abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:30:59 #51
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_82826793
Kijk, dat is dus precies de fascistische inborst van die godvergeten kankerclub. Commerciële gestapo-zwijnen. Dood aan Blatter en de roedel aarslikkers die hem omsingelt. .

[ Bericht 1% gewijzigd door Ringo op 15-06-2010 11:37:53 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_82826875
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:40 schreef Flashwin het volgende:
Dom van de Fifa, nu krijgt Bavaria juist exposure.
Zo te zien wereldwijd zelfs. De kranten zullen het bericht graag oppakken vanwege de combinatie van dames in mini-dress, het WK voetbal en de FIFA als bully.
pi_82826891
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:44 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Iedereen heeft er belang bij. Overheid, sponsors, organisatie... Sjah.
Dat is geen excuus om de billen te spreiden en je burgers onder een belachelijk bewind te plaatsen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:40:58 #54
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_82827168
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat is geen excuus om de billen te spreiden en je burgers onder een belachelijk bewind te plaatsen.
Als de belangen maar ver genoeg gaan.

Overheid krijgt meestal veel geld van clubs, clubs krijgen veel geld van FIFA en sponsoren. Als die twee wegvallen kan de overheid ook naar haar centen fluiten en moet de kastelein in plaats van zijn bakken afplakken 1 x per 4 jaar opeens elk jaar meer OZB betalen.Om maar iets versimpelt te noemen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_82827665
Lol. ik wist helemaal niet dat Budweiser sponsor was
pi_82827747
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:02 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Dan was de FIFA al lang aan het ontkennen gegaan.
Maar ze ontkennen het nog helemaal nergens
Anders hadden ze heus wel aangekondigd om stappen te ondernemen hier tegen.
Dan moet je het volledige stuk lezen.
quote:
Fifa said no arrests had been made
pi_82827767
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:40 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Als de belangen maar ver genoeg gaan.

Overheid krijgt meestal veel geld van clubs, clubs krijgen veel geld van FIFA en sponsoren. Als die twee wegvallen kan de overheid ook naar haar centen fluiten en moet de kastelein in plaats van zijn bakken afplakken 1 x per 4 jaar opeens elk jaar meer OZB betalen.Om maar iets versimpelt te noemen.
Overheid krijgt veel geld van clubs , daarom moeten ze regelmatig van die failliete clubs helpen met de huren van stadions omlaag te gooien.
pi_82827819
Laat die meiden lekker.. ik vond het wel een leuk gezicht, paar van die mooie meiden in zo'n jurkje!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:01:28 #59
33189 RM-rf
1/998001
pi_82827901
eeen.... Deze Story goes Viral:

http://www.guardian.co.uk(...)rketing-fifa-dresses
quote:
Eklat bei Fußball-WM: Was die Fifa gegen diese Miniröcke hat
http://www.spiegel.de/fotostrecke/fotostrecke-55939.html

Niederländische WM-Fans
Ärger in Oranje

Die niederländischen Fans gelten als Spaßkanonen jedes Fußballturniers - auch wenn ihre Teams trotz Zaubergekicke am Ende meist verlieren. Doch in Südafrika haben sich nun einige der Oranje-Anhänger mit der Fifa angelegt. Es ging um Miniröcke.

Johannesburg - Eine Gruppe von mehr als 30 niederländischen WM-Fans ist nach Presseberichten wegen ihrer leuchtend orangefarbenen Shirts mit der Fifa aneinandergeraten. Ordnungskräfte des Weltfußballverbands hätten die Frauen gut drei Stunden lang vernommen, berichtete am Dienstag die Zeitung "The Star". Die von einer niederländischen Brauerei gestifteten Hemden hätten die Aufmerksamkeit der Fifa-Mitarbeiter geweckt. Herbeigerufene Polizisten befragten dann die Frauen.

"Sie erklärten, wir machten illegale Werbung und dass das in Südafrika gegen das Gesetz sei. Sie erklärten, wir würden festgenommen und bis zu sechs Monate ins Gefängnis gehen. Die Mädels waren völlig aufgelöst, es war schlimm", sagte die Niederländerin Barbara Kastein dem Blatt.

Die Fifa betonte, es habe keine Festnahmen gegeben. Doch behalte man sich Schritte vor. Die Fifa hat ein strenges Regelwerk für den Stadionbesuch erlassen, um ihre Geschäftspartner vor illegaler Werbung zu schützen.

Der Direktor der Brauerei, die die beanstandeten Outfits gestiftet hatte, sagte dem niederländischen "Allgemeen Dagblad": "Es sind doch nette Röckchen, auf denen gar kein Markenname zu sehen ist. Meiner Meinung nach muss doch jeder tragen dürfen, was er möchte. Was haben wir denn nur falsch gemacht?"

jdl/dpa
http://www.spiegel.de/panorama/gesellschaft/0,1518,700733,00.html

"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:22:08 #60
268089 whitesosa
Life sucks and then you die
pi_82828646
Ik blijf het retestrak vinden van Bavaria. Deze exposure hadden ze met een miljoenen verslindende campagne nooit bereikt.

Zo nu eerst een Bavaria!
Ik las whitesoa ipv whitesosa
pi_82828867
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:56 schreef kadeya het volgende:

[..]

Dan moet je het volledige stuk lezen.
[..]
Op AD.nl staat dat de fifa verwijst naar onterechte reclame
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_82829028
quote:
Bavaria betaalde opgepakte Oranje-babes
Uitgegeven: 15 juni 2010 12:25
Laatst gewijzigd: 15 juni 2010 12:26
AMSTERDAM - Bavaria blijkt wel degelijk achter de Nederlandse 'Oranje-babes' te zitten. De bierbrouwer ontkende tot nu toe meer te hebben gedaan dan alleen het beschikbaar stellen van de Oranje jurkjes.

© ANP
De FIFA liet maandag tijdens het duel Nederland-Denemarken 36 vrouwen uit het stadion in Johannesburg zetten. Zij waren gekleed in de oranje jurkjes van bierbrouwer Bavaria.
Het was niet de eerste stunt van de in de Dutch Dress-geklede dames. Ook in een eerdere wedstrijd voerden de meisjes een stripact op, waarbij de jurkjes tevoorschijn kwamen.

Meisjesdispuut
Bavaria stelde destijds niets met de actie te maken te hebben. "Die meiden zijn van een studentendispuut en hebben alles zelf betaald, hoewel we het natuurlijk wel leuk vinden", aldus Bavaria-directeur Swinkels destijds tegenover De Telegraaf.
De waarheid is anders. Er is geen sprake van een dispuut. Vanaf het begin is Bavaria nauw betrokken bij de marketingcampagne. De bierbrouwer betaalde de tickets, het verblijf en de reis van de dames, zo geeft Swinkels nu tegenover NU.nl toe.
Opgepakt
Barbara Castelein, woordvoerster van de Oranje-babes, zegt geschrokken te zijn door de actie van de FIFA. "We zijn zeer hardhandig aangepakt, sommige meisjes zaten onder de blauwe plekken. Ineens is het dan geen onschuldige actie meer."
Uiteindelijk hebben de Bavaria-meisjes vier uur vastgezeten. "Dat was geen pretje. Ze dreigden dat ze ons een half jaar zouden vastzetten. Sommige meisjes begonnen toen hysterisch te huilen. Bovendien was het hartstikke koud in onze jurkjes."
Het is nog onduidelijk wat de vervolgstappen zijn. In ieder geval zal Castelein samen met Bavaria wel twee keer nadenken voordat er weer een ludieke actie komt. "We hadden plannen voor de volgende wedstrijd, maar ik weet niet of we dat wel gaan doen."
Bavaria heeft een advocaat beschikbaar gesteld.
http://www.nu.nl/buitenla(...)te-oranje-babes.html
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_82829182
te belachelijk voor woorden...

dus een groepje lekkere meiden mag niet meer gezamelijk naar een evenement gaan in hetzelfde kledingstuk...

nou, ik haal zaterdag uit protest dan maar ene kratje bavaria
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:36:43 #64
268089 whitesosa
pi_82829264
Dus als 30 kerels met Jup Holland Jup shirts het stadion inlopen worden ze er ook uit geflikkerd.
pi_82829311
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:36 schreef whitesosa het volgende:
Dus als 30 kerels met Jup Holland Jup shirts het stadion inlopen worden ze er ook uit geflikkerd.
als ze door jupiler gesponsord worden wel
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 15 juni 2010 @ 12:38:23 #66
862 Arcee
Look closer
pi_82829343
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:39:08 #67
268089 whitesosa
pi_82829374
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:37 schreef Ra-z het volgende:

[..]

als ze door jupiler gesponsord worden wel
Misschien wordt het weer eens tijd om sport sport te laten zijn. Staat de wereldkampioen zeker ook al vast als voorkeur van de sponsor ivm kijkcijfers enzo.
pi_82829614
volgens mij niet de eerste keer dat bepaalde dingen niet mogen in een stadion

de heineken luidspreker hoed mocht niet bij het ek omdat carlsberg sponsor was bijvoorbeeld
pi_82830056
Belachelijk dat de FIFA ook al kledingstukken weert.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_82830182
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:44 schreef Ra-z het volgende:
volgens mij niet de eerste keer dat bepaalde dingen niet mogen in een stadion

de heineken luidspreker hoed mocht niet bij het ek omdat carlsberg sponsor was bijvoorbeeld
belachelijk, je mag toch zelf weten wat je aantrekt.

en als bavaria meiden sponsort dan is dat leuk.
het zijn de camera's die erop inzoomen, wellicht een teken dat de hoofdsponsort ook voor lekkere meidne moet gaan zorgen ipv dit onzettende trieste gezuig.

(bij american football en honkball hebben ze gewoon lekkere cheerleaders )
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:59:27 #71
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_82830313
Hoe moeten de spelersbussen trouwens bij het stadion komen? Ik heb nog nooit een touringcar gezien van het merk Kia of Hyundai? Weg met die kut-Volvo's. Einde WK.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:09:59 #72
303938 pongping
Hahaha :-/
pi_82830749
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:31 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb gehoord dat de bavariameisjes vaginaal gecontroleerd zijn.
Ja, wie weet zat er wel een kratje van 24 in
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:16:32 #73
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_82831016
De FIFA is een ouwemannenbolwerk met een marketingbewind dat dertig jaar terug nog hoge ogen kon gooien. Alle krampachtige pogingen tot merkbescherming ten spijt, is één hendige viral campaign tegenwoordig genoeg om die ouwe knakkers in hun hemd te zetten. Daar helpen nog geen honderd logorazzia's tegen.

FIFA. . Die zijn nog altijd bij Goebbels in de leer. Groot schreeuwen, lelijk blazen, alles gestuurd van bovenaf. Die tijden zijn voorbij, focking losers.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_82831894
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:09 schreef pongping het volgende:

[..]

Ja, wie weet zat er wel een kratje van 24 in
Zing
pi_82832297
Het is ook wel zeer ondeugend gepland door de meiden
http://www.dailymotion.co(...)ria-babes_shortfilms
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties