Oooooh zienquote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef DeBassist het volgende:
is het toegestaan om zelfgemaakte basfilmpjes te laten zien ?
Boss ME50B kopen?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef DeBassist het volgende:
is het toegestaan om zelfgemaakte basfilmpjes te laten zien ?
ben van plan een Zoom Q3 te kopen en wat dingen te gaan opnemen
ik weet het, ergste typo tot nu toequote:Op maandag 14 juni 2010 23:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oooooh zien. Nou, als je het 'alle leeftijden' houdt wel
.
dan kan je niet met beeld opnemen lijkt mequote:
exclusief cameraquote:Op maandag 14 juni 2010 23:23 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dan kan je niet met beeld opnemen lijkt me
goed planquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:02 schreef Brammie1 het volgende:
heb 3 weken niet kunnen spelen door RSI, nu mag het eindelijk weerik ben het nog niet verleerd!
Binnenkort ook echt een nieuwe versterkercombo aanschaffen
godver hij staat naast mn pcquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:50 schreef Brammie1 het volgende:
Heb allerlei verhalen gehoord over Behringercombo's die spontaan vlamvatten enzo
mwah het is ook niet verkeerd maar er zit voor mijn gevoel niet echte diepte in het geluidquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Mijn Behringer doet t al 2 jaar prima.. Vind mijne ook nog niet eens zo heel verkeerd klinken.
Denk dat het ook wel per type verschilt. Ik kan er iig een ronkend geluid uit krijgenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:20 schreef DeBassist het volgende:
[..]
mwah het is ook niet verkeerd maar er zit voor mijn gevoel niet echte diepte in het geluid
ah ja maar dat is ook wel een verschil hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel per type verschilt. Ik kan er iig een ronkend geluid uit krijgen. Mijne is een BX600 trouwens.
Zeker verschil jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:02 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ah ja maar dat is ook wel een verschil he![]()
Bt108
[ afbeelding ]
BX600
[ afbeelding ]
opschepperquote:
de bouwkwaliteit is idd niet erg geweldig volgensmijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:27 schreef Brammie1 het volgende:
Die Behringers geven wel heel veel Watt's voor weinig geld, dat maakt mij altijd een beetje achterdochtig.
alleen die ashdown cabinet is ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:05 schreef KaMo het volgende:
de helft is voor mijn gitaar
Ik had gewoon zin in stapelen
Klopt, sterker nog, met die andere erbij is het minder goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:07 schreef DeBassist het volgende:
[..]
alleen die ashdown cabinet is ook niet verkeerd
Boss Me50B, lost deze problemen voor je op!quote:
topverkoperquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef KaMo het volgende:
[..]
Boss Me50B, lost deze problemen voor je op!
Ja, hij heeft Sound hold. Je speelt een noot, die onthoud hij, dan kan je daaroverheen improviseren!quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, hij heeft Sound hold. Je speelt een noot, die onthoud hij, dan kan je daaroverheen improviseren!
En delay! Dan speel je een noot, met oneindige delay! Kan je gewoon, terwijl je bast, iets anders doen!
wat is je budget ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:23 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik weet nog steeds niet welke bas ik wil kopen...
Gratsquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:27 schreef DeBassist het volgende:
WOOHOOOOOO
ben geslaagd dus dat betekent genoeg geld om die Zoom Q3 te kopen![]()
![]()
Toffe dingen, alleen jammer dat hij niet 16:9 kan filmen... Of HD Anders had ik er ws al lang een gehadquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:27 schreef DeBassist het volgende:
WOOHOOOOOO
ben geslaagd dus dat betekent genoeg geld om die Zoom Q3 te kopen![]()
![]()
hmm het is wel genoeg voor youtube filmpjes maken tochquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:48 schreef KaMo het volgende:
[..]
Toffe dingen, alleen jammer dat hij niet 16:9 kan filmen... Of HD Anders had ik er ws al lang een gehad
dankjequote:
Dat ligt niet aan het feit dat ze roundwound zijn. Misschien moet je hem opnieuw afstellen. Ben je ook van dikte veranderd?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:58 schreef DeBassist het volgende:
even een vraagje![]()
moet je roundwounds strings anders op je gitaar plaatsen ofzo ? (DR-High Beams)
Als ik de snaren erop span is de 1e tot de 10e fret helemaal dood
mn vorige set was ook medium, dus daar zal het niet aan liggenquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het feit dat ze roundwound zijn. Misschien moet je hem opnieuw afstellen. Ben je ook van dikte veranderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |