quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:01 schreef Gezicht het volgende:
TVP voor pics van Tassie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had ook nog nieuwe bikini dus heb die maar erbij gezet ipv de broek,dat is toch maar een gewone nette zwarte
![]()
![]()
Jammer, had toch foto's ala Pumpkinsoup verwacht. Met pruilmondje, van bovenafquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
had ook nog nieuwe bikini dus heb die maar erbij gezet ipv de broek,dat is toch maar een gewone nette zwarte
![]()
[ afbeelding ]
neu gaat om de kleding niet om een geposeerd hoofdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jammer, had toch foto's ala Pumpkinsoup verwacht. Met pruilmondje, van bovenaf
Maar leuk!!!
ik weet het niequote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
had ook nog nieuwe bikini dus heb die maar erbij gezet ipv de broek,dat is toch maar een gewone nette zwarte
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat ik nu 18 ben moest er niet aan denken om weer 16 te zijn! Wat een bagger leeftijden zijn dat toch. 18 is eigenlijk ook een bagger leeftijd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:59 schreef Gezicht het volgende:
Ik vind het wel stijlvol.Beter dan al die rotzooi waarmee je de jeugd tegenwoordig mee ziet rondlopen.
En ja ik weet dat ik zelf ook nog maar 16 ben.
Het kutste aan 16 zijn vind ik nog dat ik niet op feestjes zoals Defqon e.d. binnenkom.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nu 18 ben moest er niet aan denken om weer 16 te zijn! Wat een bagger leeftijden zijn dat toch. 18 is eigenlijk ook een bagger leeftijd.
Ik ben dan ook al 29quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:59 schreef Gezicht het volgende:
Ik vind het wel stijlvol.Beter dan al die rotzooi waarmee je de jeugd tegenwoordig mee ziet rondlopen.
En ja ik weet dat ik zelf ook nog maar 16 ben.
Wil je ook niet heen, slechte feestjesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:01 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Het kutste aan 16 zijn vind ik nog dat ik niet op feestjes zoals Defqon e.d. binnenkom.
Dat is ook wel klote ja! Maja met 18 kom je soms ook nog niet overal. Maar 18+ is ook kut ziektekosten etc.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:01 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Het kutste aan 16 zijn vind ik nog dat ik niet op feestjes zoals Defqon e.d. binnenkom.
de bikini en dat witte ding zijn erg euk maar dat blauwe met die racestrepen en de jewels kunnen mij niet bekorenquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Wil je ook niet heen, slechte feestjes
Dat witte ding is ook echt mijn stijl, dat ding met die racestrepen (quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:03 schreef solaire het volgende:
[..]
de bikini en dat witte ding zijn erg euk maar dat blauwe met die racestrepen en de jewels kunnen mij niet bekoren
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat witte ding is ook echt mijn stijl, dat ding met die racestrepen () heb ik gekocht voor sommige party's waar ik heenga en waarmee je met mijn normale stijl nogal uit de toom valt
De jewels moest ik gewoon hebben omdat ik net een ekster ben soms en deze is leuk op simpel zwart jurkje of topje
Hehe lolquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat witte ding is ook echt mijn stijl, dat ding met die racestrepen () heb ik gekocht voor sommige party's waar ik heenga en waarmee je met mijn normale stijl nogal uit de toom valt
De jewels moest ik gewoon hebben omdat ik net een ekster ben soms en deze is leuk op simpel zwart jurkje of topje
Brazilië - Noord Koreaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:17 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ga eens lekker een kop koffie maken nuen kijken wat op tv komt.
Laters lieve mensjes![]()
![]()
Goed idee, ik ga ook koffie zettenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:17 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ga eens lekker een kop koffie maken nuen kijken wat op tv komt.
Laters lieve mensjes![]()
![]()
Heb ik dat gevraagd dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:19 schreef huize het volgende:
Ow gezicht, nee ik werk niet bij de Jan Linders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |