Ik was uitgenodigd als VIP voor een party.quote:
Maar het is logischer als er tieten zijn wanneer de zon schijnt....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Geweldige TT luna![]()
Wij gaan naar walibi, doei doei
Inderdaad, hier is het bewolkt en nog geen tiet gezien.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar het is logischer als er tieten zijn wanneer de zon schijnt....
De tieten van huppel schijnen altijd volop.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar het is logischer als er tieten zijn wanneer de zon schijnt....
Veel plezierquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Geweldige TT luna![]()
Wij gaan naar walibi, doei doei
De tiet schijnt want er zijn zonquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn tieten zijn zo wit dat ze licht geven, telt dat ook?
en datquote:
Hihi Annnet zit op een plek waar de zon niet schijnt.quote:
Jammerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
De tiet schijnt want er zijn zon![]()
Nee dat telt duidelijk niet.
Ik heb de Legend. Dus kan alleen daarover oordelen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef Ezechielk het volgende:
Als jullie mogen kiezen hè.. Tussen een
- SE Xperia X10
- HTC Legend
- Nokia N97 mini
- BB Bold
Welke zouden jullie nemen?
En dat zegt PeZu over de Xperiaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik heb de Legend. Dus kan alleen daarover oordelen.
Is een erg fijn apparaatje met touchscreen. In het begin wennen als je het niet eerder hebt gebruikt maar zodra je het onder de knie hebt is het echt een chill telefoontje.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hihi Annnet zit op een plek waar de zon niet schijnt.
quote:
Krijg je hem of moet je zelf betalen? Anders moet je gewoon voor de duurste gaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En dat zegt PeZu over de Xpreia![]()
Daarom twijfel ik dus ook
Ja maar ze zijn welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
Abbo verlengenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Krijg je hem of moet je zelf betalen? Anders moet je gewoon voor de duurste gaan.
quote:KPN gaat iPhone 4 niet leveren
10:40 - Apple heeft de afgelopen maanden met diverse Nederlandse telco's gesprekken gevoerd over de introductie van de iPhone 4. KPN heeft besloten de smartphone niet onder Apples voorwaarden te willen verkopen en zal de iPhone 4 dus niet voeren.
Een broodje frikandel?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef Ezechielk het volgende:
Als jullie mogen kiezen hè.. Tussen een
- SE Xperia X10
- HTC Legend
- Nokia N97 mini
- BB Bold
Welke zouden jullie nemen?
Ik snap je niet helemaal, pics?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zie de pm wel verschijnen.quote:
Ja, prima johquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik zie de pm wel verschijnen.![]()
Boobs..![]()
Echt een blessing en een curse...
Word momenteel gestalked door 50 jarige black metal vrouw met enorme dikke tieten en elke keer neem ik me voor niks te doen en als ze dan weer voor me staat die boobs in mijn gezicht te drukken dan geef ik weer in en nu belt en text ze de hele tijd, facebook spam, etc.
50 jaar nog wel gilf alert?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik zie de pm wel verschijnen.![]()
Boobs..![]()
Echt een blessing en een curse...
Word momenteel gestalked door 50 jarige black metal vrouw met enorme dikke tieten en elke keer neem ik me voor niks te doen en als ze dan weer voor me staat die boobs in mijn gezicht te drukken dan geef ik weer in en nu belt en text ze de hele tijd, facebook spam, etc.
Nee ik kan helaas maar 1 mail checken .quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Abbo verlengen
En gaat me niet om de duurste, gaat me meer om dat het snel en soepel werkt. En m'n mail ophaalt.
Wacht, jij draait dus android hè.. Kan je meer dan 1 e-mailadres invoeren om te checken? Als in, mijn huidige WM telefoontje heeft nu 3 adressen te controleren, en dat wil ik graag zo houden
Ze is moeder, volgens mij geen gilf. Zeer strak lijf enzo en houdt van goede muziek, maar dude, ze is bijna zo oud als mijn moeder.quote:
Oh ok thx. wellicht een idee voor mijn fobo.quote:
Hm... Da's wel een big bummer...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee ik kan helaas maar 1 mail checken .
onder je kin en boven je buik!!quote:
Das waar, maar ik heb al een tijd geen update meer.quote:
bummerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:58 schreef PeZu het volgende:
Stomme stome hooikoorts mijn ogen jeuken zo dat ze gvd bijna mijn kop uit tranen!
Ugh altijd vervelend ja. Beterschap dermet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:58 schreef PeZu het volgende:
Stomme stome hooikoorts mijn ogen jeuken zo dat ze gvd bijna mijn kop uit tranen!
Ja het is hier ook erg vandaag.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:58 schreef PeZu het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:58 schreef PeZu het volgende:
Kan nog best wel eens van pas komenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:02 schreef PeZu het volgende:
Thanks
Ik wou even war fokken ter afleiding msar jullie zijn allemaal nat_!
dus hetis eigenlijk vet handigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan nog best wel eens van pas komen![]()
Sorryyyyy pc.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:55 schreef Marvelous het volgende:
kom nou Annnet, ik heb ff een bash maatje nodig! ben nog steeds bezig voor me eerste note!
quote:
Ik heb het voor de gein op Hyves gezet, iedereen vind dat ik voor een Blackberry (quote:
you see babe i'm so glad to see you i'm crying my eyes outquote:
Serieus. Blackberry is een telefoon voor autisten. Wat een kut telefoon is dat zeg.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb het voor de gein op Hyves gezet, iedereen vind dat ik voor een Blackberry () moet gaan
vrouwen zeker :pquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb het voor de gein op Hyves gezet, iedereen vind dat ik voor een Blackberry () moet gaan
Mjah, ik ook, maar ik hoor net dat ik daar maar 1 mailaccount op in kan stellenquote:
En 1 man.quote:
blackberry?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou kijk. Je kan er wel meer op instellen. Maar als ik werk alleen met hotmail dus ik weet niet welke jij allemaal gebruikt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, ik ook, maar ik hoor net dat ik daar maar 1 mailaccount op in kan stellen
vast gayquote:
op de x10 kun je btw meerdere accounts gebruikenquote:
maar uhm je hebt vast wel een mailprogrammaatje waar je meerdere mailaccounts op kan checken ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, ik ook, maar ik hoor net dat ik daar maar 1 mailaccount op in kan stellen
Telfoonmerk, als Nokia e.d. Vroeger puur zakelijk, nu helemaal hip onder de jongeren. Dat is ook de voornaamste reden dat ik hem niet wil, iedereen heeft er al een.quote:
Aaaah, dat verandert de zaak!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:19 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nou kijk. Je kan er wel meer op instellen. Maar als ik werk alleen met hotmail dus ik weet niet welke jij allemaal gebruikt.
Als ik nu naar opties ga van de mail en ik wil switchen staat er bij mailproviders:
Exchange ActiveSync
Overig(POP3/iMAP)
Ik weet niet wat ze betekenen maar misschien word jij er meer wijs van.
Helaas. Meneer is geheel straight.quote:
Thuis? Uiteraard. Maar onderweg/op andere locaties? Juist. Mijn telefoonquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar uhm je hebt vast wel een mailprogrammaatje waar je meerdere mailaccounts op kan checken ?
Ik weet wel wat protocollen zijn hoor!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Telfoonmerk, als Nokia e.d. Vroeger puur zakelijk, nu helemaal hip onder de jongeren. Dat is ook de voornaamste reden dat ik hem niet wil, iedereen heeft er al een.
[..]
Aaaah, dat verandert de zaak!
POP/IMAP zijn methoden (officieel protocollen, maar ja, zo min mogelijk moeilijke woorden tegenover een leek enzo) om je e-mail mee binnen te halen. Outlook gebruikt precies dezelfde methode om de mail op te halen
[..]
Helaas. Meneer is geheel straight.
ik bedoelde ook voor je phone schatquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Thuis? Uiteraard. Maar onderweg/op andere locaties? Juist. Mijn telefoon
Die ga ik ook gebruikenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat protocollen zijn hoor!Ik had alleen geen flauw idee wat die 2 opties waren
Ik koos maar voor de 3e (hotmail)
Oeh je zei schat met een zekere ondertoon.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik bedoelde ook voor je phone schat
Oh, sorryquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik bedoelde ook voor je phone schat
geil he?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oeh je zei schat met een zekere ondertoon.
oeh het zijn maar lettertjes op fokquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oeh je zei schat met een zekere ondertoon.
ja op de x10 kan dat dus met het standaard mail ding, meerdere accounts!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, sorry
Geen idee, maar ik vind het bijhoorlijk makkelijk als dat er al gelijk in/aanzit.
Best wel. Als ik vrouw was lag ik nu te soppen. Gelukkig ben ik een man en heb ik totale zelfbeheersing.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Best wel. Als ik vrouw was lag ik nu te soppen. Gelukkig ben ik een man en heb ik totale zelfbeheersing.
dat kan je denk ik wel vergeten, ik heb ook gravity op mijn telefoon moeten zetten om goed te kunnen twitteren op mijn nokiaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, sorry
Geen idee, maar ik vind het bijhoorlijk makkelijk als dat er al gelijk in/aanzit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |