ijsje
echt waaaaaar?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw dan dan blijft het wel staan
Ik ga maar eens douchen :p
Stom he?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom kotsen katten niet gewoon buiten![]()
oooeww das niet zo mooiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
slijmbeursontsteking in mijn rechterheup
Over 6 weken nog 1 en dan nog een keer, hopelijk is het dan weer even genoeg. En daarna kijken of ik met fysio mijn houding wat kan veranderen zodat het niet blijft terug komen, gezien het feit ik er al 3 jaar mee loop (af en aan)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:30 schreef Giertje het volgende:
oooeww das niet zo mooi
hopelijk werkt dat prikje
3 jaar damn hoop met je mee lijkt me pijnlijk in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over 6 weken nog 1 en dan nog een keer, hopelijk is het dan weer even genoeg. En daarna kijken of ik met fysio mijn houding wat kan veranderen zodat het niet blijft terug komen, gezien het feit ik er al 3 jaar mee loop (af en aan)
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt waaaaaar?
kan ik niet beter als ik kom nieuwe meenemen?
ik had het al een paar weekjes terug!!quote:
in één keer voorlopige teruggaaf EN de teruggaaf van vorig jaarquote:
bofkont..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:36 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik had het al een paar weekjes terug!!
Hee meisje, hoe is het nou?quote:
mwah... nie voor niets fok een beeeetje vermedenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee meisje, hoe is het nou?
of ben je die vraag al helemaal zat?
slimquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mwah... nie voor niets fok een beeeetje vermeden
maar gaat steeds beterkan weer stukjes lopen, 20 min zitten ofzo bewegingen maken waar ik 1,5 week geleden nog van ging janken =)
het is nog niet optimaal maar wel in opbouw fase
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
slim![]()
jeetje, dan zal het nog wel even duren voordat het allemaal weer ok is, maar het klinkt goed, dat je langzaam meer kan![]()
pffff...helpt het nog een beetje dat het weer lekker weer is?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
denk dat ik over 1,5 week wel weer redelijk normaal functioneer
dan is het al iets makkelijker om naar buiten te gaan om stukje te wandelen hahaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pffff...helpt het nog een beetje dat het weer lekker weer is?
ja, dat scheelt weer, geen storm om je oren of hagelbuien op je kopquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan is het al iets makkelijker om naar buiten te gaan om stukje te wandelen haha
inderdaadquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat scheelt weer, geen storm om je oren of hagelbuien op je kop
voetbalquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voetbal![]()
ik moet ook weer weg, er begint een mannetje in zijn bed te brabbelen over groene kikkers
Niet alle vrouwen zijn zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Held!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
Tieten van een bekend persoon (vriendenkring, FOK!) zijn doorgaans leuker om te zien dan die van showmodellen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn zo
Nee, de overige hebben geen rijbewijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mir! DW! Huppel! LL! KZ! Tetten! Nu!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
Tieten van een bekend persoon (vriendenkring, FOK!) zijn doorgaans leuker om te zien dan die van showmodellen
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ja. Post ze.quote:
je zoekt hem maar lekker terug bij s&g of kpdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, de overige hebben geen rijbewijs
[..]
Mir! DW! Huppel! LL! KZ! Tetten! Nu!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Heb jij tetten?quote:
Maar jij bent wel lekker lol (herinner ik me uit je fobo).quote:
Ik heb weinig vet, dus weinig tiet helaas.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Maar jij bent wel lekker lol (herinner ik me uit je fobo).
Maar hmm hoe komt dat zo?
Ja maar ik ken ook slanke meiden met beste jetsers hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:24 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik heb weinig vet, dus weinig tiet helaas.
Ik heb het niet zo getroffen, het spijt me. Ben ook liever enigszins in verhouding. Kben weg eerst!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja maar ik ken ook slanke meiden met beste jetsers hoor.
Je komt ook BBQen toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je zoekt hem maar lekker terug bij s&g of kpd
ik plan voorlopig niet vooruit... dus geen ideequote:
Jij staat in kpd?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik plan voorlopig niet vooruit... dus geen idee
das zelfde foto als s&gquote:
Hmm mss heb ik een slecht geheugen, straks thuis maar ff neuzen.quote:
die wasquote:
Jij mag nog niet in KPD komenquote:
Dat maakt niet uit, KPD is 18+quote:
Van tieten krijg je nooit genoeg.quote:
Zij zegt dat het dezelfde is, en ik heb net in S&G in US gekeken, en die wasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, KPD is 18+
Ik hoop voor je dat SWJ deze post mist en het dus niet verklikt
mja en zo groot zijn gemiddelde refo gezinnen ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
De moeder van Napoleon heette Maria Laetitia Ramolino. Ze heeft 13 kinderen gekregen.
OMG13 kids
Nou zo extreem is dat toch niet? Zeker niet in die tijd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
De moeder van Napoleon heette Maria Laetitia Ramolino. Ze heeft 13 kinderen gekregen.
OMG13 kids
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik als ik van die platte meiden zie, al dan niet met baardgroei.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:21 schreef Annnet het volgende:
Er zat net een meisje bij me in de bus met baardgroei, geen gein.. Ik moest een beetje huilen, maar voelde me tegelijk super vrouwelijk.
Oeh mag ik jouw super vrouwelijke borstspieren eens zien dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:21 schreef Annnet het volgende:
Er zat net een meisje bij me in de bus met baardgroei, geen gein.. Ik moest een beetje huilen, maar voelde me tegelijk super vrouwelijk.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oeh mag ik jouw super vrouwlijke borstspieren eens zien dan?
Sorry ik val alleen op vrouwen met tieten.quote:
Mijn vader komt uit een gezin van 15 en een vriendin van mij is de 10e van de 14.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
OMG13 kids
Ja maar dat is Friesland!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn vader komt uit een gezin van 15 en een vriendin van mij is de 10e van de 14.
katholiek?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn vader komt uit een gezin van 15 en een vriendin van mij is de 10e van de 14.
Mijn vader is wel zo opgevoed ja. Van die vriendin weet ik het zo niet.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn vader is wel zo opgevoed ja. Van die vriendin weet ik het zo niet.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:45 schreef naatje_1 het volgende:
jouw tieten moeten ook nog in beeld heh, luna
Portugalquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je gekeken? Wedstrijd was leuk! Eindelijk...
16 geel 4 rood ofzo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens komt die haat ook bij 4 jaar geleden, portugal - nederland, wat een wedstrijd was dat zeg
Oeh wat voor attractie?!?!?!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
WIJ HEBBEN EEN ATTRACTIE GEZIEN WAAR DW TE GROOT VOOR IS!!!
Hoe was het hier? Nog rellen of andere spannende dingen gemist?
jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
hihi jij bent vast aan het eten en ik niet.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Het was een kiddieridequote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oeh wat voor attractie?!?!?!![]()
En valt wel mee volgens mij. Ik zit steeds te rellen in AP topics maar niets bijzonders.
Wij zijn net weer langs Ommen geredenquote:
Yepz, wie had dat nou gedachtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En daar is dw te groot voor?haha
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zijn net weer langs Ommen gereden
Uit protest zijn we er heel hard voorbij geredenquote:
aahquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uit protest zijn we er heel hard voorbij gereden
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
ohw god... je avaquote:
Ixora, dat staat er tochquote:
Wat is daar mee?quote:
Stiekem heel logischquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
We hebben het over ommen en meteen valt de discussie dood.
juiste kleurtje, juiste lengte maar zoooo niet jijquote:
DW is ook tweetaligquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
juiste kleurtje, juiste lengte maar zoooo niet jij
ik gok dat als je er genoeg alcohol in gooit ze vast ook een aardig woordje chinees kanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DW is ook tweetalig(Fries en Nederlands
)
Waarom niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
juiste kleurtje, juiste lengte maar zoooo niet jij
Ik kan voor geen meter Fries. Ik kan alleen ruzie maken in ;t Friesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DW is ook tweetalig(Fries en Nederlands
)
je hebt pmquote:
Hallo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:14 schreef naatje_1 het volgende:
Hai lieve mensjes, nog even voor het afdrogen (vaatwasser al paar weken kaduuk, krijgen er gratis een, maar die komt pas eind juni) en het voetbal kijken, hallo
koester die hoop, jongenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hallo.
WOOOHOOOO NOORD KOREA!!!!!!!!!![]()
![]()
Alle wedstrijdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Brazilië - Noord Korea.Tot nu toe heb ik alle wedstrijd nog gezien.
![]()
dat is vroegquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:25 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk gaat lekker onder de wol.![]()
Tot morgen enLekker.
![]()
Kuuk, je bent een paar uur te vroeg!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:25 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk gaat lekker onder de wol.![]()
Tot morgen enLekker.
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb deze net gehaald![]()
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb deze net gehaald![]()
[ afbeelding ]
Ik geef hem ook weer weg hoorquote:
Hopelijk wel aan de juistequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |