Bonte verzameling van versterkers en gitarenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:47 schreef KaMo het volgende:
Wat is een allegaartje?
Het is ook zo weer te verwijderen hoor
Ik heb ook momenteel nog het geld er niet voor over. Of er moet een Ampeg VR top voor een paar tientjes te krijgen zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:50 schreef KaMo het volgende:
Haha, moet kunnen toch
Ik speel ook met halfstack, en de gitarist op een starterssetje (in rep ruimte iig)
Waarom? Een violist is geen voorwaarde om folk metal te spelen. Net zo min als grunten of rondhuppelen in bart smitpakjes met schoensmeer op je smoelquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:10 schreef DeBassist het volgende:
[..]
hmm, naja als je Folk metal wil maken is het dan niet handig om een violist te zoeken?
het is ook geen voorwaarde, maar ik vindt het persoonlijk altijd lekker klinken bij Folkmetalquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarom? Een violist is geen voorwaarde om folk metal te spelen. Net zo min als grunten of rondhuppelen in bart smitpakjes met schoensmeer op je smoel.
Dat werd mij in de winkel ook aangeraden, EQ-pedaaltje...quote:Op maandag 28 juni 2010 07:49 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gewoon typisch het geluid van een Jazzbas met wat EQ van de versterker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |