Whehequote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik zou nu stoppen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:52 schreef Bravebart het volgende:
3 cavia's voor jou
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is gratz.quote:
Ja waar dan. Mijn pm staat openquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is al een uur een nachtbaggel elders dan in ONZ.
Uit protest.
Het was geen kwaliteits topic helaasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:55 schreef porsche1 het volgende:
Ik wil hier verdomme niet verder. Gooi mijn topic open, lul.
Zo zeiden we dat altijd op runescape.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Waar de fuck komt die z dan vandaan?
Zeker omdat ik bruine haar heb he? Racist.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Het was geen kwaliteits topic helaas
Hij heeft ook een kloon.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:57 schreef pongping het volgende:
Zo, hebben er even geen last meer van Remlof, zou zonde zijn als dat mooie getal verziekt wordt door een 1 erbij
Ja, die heet porsche1.quote:
Hoi Kloonquote:
GVD, zelfs zijn kloon is MODquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is Mezel??quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:04 schreef porsche1 het volgende:
Oja remlof. Ik wil binnenkort nog even een ban aanvragen voor mezel. Nu nog niet.
I wishquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:06 schreef Leandra het volgende:
Oh, ik dacht dat het over je banksaldo ging, ik wilde al![]()
![]()
gaan posten
![]()
Maar thanksquote:Maar gefeliciteerd met je 100.000ste post![]()
![]()
Dank je welquote:
Okay. Tot over een paar jaartjes.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Als Myraela door de ton gaat, kom ik persoonlijk een taart brengen.
Met baggeren kom je er wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:07 schreef Stranger het volgende:
49 per dag, is dat niet een beetje veel?
Gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |