Zwart en wit zijn toch geen kleuren?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:43 schreef KaMo het volgende:
Mwa, is gewoon in de kleuren van de logo van mijn band
Wat een aparte combinatie van bandsquote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:36 schreef Under_Score het volgende:
nog bassisten in de omg. enschede die een band zoeken? wij zoeken nog mensen die wel van een potje metal/hard rock houden. we spelen OA AC/DC, Manowar, Aerosmith en Metallica.
een relaxte houding is een Pré
[edit]
liefst in de leeftijd 22 tot 27.
ja, lekker all-round tot we eigen materiaal gaan spelen. gewoon wat pittige nummers waar je een beetje voor moet oefenen. we spelen ook nog wat maiden erbijquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat een aparte combinatie van bands.
Hmm... Hoe los je dan zoiets op... Clean boost is niet echt een optie denk ik... Ik gebruik mijn preamp als compressor, je zou distortion krijgen...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:22 schreef Witchfynder het volgende:
Met flanger kan je geluid zelfs minder goed hoorbaar zijn. Op zich is het idee helemaal niet slecht, maar je moet het wel goed afstellen en dat weet je pas wanneer je het probeert.
Vintage Modified? Heb je op een niet omgebouwde bespeeld en bevalt het? Blijf ze namelijk gaaf vinden qua uiterlijk in die kleurstellingquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:57 schreef KaMo het volgende:
Woei
Nieuwe bas erbij!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat hij niet hier is, maar in Gouda, bij degene die mijn bas gaat bouwen, deze body gaat namelijk de basis daarvan zijn! (icm de hals op de laatste foto)
Nog mensen interesse in de brug/electronica/slagplaat?
Ja mijn beste vriend heeft er een!quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vintage Modified? Heb je op een niet omgebouwde bespeeld en bevalt het? Blijf ze namelijk gaaf vinden qua uiterlijk in die kleurstelling
Ik heb er weinig aan, dus ik kan het niet gebruikenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja mijn beste vriend heeft er een!
Inderdaad een VM, als je ze goed afsteld zijn ze echt heel goed![]()
En mooi![]()
Maar naast de hals gaat hier nog zo'n 500 euro in gepompt wordenIk ga echt alleen maar de body en schroeven gebruiken
Dus, iemand elementen/slagplaat/brug kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:59 schreef KaMo het volgende:
Ja.Qua comfort kan het stukken beter ja, en zo zwaar.. Maar ronkt zelfs lekker met mijn Behringer versterkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... En de looks natuurlijk
Doe m nooit meer weg
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |