Neger watquote:
Ik heb voor wiskunde nog nooit een onvoldoende gehad geloof ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
In 4 jaar heb ik 1 keer een voldoende gehad voor Wiskunde.
Same, nooit lager dan een 7 ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb voor wiskunde nog nooit een onvoldoende gehad geloof ik
Tsja je hebt het of je hebt het niet he.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb voor wiskunde nog nooit een onvoldoende gehad geloof ik
Dan leer je verkeerdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:55 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Tsja je hebt het of je hebt het niet he.Ik kan leren zoveel ik wil voor Wiskunde ik haal toch een onvoldoende.
Oh een lotgenootjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:55 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Tsja je hebt het of je hebt het niet he.Ik kan leren zoveel ik wil voor Wiskunde ik haal toch een onvoldoende.
Ik maak altijd de sommen om te oefenen en dat gaat dan zonder problemen maar toch weet ik het tijdens het proefwerk altijd te verknallen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:
Voor bier is het altijd tijdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:51 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dan is het weer bijna tijd voor tuut chips flesje bier.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:51 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dan is het weer bijna tijd voor tuut chips flesje bier.
Hoppa.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:51 schreef nattermann het volgende:
[..]
Voor bier is het altijd tijdChips ook trouwens.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:51 schreef nattermann het volgende:
[..]
Voor bier is het altijd tijdChips ook trouwens.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |