Haha, zulke ongelooflijke oliedomme mensen mogen wel rustig verhuizen. Jouw reden verklaar ik hierbij ongeldig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:21 schreef Document1 het volgende:
De reden dat sites als xandernieuws () beter 3x kunnen nadenken voordat ze "nieuws" posten....
[..]
Dit staat onder het bericht waar naar gelinkt wordt.
Ach, als je al die reacties leest, dan zijn de meeste van de bezoekers van die site ofwel religieuze malloten die kicken op het interpreteren van teksten uit de Openbaring, ofwel volstrekt paranoïde, ofwel beide.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:21 schreef Document1 het volgende:
De reden dat sites als xandernieuws () beter 3x kunnen nadenken voordat ze "nieuws" posten....
[..]
Dit staat onder het bericht waar naar gelinkt wordt.
Los van de spelfouten, staat dit zo bol van de belachelijkheden dat je eigenlijk medelijden zou moeten hebben met zo iemand.quote:Er zijn al zeer veel dolfijnen gesignaleert in de Altlantsche oceaan,aan de Noordzee ook al haaien en anderen niet te definerende vissen.De wakvissen raken ook uit de koers.Viaeen geheime zender kwam ik te weten dat er ook slangen in aantocht waren,echt geen kleine jongens.En dan ook nog wat anders,de olie drijft ook onze richting uit zij het traag en zou over enkele maanden de franse badplaats a.d.Riviëra bereiken.
Het lijkt mij een raar idee een paar haaien onder je surfbord te hebben,mot er niet aan denken..Er wordt beweerd dat deze ramp gelijk staat met de TwinTowers,ook door springstoffen in de poten van het platform geplaatst en nog ergens anders.We zijn nergens meer veilig,zal straks mijn fiets een nazien of er niks in mijn frame zit.
Slaap wel
Omdat deze locatie in de krant is verschenen, is deze vrijgeven.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:58 schreef fruityloop het volgende:
Dan schieten ze niet echt op, ze zijn al sinds de koude oorlog aan het bouwen in Virginia. Overigens is er niks geheims aan, en kan je er tegenwoordig rondleidingen krijgen als je wilt..
En dan gebeurt het een keer, wat zo goed als onvermijdelijk is op deze manier, en dan gaan er weer mensen roepen dat ze het 'voorspeld' hebben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 04:16 schreef Bananenman het volgende:
Oh cool, de dollar gaat weer eens instorten. Dat wordt ook al vanaf 2001 jaarlijks geroepen volgens mij. Dan kunnen ze die kloof iig dichten met alle munten en biljetten die niks meer waard zijn
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:52 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ach, als je al die reacties leest, dan zijn de meeste van de bezoekers van die site ofwel religieuze malloten die kicken op het interpreteren van teksten uit de Openbaring, ofwel volstrekt paranoïde, ofwel beide.
De leukste vond ik nog wel deze reactie:
[..]
Los van de spelfouten, staat dit zo bol van de belachelijkheden dat je eigenlijk medelijden zou moeten hebben met zo iemand.
Ik heb een Nederlands-Japanse fiets, is dat dan het begin van het 4e rijk?????quote:
O nee komt allemaal door die olieramp!quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:12 schreef splendor het volgende:
Is dat diezelfde intuïtie die zei dat er vele doden gingen vallen naar aanleiding van de Mexicaanse-griepvaccinaties en de WHO de macht zou grijpen op aarde?
Dat gebeurt wel vaker...quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:58 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
dat doen we toch al sinds tijden? het afvoerputje spelen van het water?quote:Op woensdag 16 juni 2010 04:33 schreef popolon het volgende:
Zo'n beetje al het zoete water in Europa ligt hoger dan Nederland. Gaat Nederland nu ook overstromen?
quote:CONFIRMED: Salt cavern below sinkhole has failed September 25, 2012
Officials: New footage shows sinkhole has grown (VIDEO) September 18, 2012
Officials: Sinkhole growing in direction of drilling rig there to investigate troubled salt cavern — Now about 900 feet from edge August 18, 2012
Governor says more boom being deployed in sinkhole — Winds up to 100 mph expected in area — All monitors within community being removed — Texas Brine in ‘Hurricane Mode’ August 27, 2012
Officials: “Another bubble site discovered yesterday” — “Bubbles have also showed up in the sinkhole” — Cleanup still halted, may resume next week August 21, 2012
Official 10:40a ET Update: Preliminary evaluations of sinkhole show no ‘significant’ changes to size — Three state agencies investigating area August 30, 2012
TV: ‘Unidentfied’ and ‘dense’ material in cavern below sinkhole — Not like material normally found there -Officials (VIDEO) September 25, 2012
Officials: 200-foot stretch of land falls into sinkhole (VIDEO) September 19, 2012
Emergency officials now urging residents near giant sinkhole to check homes for sinking, holes, cracks; Immediately report changes August 26, 2012
AP: Locals report more gas bubbles near sinkhole — New flyover footage (VIDEO) August 21, 2012
http://enenews.com/
Nee in zessen, denken sommigen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik voorspel dat Amerika niet in tweeën breekt in de komende 60 jaar.
Lolwut?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:05 schreef Amos_ het volgende:
xandernieuws, de bron die ooit de Donald Duck betichtte van het voorbereiden van het werk van de illuminati.
Bovendien is deze theorie natuurkundig gezien gewoon bullshit.
http://xandernieuws.punt.nl/index.php?r=1&id=523258quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:02 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Lolwut?Geef link, dan kan ik lachen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |