Boss Me50B, lost deze problemen voor je op!quote:
topverkoperquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef KaMo het volgende:
[..]
Boss Me50B, lost deze problemen voor je op!
Ja, hij heeft Sound hold. Je speelt een noot, die onthoud hij, dan kan je daaroverheen improviseren!quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, hij heeft Sound hold. Je speelt een noot, die onthoud hij, dan kan je daaroverheen improviseren!
En delay! Dan speel je een noot, met oneindige delay! Kan je gewoon, terwijl je bast, iets anders doen!
wat is je budget ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:23 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik weet nog steeds niet welke bas ik wil kopen...
Gratsquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:27 schreef DeBassist het volgende:
WOOHOOOOOO
ben geslaagd dus dat betekent genoeg geld om die Zoom Q3 te kopen![]()
![]()
Toffe dingen, alleen jammer dat hij niet 16:9 kan filmen... Of HD Anders had ik er ws al lang een gehadquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:27 schreef DeBassist het volgende:
WOOHOOOOOO
ben geslaagd dus dat betekent genoeg geld om die Zoom Q3 te kopen![]()
![]()
hmm het is wel genoeg voor youtube filmpjes maken tochquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:48 schreef KaMo het volgende:
[..]
Toffe dingen, alleen jammer dat hij niet 16:9 kan filmen... Of HD Anders had ik er ws al lang een gehad
dankjequote:
Dat ligt niet aan het feit dat ze roundwound zijn. Misschien moet je hem opnieuw afstellen. Ben je ook van dikte veranderd?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:58 schreef DeBassist het volgende:
even een vraagje![]()
moet je roundwounds strings anders op je gitaar plaatsen ofzo ? (DR-High Beams)
Als ik de snaren erop span is de 1e tot de 10e fret helemaal dood
mn vorige set was ook medium, dus daar zal het niet aan liggenquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het feit dat ze roundwound zijn. Misschien moet je hem opnieuw afstellen. Ben je ook van dikte veranderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |