Dat is ook een misvergelijking.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dus dat is je probleem.. Dingen die naast elkaar staan EN die op elkaar lijken maar waarvan je het ene niet lust en het andere wel.
Werkt dat dan ook zo bij karnemelk/melk/geitenmelk?
Of belegen kaas/ Jonge Kaas/ Schimmel kaas/ Komijne Kaas.
Ik bedoel daar moet je ook maar niet zeuren en gewoon opeten/opdrinken?
was jij niet die gast die 2 suikerklontjes door zijn pils deed?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:07 schreef Rekkie het volgende:
Bij mij kan het er wel in. Ik ben ervaringsdeskundige
Alles wat ik net noemde ook hoor. Hebben de samenstelling van koeienmelk. Alleen het geitenmelk valt dan buiten de boot.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:05 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Dat is ook een misvergelijking.
Alle bieren hebben dezelfde samenstelling, zoals gepost in de OP. Dat het ratio soms 10% verschilt per merk levert geen significant smaakverschil op dat het plots niet meer te zuipen is, althans dat vind ik. Dat anderen dat vinden kan er bij mij niet in.
nee en ben tevens niet die homo die zijn bier 'pils' noemtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:09 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
was jij niet die gast die 2 suikerklontjes door zijn pils deed?
onzin jij maakt deze: Blond bier, Herfstbock, normaal bier.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Alles wat ik net noemde ook hoor. Hebben de samenstelling van koeienmelk. Alleen het geitenmelk valt dan buiten de boot.
Maar is wel handig he. Alles wat jouw slap excuus van een theorie in de weg staat bestempel je als 'misvergelijking'.
Alcoholist noemen wij dat met een mooi woord.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:07 schreef Rekkie het volgende:
Bij mij kan het er wel in. Ik ben ervaringsdeskundige
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:12 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
onzin jij maakt deze: Blond bier, Herfstbock, normaal bier.
Ik vraag jou de jonge kaas van Maaslander en Slankie etcetera proberen. Dan zit je op dezelfde lijn. Niet die complete misvergelijking van jou!
Dus jij vind alle bierproducenten homo. Er staat nagenoeg altijd pilsener op de flesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
nee en ben tevens niet die homo die zijn bier 'pils' noemt
Ja dus?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alcoholist noemen wij dat met een mooi woord.
bier is bier zeg je net en nu maak je onderscheid. Ga even weg ofzo. Zolang jij pils blijft zeggen in plaats van bier ben je bij voorbaat al minderwaardig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:12 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
onzin jij maakt deze: Blond bier, Herfstbock, normaal bier.
Ik vraag jou de jonge kaas van Maaslander en Slankie etcetera proberen. Dan zit je op dezelfde lijn. Niet die complete misvergelijking van jou!
ja dat vind ik. Cheers.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:13 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Dus jij vind alle bierproducenten homo. Er staat nagenoeg altijd pilsener op de fles![]()
Proost met je breezertje
Als je bent uitgeluld achterlijk doen, dat typeert de autisten van de samenleving.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
bier is bier zeg je net en nu maak je onderscheid. Ga even weg ofzo. Zolang jij pils blijft zeggen in plaats van bier ben je bij voorbaat al minderwaardig.
Overigens zit er ook verschil in die kazen.
Dat is voor de homo's die een poging willen doen echt bier te drinken maar het niet kunnen herkennen aan de merknaam. Daarom staat 'pilsener' er klein onder.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:13 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Dus jij vind alle bierproducenten homo. Er staat nagenoeg altijd pilsener op de fles![]()
Proost met je breezertje
Niet tegen argumenten kunnen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:15 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Als je bent uitgeluld achterlijk doen, dat typeert de autisten van de samenleving.
Die hebben een getroubleerd beeld.quote:
Termen als "Echt bier" gebruiken. Ach je moet je toch ergens in kunnen herkennen als doorgewinterde autistquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat is voor de homo's die een poging willen doen echt bier te drinken maar het niet kunnen herkennen aan de merknaam. Daarom staat 'pilsener' er klein onder.
Behalve bij het merk 'Pilsener' Wat volgens mij AH merk is. Dat is gewoon Homo bier en daarom staat het daar heel groot op.
Ik denk dat 'ie de k vergeten is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat heeft een neus hiermee te maken?
Aldus hij die direct iemand 'beschuldigd' van het drinken van breezersquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:15 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Als je bent uitgeluld achterlijk doen, dat typeert de autisten van de samenleving.
Mensen die autisten niet kunnen herkennen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:17 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Termen als "Echt bier" gebruiken. Ach je moet je toch ergens in kunnen herkennen als doorgewinterde autist
oké en nu?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die hebben een getroubleerd beeld.
En nu is je mening niets waard.quote:
Argumenten? Man jij geeft totaal off-topic argumenten. Ik heb het over de Regular smaken van iedere bierproducent. Niet over andere soorten. Om maar beeldspraak te gebruiken speciaal voor jouquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Niet tegen argumenten kunnen.Homo met je pils.
Ik durf er toch 1000 euro op te zetten dat ik mijn favo bier eruit haal als je 10 willekeurige merken op een rij zet (mits het een bier is van dezelfde brouwerij onder een andere naam).quote:Op maandag 14 juni 2010 23:53 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ja inderdaad minuscule verschillen, daarom raadt 80% hun "eigen bier" niet bij een blinde test.
quote:
Heb wel TR gemacht maar geen reactie. Alleen Tim die komt kijken en wat post.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:57 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Gewoon een troll topic ik wacht op het slotje.
Nu wordt hij mooi hey. Jij die begon over kazen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:21 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Argumenten? Man jij geeft totaal off-topic argumenten. Ik heb het over de Regular smaken van iedere bierproducent. Niet over andere soorten. Om maar beeldspraak te gebruiken speciaal voor jou
Ik had het over jonge kaas, terwijl jij ineens over oude kaas en geitenmelk begint. Terwijl ik over het verschil tussen jonge kazen had. Mensen die het ene biermerk wel lusten maar het andere niet is dus hetzelfde als: Mensen die wel jonge kaas lusten van maaslander maar geen jonge kaas van frico.
Snap je het nu? of moet ik er nog een paint bij maken
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:22 schreef DO2 het volgende:
Je hebt helemaal gelijk hoor, Gijs.
Het verschil in smaak zit 'm bij die standaard bieren vooral tussen de oren.
Zelfs voor een zogenaamde fijnproever en/of kenner is een uitgebreide blindtest onmogelijk met goed gevolg af te leggen.
Allemaal marketing.
Omdat het ook pilsener is idioot.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat is voor de homo's die een poging willen doen echt bier te drinken maar het niet kunnen herkennen aan de merknaam. Daarom staat 'pilsener' er klein onder.
Behalve bij het merk 'Pilsener' Wat volgens mij AH merk is. Dat is gewoon Homo bier en daarom staat het daar heel groot op.
probeer ik enigsinds waar on topic te gaan kap jij het weer af, je mag best je ongelijk toegevenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nu wordt hij mooi hey. Jij die begon over kazen?Ik begon over de kazen.
En ja maak maar een paint. Verder heb je toch niets te doen in je 'speciale' verblijfplaats.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:24 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
probeer ik enigsinds waar on topic te gaan kap jij het weer af, je mag best je ongelijk toegeven
Weeïger, nauwelijks karakter.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:25 schreef Catch22- het volgende:
Ketchup en Mayo komt uit dezelfde fabriek, is toch ook niet hetzelfde?
Cola en Fanta komt uit dezelfde fabriek, smaak toch ook niet hetzelfde?
Ennuh Amstel is gewoon echt zoeter.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:25 schreef Catch22- het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:25 schreef Catch22- het volgende:
quote:Ketchup en Mayo komt uit dezelfde fabriek, is toch ook niet hetzelfde?
Je maakt jezelf nu best belachelijk. Hij heeft wel een punt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wens u voor de rest een fijne avond toe. Overigens zal ik niet weer in dit topic komen aangezien er morgen een slotje op zit.
Brood en bier komen ook van dezelfde boerderij, wat is het verschilquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:27 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
[..]
Amstel regular en Amstel blond komt ook uit dezelfde fabriek, nogmaals ik heb het over reguliere bieren, geen andere soorten.
Wat zit ik ook te doen, is al na 12 uur in klaagbaak.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Je maakt jezelf nu best belachelijk. Hij heeft wel een punt.
Niet dat ik het met hem eens ben, zit nog steeds te veel verschil in, maar dit slaat natuurlijk alles.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |