Nieuw-Zeeland vs Slowakije 1- 0 en 4 gele kaartenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:26 schreef D. het volgende:
Voor vandaag:
Nieuw-Zeeland v. Slowakije 2-0, 2
Ivoorkust v. Portugal 0-3, 3
Brazilie v. Noord-Korea 2-0, 2
ja de helft moest werkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:06 schreef iBenny het volgende:
Er hebben maar 4.488.000 mensen gekeken (via tv) naar het Nederlands elftal
Maar? Dat zijn best veel mensen hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:06 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:14 schreef D. het volgende:
[..]
Maar? Dat zijn best veel mensen hoor
Als die mij allemaal een euro zouden geven....
en wat er nog via streams heeft gekeken....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:06 schreef iBenny het volgende:
OMGquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:14 schreef charmed_angel het volgende:
05. 232 iBenny
06. 231 charmed_angel
Ik vind het meevallen voor een WK-wedstrijd... ondanks dat een groot deel gewoon moest werkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:14 schreef D. het volgende:
[..]
Maar? Dat zijn best veel mensen hoor
Als die mij allemaal een euro zouden geven....
ik kijk daar echt nooit naarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
OMG
Je had nog een keer moeten posten gister
Tja, 'iemand' had een naamtopic geopende hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik heb geen weltrustenkusje van je gehad
Ik dacht, laat ik het ff aan iemand doorgeven zodat jullie niet nodeloos gaan zitten spemmenquote:Ik moest van Benny horen dat je ging slapenEn ik wachten op mijn pm
Doen wij wel voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij zei dat je niet zoveel postte![]()
was opeens 12 uurquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
OMG
Je had nog een keer moeten posten gister
Ik ik per ongelukquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:21 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, 'iemand' had een naamtopic geopende he
[..]
Ik dacht, laat ik het ff aan iemand doorgeven zodat jullie niet nodeloos gaan zitten spemmen
Ik ben pas 9 jaar lidquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:24 schreef iBenny het volgende:
Ik zie net dat er een 10 jaars FOK!-meet gaat worden georganiseerd
lache
Wat is de grootste Fok! meeting ooit geweest?
Slowakije gaat echt wel winnen van die kiwi'squote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland vs Slowakije 1- 0 en 4 gele kaarten
Ivoorkust vs Portugal 0-2 en 4 gele kaarten
Brazilië vs Noord-Korea 2-0 en 4 gele kaarten en 1 rode
Ok dus ik ga trouwen met Bos, Rauzer en iBennyquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Opeens
nja, dit is ook wel grappiggaan we nu trouwen?
Dat is een JA?!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok dus ik ga trouwen met Bos, Rauzer en iBenny
Dat denk ik ook. Maar ik wil niks meer wijzigenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Slowakije gaat echt wel winnen van die kiwi's
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:22 schreef iBenny het volgende:
Hey Symph!Hoe is het?!
![]()
[..]
Doen wij wel voor je
Je staat 21ste deze maand:normaal gesproken niet, maar de laatste tijd vliegen de live topics over het scherm, en dan gaat het wel eens wat harder. Ik doe gewoon mee omdat ik het leuk vind, en voor de rest maakt het me getalsmatig niet zoveel uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij zei dat je niet zoveel postte
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:
Dat verraad ik nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ik wil niks meer wijzigen
Dat deed ik laatst ook en toen liep ik punten mis. Maar aan de andere kant... ik sta op plaats 138 van 143 (werkpool) dus boeiend als ik nu ga veranderen.
IBenny wat heb jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slap gelul... Ik volg het niet meerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk in de SC van V&A? Ik ben daar al een week niet meer geweest
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat verraad ik nietop mijn werkpool heb ik er ook 1-1 van gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
straks na het wk, gaan we het weer terug pakken
Sjeuzesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
Triest
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)bes-arresteren.dhtml
Das minder... Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:06 schreef Kally het volgende:
Ik ben thuis, werd even heel niet goed op mijn werk
O, dat is minder.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:06 schreef Kally het volgende:
Ik ben thuis, werd even heel niet goed op mijn werk
Weet ik niet, denk door vermoeidheid ofzo, werd helemaal trillerig en misselijk, ga zo nog maar even terug mijn bed in denk ikquote:
Iets beter maar begint nu hoofdpijn op te komen, straks even wat innemen en op bed liggenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O, dat is minder.
Gaat het inmiddels weer?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Iets beter maar begint nu hoofdpijn op te komen, straks even wat innemen en op bed liggen
Vervelend, maar doe dan idd maar rustigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik niet, denk door vermoeidheid ofzo, werd helemaal trillerig en misselijk, ga zo nog maar even terug mijn bed in denk ik
*Kally in bed stopt, ibuprofennetje geeft, kopje thee zet, kruikje erbij, kusje op voorhoofd geeftquote:
nurofen helpt goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Iets beter maar begint nu hoofdpijn op te komen, straks even wat innemen en op bed liggen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:31 schreef D. het volgende:
[..]
*Kally in bed stopt, ibuprofennetje geeft, kopje thee zet, kruikje erbij, kusje op voorhoofd geeft
Zou ook nog kunnen jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nurofen helpt goed
Misschien beetje ziekies, het heerst weer he
BRING IT ONquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
straks na het wk, gaan we het weer terug pakken
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ivoorkust vs Portugal 0-2 en 4 gele kaarten
Brazilië vs Noord-Korea 2-0 en 4 gele kaarten en 1 rode
1 2 3 | Ivoorkust v. Portugal 2-3 4 kaarten Brazilie v. Noord-Korea 4-0 4 kaarten |
Ik heb geen tijd om ziek te zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
duurt een weekjeHeb alleen donderdag en vrijdag goed ziek op bed gelegen
nee ik ook nooit, maar dat gebeurd wel eensquote:
Nooit eigenlijk, dus meestal de 1e twee dagen van de vakantiequote:
Fles water staat naast mequote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik ook nooit, maar dat gebeurd wel eens![]()
Gewoon nu lekker je bed in duiken, en veeeeeel water drinken! Heel veel water, dan spoel je je lichaamHeb bij mij goed geholpen vorige week, normaal ben ik echt wel een paar dagen ziek, en nu maar 2 daagjes echt goed ziek geweest, helaas was het op mijn vrije dagen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:49 schreef iBenny het volgende:
Ohw... we gaan vechten?![]()
[SC #49] Ll verzuimt een nieuwe te openen......
WHUT! OVERLOPER!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik kan niet vechten, ik ben met c_a aan het bekken
O jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan wel in stijl he:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oke wat wil je horenquote:
Dat is maar van korte duur ben ik bangquote:
Ah, dat was het doel!quote:
*weer met kruikje, thee en ibuprofennetje aan komt rennenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is maar van korte duur ben ik bang![]()
Mijn hoofd staat echt op barsten
WE TROUWEN NIET MEER< ZEKER NU JE STAAT TE BEKKEN MET LOVELESSquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als Rauzer en Bos het goed vinden
Wat heb jij hier
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:56 schreef D. het volgende:
[..]
Het werkte prima
Jullie trappen ook overal in he
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is maar van korte duur ben ik bang![]()
Mijn hoofd staat echt op barsten
quote:
Dank je moppie, gaat wel weer over, verleden week beetje teveel geklust en te weinig geslapen dus stort nu even in denk ikquote:
* In shock isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |