Of ditquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:21 schreef J0ttem het volgende:
Heb sinds kort zo'n dingetje:
[ afbeelding ]
Klinkt wel leuk, vooral voor bij 't slappen (waar ik nu eindelijk een beetje beter in begin te worden)

Shit manquote:

heeeeel veel oefenenquote:

Waarschijnlijk doe ik gewoon de techniek helemaal fout. En in het genre wat ik speel komt het ook niet terugquote:

quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:20 schreef Brammie1 het volgende:
Afgelopen zondag eerste mini optredentje gehad met m'n band, voor wat familieleden. Was vet leuk

hoe kleiner hoe meer contact met het publiek dus leuker maar ook enger
  hoe kleiner hoe meer contact met het publiek dus leuker maar ook enger   

ach een extra techniek leren is nooit verkeerdquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doe ik gewoon de techniek helemaal fout. En in het genre wat ik speel komt het ook niet terug

We zijn bezig om in de stijl als Amon Amarth te spelen. Kan beter leren gruntenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:49 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ach een extra techniek leren is nooit verkeerd

melodic death metal, awesomequote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
We zijn bezig om in de stijl als Amon Amarth te spelen. Kan beter leren grunten

Tja het idee begon met folk metal.. Maar om dat goed te doen met alleen gitaren, bas en drum is vrij lastig. Zijn eerst bezig om beetje in te komen met deze groep en dat lukte al aardig. Alleen al tijdje niet samen gespeeld dus moeten we gauw weer doenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:57 schreef DeBassist het volgende:
[..]
melodic death metal, awesome
naja met gewoon heeel strak spelen kom je er wel

hmm, naja als je Folk metal wil maken is het dan niet handig om een violist te zoekenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja het idee begon met folk metal.. Maar om dat goed te doen met alleen gitaren, bas en drum is vrij lastig. Zijn eerst bezig om beetje in te komen met deze groep en dat lukte al aardig. Alleen al tijdje niet samen gespeeld dus moeten we gauw weer doen
 ?
  ?

T is een vriendenprojectje en dat willen we graag zo houdenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:10 schreef DeBassist het volgende:
[..]
hmm, naja als je Folk metal wil maken is het dan niet handig om een violist te zoeken?
 . Aangezien we niemand kennen die viool speelt
. Aangezien we niemand kennen die viool speelt  .. Daarentegen is Amon Amarth ook briljant gaaf
.. Daarentegen is Amon Amarth ook briljant gaaf  

absoluutquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
T is een vriendenprojectje en dat willen we graag zo houden. Aangezien we niemand kennen die viool speelt
.. Daarentegen is Amon Amarth ook briljant gaaf

maar cmon death metal is niks mis mee
 maar cmon death metal is niks mis mee   

Nu maar hopen dat het een beetje lukt allemaalquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:20 schreef DeBassist het volgende:
[..]
absoluut
maar dan is het geen folkmetal meer natuurlijkmaar cmon death metal is niks mis mee

Heb je een zebra aangereden?quote:

Dan nogquote:
 ...
... ..
.. 

?
 ? 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |